Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef Friek_ het volgende:
Hoerenkind! Je hebt de OP verneukt! [ afbeelding ]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na dequote:
Oh dat. Dat van deel 9 geef ik je, maar ga eens naar de wiki kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na de-smiley en je bent verdomme deel 9 vergeten toe te voegen aan de lijst van vorige topics!
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Ik sta nog niet in de OP zie ik. Moet ik die Wiki zelf dan aanpassen voor het volgende topic?
Donderdag Europese Rechtsgeschiedenis.
Weet jij dat nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OP
Serieusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaargh morgen pas. Zitten ze te slapen op de uni ofzo
.
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.quote:
Hehehe. Maar mijn hyves is wel afgeschermd, dus zoveel info zie je niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp.
Tentamen vanochtend was vrij vervelend als je een vraag van 15 punten verkeerd interpreteerdt (of: naar mijn mening is hij juist geinterpreteerd...). 1 SD van prijs is altijd positief... een prijs cut is negatief, dus als de grafiek de response van sales op een shock van 1 SD bevat, is dat de response op een positieve shock... de response op een price cut is dan het omgekeerde...
SD=stdevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |