quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan vanaf april alleen donderdagen en vrijdagen ivp tijdelijk werk (tot de zomer).
Probleem!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Friek_ het volgende:
Als het volgende keer op een gunstiger tijdstip gegeven wordt kom ik ook wel. Liefst dinsdag of woensdagmiddag.
Wie is hier een paranoide... etc dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Paranoide privacymindedmensen hebben geen hyves
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Er moet een geesteswetenschapper bij in de OP!
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ben ik keiveel op de uni geweest deze week, ben jij er niet. Aan wie ligt het dan HE!
Ik heb 2 foto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoïde privacyhoeren.
Hoe weet jij mijn ANR in godsnaam?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).
Ja donder een eind op! Die ene is echt teringonduidelijk door de lichtinval. Bij dat soort foto's ga ik altijd denken dat iemand juist spuuglelijk en het enigszins probeert te verhullen.quote:
Stiekem is dat ook de reden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja donder een eind op! Die ene is echt teringonduidelijk door de lichtinval. Normaal gesproken ga ik bij dat soort foto's denken dat iemand juist lelijk is maar het enigszins probeert te verhullen.
Ik geef alleen foto's op msn/mail.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoïde privacyhoeren.
Ik heb een hyve zonder foto's. Zodat ik foto's kan kijken op mijn werk-hyvequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Paranoide privacymindedmensen hebben geen hyves
JIJ HEBT HYVES?! Oh tijd terug toen had je geen hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef alleen foto's op msn/mail.
[..]
Ik heb een hyve zonder foto's. Zodat ik foto's kan kijken op mijn werk-hyve.
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
oe weet jij mijn ANR in godsnaam?!
Of je hebt mij zitten opzoeken - mijn geweldige cijfers!
Ok dan, volgende meet vindt maandag plaats.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja. Dan moet je beslissen wie je liever wil meeten.
Snap je nu dat ik in de UB moest leren?quote:
Mijn username bij fok.nl.quote:
Het is niet alsof je elke vrije dag moet gaan ofzo hoor. 3 april zou je wel komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Friek_ het volgende:
En om nu puur naar de UvT te komen om wat mensen van internet te meeten.. ik weet niet.
En wat is jouw Hyves dan wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hyves van iedereen in het Tilburg topique opgezocht. Is veel effectiever dan een fotoboek.
Ik heb geen idee. Maar dat komt omdat ik mijn hyve niet echt reken als hyve omdat ik hem alleen gebruik om in besloten hyves te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
JIJ HEBT HYVES?! Oh tijd terug toen had je geen hyves. Zat je nou te liegen of heb je er pas een aangemaakt
?
Mij gewoon een PM!quote:
Yup.quote:[..]
Het is niet alsof je elke vrije dag moet gaan ofzo hoor. 3 april zou je wel komen?
Sorry dat je in dit topic moet komen terwijl er meet-mania heerstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Ik moet voor volgende week mijn onderzoeksvoorstel voor mijn bachelor thesis af zien te krijgen. Volgens mij moet ik daar eens wat meer tijd aan gaan besteden want ik heb nog niet echt een onderwerp
Vertel het eens meid, wat scheelt eraan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
Zusje, ik ben het niet eens met de fasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |