Van mij staat er geen recente foto onlinequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Sorry! Iemand heeft al z'n werk gedaan, hehe. GM waar ik jouw foto?
Verdorie...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van mij staat er geen recente foto online
Welkomquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat zie ik nu toch, een topic over mijn universiteit. Even een tvp plaatsen.
Danku.quote:
Een geesteswetenschapper!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Danku.
Ik doe ACW overigens, aan de OP te zien kan dat bijeengeraapte zooitje Geesteswetenschappen nog wel wat vertegenwoordigers gebruiken.
Doe eens lief...!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef Friek_ het volgende:
Ach, automatic_ komt toch niet. Ze loopt zich nu al in te dekken.
Mietje.
Jij ging ook een vrije dag regelen?quote:
Nee, ik maak geen halve beloftes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ging ook een vrije dag regelen?
Doe eens lief...!quote:
k heb oompa koekjes gegevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Weet iemand wat er met oompaloompa is? Ze had koekjes mee kunnen brengen, maar van de ene op de andere dag was ze verdwenen
Daar was jij heul niet! Of je foto is zo oud dat je onherkenbaar bent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?
Een maandquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
k heb oompa koekjes gegeven. Maar oompa had het erover dat ze een maand op vakantie ging.. denk dat ze nu weg is? Want heb d'r ook al een tijd niet meer online gezien (of ze heeft me geblokt
).
Jij hebt het op een afstandje gevolgd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |