Dan kunnen het nog 3 verschillende dingen zijnquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Complexiteit het volgende:
Ik denk trouwens dat het inderdaad een andere automatic was.
met je ninja edits.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is verwarrend. Drie mensen, twee quotes, drie zinnen. Droom ik?
wat is leuk?quote:
Mooie hobby voor een wetenschapper.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Daar ben je wel expert in!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Wat zegt dit over jouw hobby?quote:
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Muis006 het volgende:
By day ben ik Muis, psychologiestudent.
By night ben ik Krrrghlo, Chinese gold farmer.
Ik ben de trotse bezitter van een level 81 blood elf hunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
Nee, maar wel een andere MMORPGquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
centraal
slotje
sticky
houd je van schoonmaken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand die nog een leuk bijbaantje weet in Tilburg?
Dat gele van gister was geloof ik de centraalspons, dat is nu dat groene ding dus. Tenminste dat maak ik ervan met de uitleg van GM erbij.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik zie nu alleen dingen met een rare groene pijl ofzo staan.. dat zal wel zijn dat er pas weer gepost is (maarja beetje overbodig, want die komen toch bovenaan te staan? Of misschien betekent het: je hebt de laatste reacties uit dit topic nog niet gelezen?). Maar gister stond er ook iets geels.. en het was niet slotje.
okquote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef oompaloompa het volgende:
Wanneer gaan er wie nou wat drinken? Donderdag 4 uur?
Prima tijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef oompaloompa het volgende:
Wanneer gaan er wie nou wat drinken? Donderdag 4 uur?
Iets wat je alleen moet doen als je echt heel veel van schoonmaken houdt.quote:
Jouw huis schoonmaken?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iets wat je alleen moet doen als je echt heel veel van schoonmaken houdt.
Dat weet ik nog niet. Misschien dat ik een appelsapje of glas melk mee kom drinken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef GlowMouse het volgende:
Zoiets. Krijgen wij morgen nog een impressie van jou?
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Muis006 het volgende:
Oh APA guidelines, how I've missed you.
of gewoon endnote, stuk gemakkelijker dan latexquote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet latex en bibtex gebruiken, dan hoef je je over de citaten geen zorgen meer te maken.
Ik ga er eens achteraan, thanks.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
of gewoon endnote, stuk gemakkelijker dan latex
Ik had alleen een shirt aan en zonder zon is zo'n terras best koud.. Helaas!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Impressie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien dat ik een appelsapje of glas melk mee kom drinken.
sukkelquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik had alleen een shirt aan en zonder zon is zo'n terras best koud.. Helaas!
Een jaartje uitloop zou dus best wel rampzalig zijn wat betreft geld. Nja, ik was toch al niet van plan langer over de bachelor te doen.quote:3.10 Uitzonderingsbepalingen 2011/2012
2.
Bij ononderbroken inschrijving, blijft het tarief gedurende de nominale studieduur voor dezelfde opleiding gelijk aan het tarief bij aanvang van de inschrijving, met inbegrip van de jaarlijkse indexering. Wanneer het tarief cfr. artikel 3.1 t/m 3.7 afwijkt van het tarief dat bij aanvang betaald werd, dient de student dit gewijzigde tarief te betalen zodra hij zich inschrijft na ommekomst van de nominale studieduur.
Voor inschrijving aan nieuwe opleiding(en) wordt het tarief bepaald volgens de regeling artikel 3.1 t/m 3.8. [cohortgarantie]
quote:Een student (voltijd of deeltijd) die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen, bij inschrijving per september 2010. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Nu pas terug?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
toen bleef ik toch nog even hangen en heb ik niks meer gedaan
Nou ja zeg, je kon dus toch nog een biertje drinken!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
toen bleef ik toch nog even hangen en heb ik niks meer gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |