Waar baseer je die schatting dan op?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik schat zo in dat het binnen een week weer goed staat.
Klopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben benieuwd. Maar het geldt dus alleen voor mensen die een tweede master doen? Als je volgend jaar begint met een master, hoef je dus niet je tweede (eventuele uitloop) jaar 10.000 te betalen?
Ligt eraan of het je eerste master is.quote:Of wanneer je dit jaar je eerste masterjaar gehad hebt en een jaar uitloop hebt?
Lekker hè? Ik ken ook iemand die een paar jaar als master ingeschreven stond om maar ingeschreven te staanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik word daarentegen flink hard genaaid.Lekker hoge studieschuld over een paar jaar.
Enorm. Zeker omdat m'n ouders zo arm als wat zijn, maar net door financiële omstandigheden niet in aanmerking kom voor een aanvullende beurs. Dan mag je al extra bijlenen om uberhaupt kleding te kunnen kopen elke maand.quote:
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Enorm. Zeker omdat m'n ouders zo arm als wat zijn, maar net door financiële omstandigheden niet in aanmerking kom voor een aanvullende beurs. Dan mag je al extra bijlenen om uberhaupt kleding te kunnen kopen elke maand.Tel daarbij ook nog eens zo'n lekkere boete op en je raadt al hoe lang deze jongeman loonslaaf is van de overheid.
Dat zou je zeggen, maar is helaas niet zo. Ik heb al een paar keer hem geprobeerd aan te vragen, maar telkens kreeg ik een negatief antwoord van de IB-Groep/DUO. Komt denk ik omdat m'n vader veel zaken moet betalen qua handicaps van m'n ouders plus een dubbele hypotheek zit af te lossen (aangezien het vorige huis totaal niet wilde verkopen). Beetje lullig, maar ik val overal net buiten de boot.quote:
Jammer voor jou, maar de regel is verder wel prima vind ik. Je ouders verdienen genoeg, maar hebben helaas meer kosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar is helaas niet zo. Ik heb al een paar keer hem geprobeerd aan te vragen, maar telkens kreeg ik een negatief antwoord van de IB-Groep/DUO. Komt denk ik omdat m'n vader veel zaken moet betalen qua handicaps van m'n ouders plus een dubbele hypotheek zit af te lossen (aangezien het vorige huis totaal niet wilde verkopen). Beetje lullig, maar ik val overal net buiten de boot.
Ziektekosten horen niet meegenomen te worden bij bepaling van de draagkracht van je ouders?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar de regel is verder wel prima vind ik. Je ouders verdienen genoeg, maar hebben helaas meer kosten.
Blijkbaar is dat niet zo en ik vind het wel prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ziektekosten horen niet meegenomen te worden bij bepaling van de draagkracht van je ouders?
Ja ach, het is ook niet zo alsof ik voor meer subsidies pleit. Veel studenten komen ook gewoon uit de hogere sociale klassen in de maatschappij. Daarnaast werken subsidies sowieso vaak maar slecht. Wel is het zo dat ik nu gewoon ontzettend hard genaaid wordt door de overheid door dat hogere collegegeldtarief onder het mom van 'investeren in je toekomst'. Zo ken ik er nog een paar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar de regel is verder wel prima vind ik. Je ouders verdienen genoeg, maar hebben helaas meer kosten.
Zonder hier die discussie voor de zoveelste maal te willen voeren: waarom zou je iets willen beboeten dat amper geld kost? Ik zie dat eerder als een vorm van vrijheidsbeperking (omwille van het geld) dan echt als een goede maatregel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef Tegan het volgende:
Maar de gedachte erachter kan ik wel enigszinds begrijpen. Het is alleen net iets te extreem.
In bepaalde zin wel, al 'kost' ze het feitelijk niets. Gemiste inkomsten staan niet gelijk aan een een kostenpost. Om nu de inkomstenbelasting als potentiële en reële inkomstenbron te beschouwen vind ik nogal op de zaken vooruit lopen.quote:
Nu staat er:quote:Een student (voltijd of deeltijd) die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen, bij inschrijving per september 2010. Dit tarief geldt gedurende de nominale studieduur tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en) gedurende de nominale studieduur.
Alleen het laatste stukje "gedurende de nominale studieduur" is nog gewijzigd tov de oorspronkelijke regeling.quote:Een student (voltijd of deeltijd) die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen, bij inschrijving per september 2010. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en) gedurende de nominale studieduur.
Serieus?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:01 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb inmiddels de officiële regeling zoals die door de studentenraad is vastgesteld, en die is anders dan alle versies die online te vinden zijn geweest.
Jaquote:
Lees hier verder: http://www.folia.nl/nieuw(...)rklaring92-1793.htmlquote:Studenten sturen universiteiten juridische oorlogsverklaring
Studenten verenigd in de Stichting Collectieve Actie Universiteiten heeft vijf universiteiten een bombrief gestuurd.
>De aanleiding is de heffing van exorbitante instellingscollegegelden op een extra master rechten.
Een groep studenten heeft een juridische oorlogsverklaring gestuurd aan de Colleges van Bestuur van vijf universiteiten. De groep, die zich heeft verenigd onder de Stichting Collectieve Actie Universiteiten (SCAU), meent dat de universiteiten te hoge instellingscollegegelden vragen voor het volgen van een extra master in de rechtsgeleerdheid. Ze vragen openheid van zaken en zullen juridische stappen ondernemen wanneer de universiteiten binnen twee weken geen bevredigende antwoorden geven.
De brief werd verstuurd naar de universiteiten van Utrecht, Leiden, Tilburg en Amsterdam (UvA en VU) omdat deze vijf universiteiten volgens Cees Zweistra, woordvoerder van SCAU, instellingscollegegeld heffen. Dat is, anders dan gewoon collegegeld, een bedrag dat volgens de stichting is bedoeld om het gebrek aan de (onderwijs) bijdrage van rijkswege aan instellingen te compenseren ()
Zie je nou, ik wist zeker dat ik dat gelezen heb! Hebben ze het gewoon aangepast.. sjappies.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef GlowMouse het volgende:
Het zijn bedriegers. Leg http://www.tilburgunivers(...)llegegeld/2010-2011/ eens naast de google-cache versie ervan (die krijg je door te googlen op cache: en dan de url).
[..]
De cache-versie:
[..]
Die regeling ligt nergens in geprinte versie en op deze manier brengen ze de bewijspositie van studenten ernstige schade toe. Ik heb hier geen goed woord voor over, ga er morgen direct achteraan.
En wat zei jij toen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:08 schreef GlowMouse het volgende:
Ze vroegen zich af waarom het mij was opgevallen
Ik heb jou niet genoemdquote:
Hihiquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb jou niet genoemdwel gezegd dat het mij trof en dat je dan altijd wat beter oplet
Waar ging je voor flyeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Complexiteit het volgende:
Best leuk om te flyeren. Wel een beetje irritant, als mensen het niet aannemen.
fucking irritant die flyeraars, de helft van de mensen kijkt er niet eens naar en pleurt ze meteen weg. Wil je een keer goed voor het milieu zijn en tegen meneer de flyeraar zeggen dat je er geen hoeft, blijft ie je nog fucking irritant achterna lopen als zo'n word-lid-bij-olof-homo tijdens de tik weekquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Complexiteit het volgende:
Best leuk om te flyeren. Wel een beetje irritant, als mensen het niet aannemen.
Ik vond ze ook irritant, maar neem wel vrijwel altijd iets aan. Nu ik zelf daar een keer gestaan heb, begrijp ik hun positie opeens veel beter. Gewoon aannemen. Maar idd, ook ik flikker ze bijna altijd weg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
fucking irritant die flyeraars, de helft van de mensen kijkt er niet eens naar en pleurt ze meteen weg. Wil je een keer goed voor het milieu zijn en tegen meneer de flyeraar zeggen dat je er geen hoeft, blijft ie je nog fucking irritant achterna lopen als zo'n word-lid-bij-olof-homo tijdens de tik week
beetje sjaggie vandaag
Ik ben erbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef oompaloompa het volgende:
het is tijd voor bier, is het volgende week ook weer voor bier?
Spannend!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
zaterdag is ook geen volgende week!
In ander nieuws, misschien ben ik binnenkort huis-bezitter *nagelsbijten*
Maar heb je wel mijn mailtje gehad?quote:
Waar ga je ergens wonen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
zaterdag is ook geen volgende week!
In ander nieuws, misschien ben ik binnenkort huis-bezitter *nagelsbijten*
dinsdagmiddag dus?quote:
Hm oke.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
De master rechten in Tilburg is heel veel zelf uitzoeken en veel internationaal recht. Dat zou je in het buitenland ook moeten kunnen.
Lol en laatst hoorde ik nog dat filosofie zo'n literaire opleiding zou zijn. Misschien, maar van grammatica heeft deze dame duidelijk geen verstand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik het bericht van een studiegenoot dat ze een blog was begonnen voor de website van de Univers. Helaas belooft haar eerste post niet bijzonder veel goeds. Dat mijn studiegenoten dat soort stukken van kleuterniveau durven neer te plempen zeg..
Sowieso naar de studieadviseurquote:Op maandag 4 april 2011 12:40 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een andere studie te gaan doen, wel op de uvt. Is het aan te raden om hiervoor langs de studieadviseur te gaan of is het ook zonder te regelen?
En ik had dit gevonden: http://www.tilburgunivers(...)/uvt/reeds-wijzigen/ .
Maar ik ben van plan dit jaar niet af te maken, is het dan niet slimmer om me nu uit te schrijven en dan later weer in te schrijven voor de andere opleiding?
Edit: Heb even verder gekeken en nu een afspraak gemaakt met een studentendecaan.
Ben je aan je tweede bachelor begonnen voordat je de eerste hebt afgemaakt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef jan86666 het volgende:
Nu heb ik nog een derde vraag: voor aankomend jaar moet ik aan één universiteit instellingstarief betalen en aan één universiteit het wettelijk collegegeld.
Jij studeer(t)(de) toch ook Bedrijfseconomie? Wat ga je nu doen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:40 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een andere studie te gaan doen, wel op de uvt. Is het aan te raden om hiervoor langs de studieadviseur te gaan of is het ook zonder te regelen?
En ik had dit gevonden: http://www.tilburgunivers(...)/uvt/reeds-wijzigen/ .
Maar ik ben van plan dit jaar niet af te maken, is het dan niet slimmer om me nu uit te schrijven en dan later weer in te schrijven voor de andere opleiding?
Edit: Heb even verder gekeken en nu een afspraak gemaakt met een studentendecaan.
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologiequote:Op maandag 4 april 2011 15:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jij studeer(t)(de) toch ook Bedrijfseconomie? Wat ga je nu doen?
Ah E&I. Veel plezier bij Psychologie.quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologie
Als je info over de studie wilt, kun je altijd langs lopen & even koffie drinken en kletsen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologie
Ik ben vanuit de oerknal via een hele lange omweg bij psychologie(vakken) uitgekomen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je info over de studie wilt, kun je altijd langs lopen & even koffie drinken en kletsen.
(ik ben trouwens van chemie via een omweg bij psychologie terechtgekomen, over andere richtingen gesproken)
Daar kan niemand overheenquote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik ben vanuit de oerknal via een hele lange omweg bij psychologie(vakken) uitgekomen.
Beat that!
Jij weet hoe zusje eruit zietquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zag zusjevan vanochtend vroeg veel te chagrijnig bij het stoplicht staan
ik weet hoe jullie er allebei uitzienquote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar zusje weet ook niet hoe ik eruit zie
.
Als je weet hoe iemand eruit ziet, is dat geen garantie dat je zo-iemand herkent.quote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet hoe jullie er allebei uitzien
met carnaval lopen ze je gewoon straal voorbij op 10 cm afstand terwijl je ze recht in hun gezicht grijnstquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je weet hoe iemand eruit ziet, is dat geen garantie dat je zo-iemand herkent.
Als jij langsloopt zou ik je niet herkennen denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
met carnaval lopen ze je gewoon straal voorbij op 10 cm afstand terwijl je ze recht in hun gezicht grijnst
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen..quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zag zusjevan vanochtend vroeg veel te chagrijnig bij het stoplicht staan
Over experimenten gesproken, ik ga binnenkort meedoen aan een exp.quote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen... En ok, ik had al twee lastminute afmeldingen voor m'n experiment, daar werd ik ook niet vrolijk van.
Balenquote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen... En ok, ik had al twee lastminute afmeldingen voor m'n experiment, daar werd ik ook niet vrolijk van.
waar?quote:Op maandag 4 april 2011 19:12 schreef Complexiteit het volgende:
Ik dacht dat het topic gesloten was en dacht ja zeg dat die zusje is opschiet
[..]
Over experimenten gesproken, ik ga binnenkort meedoen aan een exp.![]()
Sinds wanneer ben ik blond?quote:
Niet leuk?quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Complexiteit het volgende:
Een of andere koekwous hier in de buurt is al dagen met een kettingzaag ofzo bezig. Meh
in gebouw p volgensmijquote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef oompaloompa het volgende:
nou wil ik nog steeds weten waar je aan een experiment mee gaat doen
Wat heb jij met auto_ gedaan op een brakke zondagmorgen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Complexiteit het volgende:
Hoewel ik even in de waan verkeerde dat auto's haar inderdaad blond is, kwam ik er - toen ik me die brakke zondagmorgen omdraaide - achter dat ze toch echt bruine haren heeft. Achja.
De blonde dame waar ik op doel is een docent.
Zondagmorgen? Toen ze was opeens een brunette. Niets hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb jij met auto_ gedaan op een brakke zondagmorgen?
Misschien zijn er meerdere auto_s' op de wereld?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Complexiteit het volgende:
Hoewel ik even in de waan verkeerde dat auto's haar inderdaad blond is, kwam ik er - toen ik me die brakke zondagmorgen omdraaide - achter dat ze toch echt bruine haren heeft. Achja.
De blonde dame waar ik op doel is een docent.
Dan kunnen het nog 3 verschillende dingen zijnquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Complexiteit het volgende:
Ik denk trouwens dat het inderdaad een andere automatic was.
met je ninja edits.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is verwarrend. Drie mensen, twee quotes, drie zinnen. Droom ik?
wat is leuk?quote:
Mooie hobby voor een wetenschapper.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Daar ben je wel expert in!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Wat zegt dit over jouw hobby?quote:
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Muis006 het volgende:
By day ben ik Muis, psychologiestudent.
By night ben ik Krrrghlo, Chinese gold farmer.
Ik ben de trotse bezitter van een level 81 blood elf hunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
Nee, maar wel een andere MMORPGquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
houd je van schoonmaken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet in Tilburg?
Dat gele van gister was geloof ik de centraalspons, dat is nu dat groene ding dus. Tenminste dat maak ik ervan met de uitleg van GM erbij.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik zie nu alleen dingen met een rare groene pijl ofzo staan.. dat zal wel zijn dat er pas weer gepost is (maarja beetje overbodig, want die komen toch bovenaan te staan? Of misschien betekent het: je hebt de laatste reacties uit dit topic nog niet gelezen?). Maar gister stond er ook iets geels.. en het was niet slotje.
okquote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef oompaloompa het volgende:
Wanneer gaan er wie nou wat drinken? Donderdag 4 uur?
Prima tijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef oompaloompa het volgende:
Wanneer gaan er wie nou wat drinken? Donderdag 4 uur?
Iets wat je alleen moet doen als je echt heel veel van schoonmaken houdt.quote:
Jouw huis schoonmaken?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iets wat je alleen moet doen als je echt heel veel van schoonmaken houdt.
Dat weet ik nog niet. Misschien dat ik een appelsapje of glas melk mee kom drinken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef GlowMouse het volgende:
Zoiets. Krijgen wij morgen nog een impressie van jou?
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Muis006 het volgende:
Oh APA guidelines, how I've missed you.
of gewoon endnote, stuk gemakkelijker dan latexquote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.
Ik ga er eens achteraan, thanks.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
of gewoon endnote, stuk gemakkelijker dan latex
Ik had alleen een shirt aan en zonder zon is zo'n terras best koud.. Helaas!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Impressie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien dat ik een appelsapje of glas melk mee kom drinken.
sukkelquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik had alleen een shirt aan en zonder zon is zo'n terras best koud.. Helaas!
Een jaartje uitloop zou dus best wel rampzalig zijn wat betreft geld. Nja, ik was toch al niet van plan langer over de bachelor te doen.quote:3.10 Uitzonderingsbepalingen 2011/2012
2.
Bij ononderbroken inschrijving, blijft het tarief gedurende de nominale studieduur voor dezelfde opleiding gelijk aan het tarief bij aanvang van de inschrijving, met inbegrip van de jaarlijkse indexering. Wanneer het tarief cfr. artikel 3.1 t/m 3.7 afwijkt van het tarief dat bij aanvang betaald werd, dient de student dit gewijzigde tarief te betalen zodra hij zich inschrijft na ommekomst van de nominale studieduur.
Voor inschrijving aan nieuwe opleiding(en) wordt het tarief bepaald volgens de regeling artikel 3.1 t/m 3.8. [cohortgarantie]
quote:Een student (voltijd of deeltijd) die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen, bij inschrijving per september 2010. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Nu pas terug?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
toen bleef ik toch nog even hangen en heb ik niks meer gedaan
Nou ja zeg, je kon dus toch nog een biertje drinken!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
toen bleef ik toch nog even hangen en heb ik niks meer gedaan
ongeveer wel jaquote:
volgende keerquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je kon dus toch nog een biertje drinken!
Oeh waarmee? Waar? Linkje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef oompaloompa het volgende:
ik sta trouwens in de krant & op het nieuws
Ik zag het idd net voorbij komen op FB. Haha grappig! Dat onderzoek ook, lol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef oompaloompa het volgende:
http://nos.nl/artikel/231(...)r-discriminatie.html
alleen als een soort fotoversiersel, niet met iets van mezelf
En dan nog alleen als je door de fotos heen scrollt
Helemaal tegen de arme meneer aangekropen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef oompaloompa het volgende:
http://nos.nl/artikel/231(...)r-discriminatie.html
alleen als een soort fotoversiersel, niet met iets van mezelf
En dan nog alleen als je door de fotos heen scrollt
nooit een trainingsbroek, alleen jacks (behalve als ik sport)quote:
dank jequote:
Die meneer links op het bankje toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nooit een trainingsbroek, alleen jacks (behalve als ik sport)
[..]
dank je
(als je de juiste voor ogen had)
Ja dat ben ikquote:
quote:Beste student,
In de komende week zal Tilburg University aansluiten op het nationale
aanmeldingssysteem Studielink. Dit aansluitproces zal tot en met 15 april
duren.
Indien je via Studielink al ooit een Bachelor aanmelding hebt gedaan bij
Tilburg University kun je de komende tijd door deze aansluiting één of meer
e-mails ontvangen. De e-mails gaan over je Studielinkaccount en/of je
status van inschrijving aan Tilburg University. De e-mails worden verzonden
naar het e-mailadres welke je eerder zelf hebt opgegeven bij Studielink.
Er kunnen berichten bij zitten die betrekking hebben op voorafgaande
studiejaren (2010 en eerder). Deze e-mails kun je als niet verzonden
beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Project Studielink
Ah, die had ik niet gezien. Ik als een dolle meteen wachtwoord verandert en studielink gemaild, ervanuitgaande dat er iets niet klopte (ik ben niet heel erg zuinig met mijn gebruikersnaam en wachtwoord). Dank voor je antwoord.quote:
gefeliciteerd! Voor welk vak?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, een 8.75 voor de derde opdracht! In 1x
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijkenquote:
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijken
Ik heb overigens volgende week een mid-term van Finance1, op blackboard is helaas maar 1 proeftentamen beschikbaar en dat is die van 2010. Zijn er mensen die er toevallig nog van voorgaande jaren hebben?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
!! Supergoed! Zie je nou, je moet er gewoon even inkomen
.
Dankjequote:
Ja, dat kan ik mij voorstellen!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Ik vind het ook goed om te horenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Much appreciatedquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.
ja & jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Impressie het volgende:
Vandaag op de Praktijk Oriëntatie Dag van complex enthousiaster geworden voor de researchmaster. Zal eens rond gaan snuffelen voor een internship. Iemand hier ervaring met een internship en is dit al aan te raden als eerstejaars of mis ik dan nog kennis en ervaring?
Je bent lief. Wil je bier?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]en natuurlijk slijmen bij current researchmasters helpt ook
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.quote:
Welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.
Heb helaas niks nuttigs op pc. Wat oude versies van pc practica toetsen, sheets, en de syllabus van 2007-2008.quote:
Oh, de standaardriedel.quote:
Je kan jezelf ook uit de Wiki halenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Xtreem het volgende:
GM, wil je mij trouwens een keer uit de OP halen? Ben inmiddels 1,5 jaar afgestudeerd
Jij altijd met je blonde automaticquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
En ander nieuws: grappig zeg, om mee te doen aan zo'n psychologisch onderzoek
Heb jij geen handen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
Auto heeft van die mechanische haken met rubber er over heen, maar daar zit ze best mee dus ik zou er niet zo over beginnen
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het zit em niet in de handen, maar in de haarkleur
Ik zag dus dat ze gratis banden plakten voor studenten om zo zieltjes te winnen. Dat vond ik wel een mooie gelegenheid om te vragen of ze vaker zo stemmen proberen te winnen i.p.v. 'op basis van de inhoud'. Verder dan een "Ehhh.." kwam ze helaas niet.quote:
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.quote:
Staat ze hierbij?quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.![]()
sterkquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
Hopelijk spreken ze me nog een keer aan, dan kan ik ze lekker kutten.
Die Frank L. zit toch ook op Fok of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Goede vraag, ik kan me haar niet zo voor de geest halen. Vlak daarna heb ik wel nog een stuk langer gesproken met die nummer 1 van SAM (Puck van T. heette ze, daar ook op gestemd). Zij kwam wel lekker helder over en was net als ik D66'er, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Dat komt vast door de bril.quote:
Vrouwen met brillen.quote:
Ja, daarom. Ik heb je dat al eerder horen zeggen, haha.quote:
Ken er eentje wel een beetje aangezien we zelfde jaar zitten, verder een tweetal vroeger wel eens in de stad gezien. Valt erg mee dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
Nou ja, ik doe het meestal zo (AGPS style 6):quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Complexiteit het volgende:
Friek, hoe kun je naar filosofen verwijzen in voetnoten?
Ik vind het een beetje vreemd ogen om het jaar van de uitgave van een boek dat je bv nu kunt kopen te nemen namelijk.
bv:
Schopenhauer 2008
Kiek 'm dan, hij hed 'nen boekske!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is voor juristen, heb hier een boekje waarin staat hoe het moet.
Ik heb 3 brillenquote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
maar die lijken allemaal op elkaarquote:
Het is net als met de kleren van de keizer (en de alpacatruien van Mart Smeets). Alleen echte connaisseurs zien het verschil.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maar die lijken allemaal op elkaar
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
Die deuren in C die zo lastig opengaan, daarvan kun je de deurkruk (rond ding) draaien.
Vorige week kwam er iemand later binnen, die wilde de deur dichtdoen, hij heel hard eraan trekken maar het lukte hem niet. De docent - bijna 60 - "oh krijg je de deur niet dicht? Ik zal het wel even doen". Iedereen lachen. En toen verklapte hij de truuk.
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Je mag alsnog werken hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenen nu is vrijdag ook nog eens een collectieve sluitingsdag
Te laat, ik heb mijn chocolademuffin in mijn eentje opgegeten terwijl ik mezelf erg sneu vond.quote:
Die kan ik wel beantwoorden. Vlug het hokje inspringen, als het een mooie vrouw is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ook eentje voor psychologen:
wat moet ik doen met iemand die onder de douche aan mij denkt?
Conformiteit? Is van Ash ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Ben op zoek naar een artikeltje over de psychologische druk om tot een besluit te komen (=met elkaar eens te worden) in een vergadering. Google stuurt me alleen maar naar pagina's waar ik spontaan depressief van word.
iemand een idee?
Jij zit nog midden in de Sociale Psy of niet?quote:
Group think - Janisquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Ben op zoek naar een artikeltje over de psychologische druk om tot een besluit te komen (=met elkaar eens te worden) in een vergadering. Google stuurt me alleen maar naar pagina's waar ik spontaan depressief van word.
iemand een idee?
Trots zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Erbij gaan staan / blokkeren, afhankelijk van jouw mening over die persoonquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb een vrije dag vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Complexiteit het volgende:
Bedoel je dat letterlijk, of figuurlijk? Heb het nl. al gehaald, maar zoiets vergeet ik niet snel.
En je kan als psych niet volstaan met louter vaststellen dat er problemen zijn hoorOplossingen wil ik
Ter info: ik ben chocolade aan het eten en dat verzacht de onrust wel wat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Die kan ik wel beantwoorden. Vlug het hokje inspringen, als het een mooie vrouw is.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erbij gaan staan / blokkeren, afhankelijk van jouw mening over die persoon
Bij de eerste kom ik er sneller achter of het serieus is dan bij blokkeren / trots zijn.quote:
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef oompaloompa het volgende:
Ja maar bij de eerste maak je ook een grotere kans een uitglijer te maken
ba doom tish
quote:Wie niet waagt, blijft maagd.
Gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ah zo. Nouja, het duurde even maar het is opgelost.
Ojeeee! Kan je je slag niet bij haar slaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Help, ik denk weer aan zo'n mooie vrouwelijke collega van me![]()
Gvd
quote:Besluit opheffing dArtagnan definitief
Studentenvereniging dArtagnan trekt definitief de stekker eruit. Het voorstel tot ontbinding van dArtagnan is deze week op een ALV aangenomen, zo laat bestuurslid Frank Leenders weten.
Dit betekent dat het bestuur van dArtagnan nu van start gaat met de processen die uiteindelijk tot de definitieve opheffing leiden (liquidatie/vereffening dus), en dat dit nu dus onomkeerbaar is.
Univers
Moet je niet sowieso het jaartal tussen haakjes zetten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:53 schreef Complexiteit het volgende:
Gloeimuis?
Kun je me misschien even helpen?
Ik heb als bron een Communication from the Commission to the European Parliament, the Council and the Committee of the regions.
help! geen idee hoe ik dat in een noot moet zetten
Nouja, k zt te denken aan:
Communication from the Commission to the European Parliament 2007, p. 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |