SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26
Openingspost
UvT Fok!Wiki"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou, eigenlijk wel!quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik maak je toch niet nieuwsgierig hè?
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepenquote:
wat een mooie neusquote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niemand gespoten ik zie er zo uit
.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er dan al een ander topic isquote:
Huh? Keek ik jouw kant op dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag er vandaag enorm herkenbaar uit, maar ik post liever mijn outfit niet. Dan weet automatic_ ook weer dat ze mij teruggespot heeft.
Oooo! Niet gelezen denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepen
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan al een ander topic is
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
waarom mag je niet met een rode neus rondlopen?quote:
met je fobo!quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Hehequote:
Hmm.... Ik heb dat niet gezien danquote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.quote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Ik heb dat niet gezien dan& wat was ik aan het doen? Boos aan het kijken & aan het schrijven zeker?
Je had vast je hoofdtelefoon niet op, anders had ik het wel gezien
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
Hahahaquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
die heb je echt in Frankrijk hoor, en zonder woordenboek had ik ze ook gegetenquote:
Jullie lossen elkaar afquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |