Over experimenten gesproken, ik ga binnenkort meedoen aan een exp.quote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen... En ok, ik had al twee lastminute afmeldingen voor m'n experiment, daar werd ik ook niet vrolijk van.
Balenquote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen... En ok, ik had al twee lastminute afmeldingen voor m'n experiment, daar werd ik ook niet vrolijk van.
waar?quote:Op maandag 4 april 2011 19:12 schreef Complexiteit het volgende:
Ik dacht dat het topic gesloten was en dacht ja zeg dat die zusje is opschiet
[..]
Over experimenten gesproken, ik ga binnenkort meedoen aan een exp.![]()
Sinds wanneer ben ik blond?quote:
Niet leuk?quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Complexiteit het volgende:
Een of andere koekwous hier in de buurt is al dagen met een kettingzaag ofzo bezig. Meh
in gebouw p volgensmijquote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef oompaloompa het volgende:
nou wil ik nog steeds weten waar je aan een experiment mee gaat doen
Wat heb jij met auto_ gedaan op een brakke zondagmorgen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Complexiteit het volgende:
Hoewel ik even in de waan verkeerde dat auto's haar inderdaad blond is, kwam ik er - toen ik me die brakke zondagmorgen omdraaide - achter dat ze toch echt bruine haren heeft. Achja.
De blonde dame waar ik op doel is een docent.
Zondagmorgen? Toen ze was opeens een brunette. Niets hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb jij met auto_ gedaan op een brakke zondagmorgen?
Misschien zijn er meerdere auto_s' op de wereld?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Complexiteit het volgende:
Hoewel ik even in de waan verkeerde dat auto's haar inderdaad blond is, kwam ik er - toen ik me die brakke zondagmorgen omdraaide - achter dat ze toch echt bruine haren heeft. Achja.
De blonde dame waar ik op doel is een docent.
Dan kunnen het nog 3 verschillende dingen zijnquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Complexiteit het volgende:
Ik denk trouwens dat het inderdaad een andere automatic was.
met je ninja edits.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is verwarrend. Drie mensen, twee quotes, drie zinnen. Droom ik?
wat is leuk?quote:
Mooie hobby voor een wetenschapper.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Daar ben je wel expert in!quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik mag graag regelingen op de UvT napluizen
Wat zegt dit over jouw hobby?quote:
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef Muis006 het volgende:
By day ben ik Muis, psychologiestudent.
By night ben ik Krrrghlo, Chinese gold farmer.
Ik ben de trotse bezitter van een level 81 blood elf hunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
Nee, maar wel een andere MMORPGquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hebben jullie allemaal wow gespeeld of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |