Lol en laatst hoorde ik nog dat filosofie zo'n literaire opleiding zou zijn. Misschien, maar van grammatica heeft deze dame duidelijk geen verstand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik het bericht van een studiegenoot dat ze een blog was begonnen voor de website van de Univers. Helaas belooft haar eerste post niet bijzonder veel goeds. Dat mijn studiegenoten dat soort stukken van kleuterniveau durven neer te plempen zeg..
Sowieso naar de studieadviseurquote:Op maandag 4 april 2011 12:40 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een andere studie te gaan doen, wel op de uvt. Is het aan te raden om hiervoor langs de studieadviseur te gaan of is het ook zonder te regelen?
En ik had dit gevonden: http://www.tilburgunivers(...)/uvt/reeds-wijzigen/ .
Maar ik ben van plan dit jaar niet af te maken, is het dan niet slimmer om me nu uit te schrijven en dan later weer in te schrijven voor de andere opleiding?
Edit: Heb even verder gekeken en nu een afspraak gemaakt met een studentendecaan.
Ben je aan je tweede bachelor begonnen voordat je de eerste hebt afgemaakt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef jan86666 het volgende:
Nu heb ik nog een derde vraag: voor aankomend jaar moet ik aan één universiteit instellingstarief betalen en aan één universiteit het wettelijk collegegeld.
Jij studeer(t)(de) toch ook Bedrijfseconomie? Wat ga je nu doen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:40 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een andere studie te gaan doen, wel op de uvt. Is het aan te raden om hiervoor langs de studieadviseur te gaan of is het ook zonder te regelen?
En ik had dit gevonden: http://www.tilburgunivers(...)/uvt/reeds-wijzigen/ .
Maar ik ben van plan dit jaar niet af te maken, is het dan niet slimmer om me nu uit te schrijven en dan later weer in te schrijven voor de andere opleiding?
Edit: Heb even verder gekeken en nu een afspraak gemaakt met een studentendecaan.
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologiequote:Op maandag 4 april 2011 15:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jij studeer(t)(de) toch ook Bedrijfseconomie? Wat ga je nu doen?
Ah E&I. Veel plezier bij Psychologie.quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologie
Als je info over de studie wilt, kun je altijd langs lopen & even koffie drinken en kletsen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Economie en Informatica. Ik ben van plan een hele andere richting op te gaan, namelijk Psychologie
Ik ben vanuit de oerknal via een hele lange omweg bij psychologie(vakken) uitgekomen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je info over de studie wilt, kun je altijd langs lopen & even koffie drinken en kletsen.
(ik ben trouwens van chemie via een omweg bij psychologie terechtgekomen, over andere richtingen gesproken)
Daar kan niemand overheenquote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik ben vanuit de oerknal via een hele lange omweg bij psychologie(vakken) uitgekomen.
Beat that!
Jij weet hoe zusje eruit zietquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zag zusjevan vanochtend vroeg veel te chagrijnig bij het stoplicht staan
ik weet hoe jullie er allebei uitzienquote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar zusje weet ook niet hoe ik eruit zie
.
Als je weet hoe iemand eruit ziet, is dat geen garantie dat je zo-iemand herkent.quote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet hoe jullie er allebei uitzien
met carnaval lopen ze je gewoon straal voorbij op 10 cm afstand terwijl je ze recht in hun gezicht grijnstquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je weet hoe iemand eruit ziet, is dat geen garantie dat je zo-iemand herkent.
Als jij langsloopt zou ik je niet herkennen denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
met carnaval lopen ze je gewoon straal voorbij op 10 cm afstand terwijl je ze recht in hun gezicht grijnst
Ja, hetzusjevan en vroeg gaan niet samen..quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zag zusjevan vanochtend vroeg veel te chagrijnig bij het stoplicht staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |