Van mij staat er geen recente foto onlinequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Sorry! Iemand heeft al z'n werk gedaan, hehe. GM waar ik jouw foto?
Verdorie...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van mij staat er geen recente foto online
Welkomquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat zie ik nu toch, een topic over mijn universiteit. Even een tvp plaatsen.
Danku.quote:
Een geesteswetenschapper!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Danku.
Ik doe ACW overigens, aan de OP te zien kan dat bijeengeraapte zooitje Geesteswetenschappen nog wel wat vertegenwoordigers gebruiken.
Doe eens lief...!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef Friek_ het volgende:
Ach, automatic_ komt toch niet. Ze loopt zich nu al in te dekken.
Mietje.
Jij ging ook een vrije dag regelen?quote:
Nee, ik maak geen halve beloftes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ging ook een vrije dag regelen?
Doe eens lief...!quote:
k heb oompa koekjes gegevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Weet iemand wat er met oompaloompa is? Ze had koekjes mee kunnen brengen, maar van de ene op de andere dag was ze verdwenen
Daar was jij heul niet! Of je foto is zo oud dat je onherkenbaar bent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?
Een maandquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
k heb oompa koekjes gegeven. Maar oompa had het erover dat ze een maand op vakantie ging.. denk dat ze nu weg is? Want heb d'r ook al een tijd niet meer online gezien (of ze heeft me geblokt
).
Jij hebt het op een afstandje gevolgd?quote:
Wel daar, niet aan het raam. Wie organiseert de volgende?quote:
Zie je! Ik wist het!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar was jij heul niet! Of je foto is zo oud dat je onherkenbaar bent.
Daar kan ik niet bij, stuur maar per pm. Die twee jongens zijn heel zoekend rondgelopen en hebben bij iedereen die ook maar een beetje op de foto leek gekeken waar het studieboek over ging. Flauw dat je niet even wat zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het!
Ik zag twee jongens binnen komen en dacht; Wtf... Dat zijn ze!
Dr Love was aan het lachen! Mijn boek lag overigens niet op tafel en jullie zijn achter mij langs gelopen. In mijn FoBo staat een geheime foto en daar lijk ik meer op
Jij keek boos!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik niet bij, stuur maar per pm. Die twee jongens zijn heel zoekend rondgelopen en hebben bij iedereen die ook maar een beetje op de foto leek gekeken waar het studieboek over ging. Flauw dat je niet even wat zei.
En jij wist ook nog hoe Dr_strangelove eruit ziet, je moet geweten hebben dat wij het waren. Je stopte zeker ook nog gauw je boek weg?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij keek boos!
Ik zat helemaal aan het eind waar jullie voor bij liepen
Nee, die zat in mijn tasquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En jij wist ook nog hoe Dr_strangelove eruit ziet, je moet geweten hebben dat wij het waren. Je stopte zeker ook nog gauw je boek weg?
Maar daarna zeg ik HOI!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat flikt ze bij iedereen de eerste keer.. dat je haar niet spot, maar zij jou wel.. Bij mij deed ze dat, bij Friek geloof ik en nu bij jullie!
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.
Fase 1: ze spot jou, maar jij haar niet.
Fase 2: ze zegt hoi.
Fase 3: je krijgt d'r nummer maar intussen is er nog geen IRL vordering.
To be continued, ik ben nog niet bij fase 4 aangekomen.
Waar was jij eigenlijk? Ik zei vanmiddag al: telkens als het over een meet gaat dan post hetzusjevan even helemaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Zeg! Ik zou jij wel durven zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.
To be continued, ik ben nog niet bij fase 4 aangekomen.
Hehequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah, Dr. Strangelove is te herkennen aan zijn geniepige lach. Goed om te weten.![]()
.
Ja!quote:
Ik hou niet van meeten. Plus heb drie dagen lang van 9 uur tot 6 uur (vandaag tot 4) op de uni gezetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk? Ik zei vanmiddag al: telkens als het over een meet gaat dan post hetzusjevan even helemaal niet.
Dan moet je niet miepen hè!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hou niet van meeten. Plus heb drie dagen lang van 9 uur tot 6 uur (vandaag tot 4) op de uni gezeten. Vond het wel genoeg uni
.
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet miepen hè!![]()
![]()
dat je bij mij nog niet in fase 4 zit
Ja, ben ik keiveel op de uni geweest deze week, ben jij er nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet miepen hè!![]()
![]()
dat je bij mij nog niet in fase 4 zit
Die heb ik al. Wat moet jij met haar anrquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).
Ja weet ik ook niet, maar dat is fase 4.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die heb ik al. Wat moet jij met haar anr!
Over een weekje of drie. 31 maart of 1 april? 1 april heeft wel wat.quote:
Dan ben ik al bij fase 4. Zou 5 dan "een gesprekje IRL" zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar dat is fase 4.
Ik heb gewoon de hyves van iedereen in het Tilburg topique opgezocht. Is veel effectiever dan een fotoboekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoide privacymietjes.
Kan vanaf april alleen donderdagen en vrijdagen ivm tijdelijk werk (tot de zomer).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Over een weekje of drie. 31 maart of 1 april? 1 april heeft wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |