http://www.uvt.nl/diensten/lis/koffiekamer.htmlquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:05 schreef Friek_ het volgende:
Weet één van jullie waar koffiekamer P is? Ik zit me rot te zoeken op de site, maar blijkbaar doe ik iets goed verkeerd want het zou zo gevonden moeten zijn. Is het bij de dictatenverkoop?
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/lis/koffiekamer.html
Nee, als je goed kijkt zie je slippers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!
koop een brilquote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!
Ik vind 't wel meevallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef aardappel het volgende:
haar voeten staan wel erg raar, als je die grote versie van glowmouse bekijkt
bhv-studentquote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef aardappel het volgende:
toevallig hier mensen die BHV-student zijn?
goh, echt waar ?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
Bedrijfshulpverlening.
Was jij vandaag rond half 5 op de uni?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen.
Jammer dat je haar kont niet kan zien.Kuttas.
Zo rond half zes wel. Had namelijk om kwart voor zes college in PZ 40.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Was jij vandaag rond half 5 op de uni?
Dat kan ookquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo rond half zes wel. Had namelijk om kwart voor zes college in PZ 40.Ik was trouwens niet te missen hoor. Zwarte broek en colbert, arafatsjaal plus enorme, grijze koptelefoon.
Je hebt me gezien!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ja, dan heb ik je gezien
Ik zat met een hele groep in P, bij het raam & net na de klapdeuren.
Jaaa! Je kwam aanlopen en toen dacht ik; Euj! Die ken ik!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt me gezien!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh jee.
Ja, maar op m'n werk.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef aardappel het volgende:
toevallig hier mensen die BHV-student zijn?
En morgen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jaja sorry, ik had net college Verbintenissen B om 18:45 dus was in de stemming denk ik.
Daar wilde ik je net voor PM-en.quote:
UvT-meet! Morgen 14.30 esplanade building. Stond een paar pagina's terug al in het topicquote:
Je kunt ook een half uurtje kijken. Sowieso heb ik het na een uurtje wel gezien denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen echt even leren beneden in de bieb, dus ik kijk even qua tijd of ik langs kom lopen....
ik moet om 15:30 in babbus staan om gratis bier te ontvangen dus ik ben er niet bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
UvT-meet! Morgen 14.30 esplanade building. Stond een paar pagina's terug al in het topicKom ook!
Ik ben iets eerder klaar morgen, maar zie je wel bij de uitgang van de bieb rond 14.30 (bovenaan dus, bij de schuifdeuren).
Ik zal een horizontaal zwart/grijs gestreepte trui aandoen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Hoe moet ik jullie eigenlijk herkennen? Niemand heeft foto haha
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal een horizontaal zwart/grijs gestreepte trui aandoen.
Als Dr_Strangelove en ik de enigen blijken te zijn, dan zit dat er wel inquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Help! Haha. Sociale PsychologieIk ga een poging doen...
Haha, kom gewoon even gezellig joh. Ik ken als arme deeltijder bijna niemand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nooit zo'n held met dit soort dingen...
Jullie kennen elkaar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Haha, kom gewoon even gezellig joh. Ik ken als arme deeltijder bijna niemand.
Ik ken hem even goed als jou en ik ken hem even goed als jijquote:
Tegan zou ook komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Oh dat dacht ik haha. Mijn excuses! Hmm... Lastig! Tot nu toe zijn jullie twee de enige?
Ik heb 'm via PM ooit een hyveslinkje gestuurd opdat ie me kon herkennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Oh dat dacht ik haha. Mijn excuses! Hmm... Lastig! Tot nu toe zijn jullie twee de enige?
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
Oké dan. dr_love waar ga jij in de bieb zitten?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb 'm via PM ooit een hyveslinkje gestuurd opdat ie me kon herkennen.
Ik geef het eerste en misschien dus ook wel laatste rondje, hoeveel Fokkers ook komen.
Gezien! Ik ga oplettenquote:
Nu je me quote heb ik 'm van ImageShack weg moeten halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |