Ben jij degene die zei; HG is heeeeél moeilijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef oompaloompa het volgende:
Ja maar niet voor mij, zo oud ben ik ook weer niet
(ps, dit is post 300, moet ik nu een nieuwe openen, want dat kan ik helemaal niet, help!)
Ja hoor, welk jaar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Sessy het volgende:
Mag ik nou asjeblieft een keer onder rechtsgeleerdheid geplaatst worden in de OP?
Je stónd erinquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Sessy het volgende:
Mag ik nou asjeblieft een keer onder rechtsgeleerdheid geplaatst worden in de OP?
Hehe, dan weet ik het!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef oompaloompa het volgende:
ik zei niet dat t moeilijk was maar wel dat t een bepaald vrouwelijk orgaan was
En dat ik het boek niet uitgekregen had toen ik het tentamen had.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dan weet ik het!
En je zei ook dat iemand anders dezelfde laptop heeft
Maarré, ja.. je was bij 11 blijven steken ofzo
Ja, dan weet ik nu wie je bentquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar de 13e (?) bak ik een cake voor glowmouse, dus dan hebben we herkansing!
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind haar ook niets aan maar haar lingerie zit echt heerlijk. Dus ik zal me even verbeteren:
Marlies Dekkers lingerie.
Je stond bij Deel 4 erbij, maar niet op die wiki paginaquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Sessy het volgende:
[..]
NeeMaar nu wel, met het goede jaar blijkbaar.
http://nl.wikipedia.orgquote:
Kijk hier evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Sessy het volgende:
Rotflmao ik weet wat wikipedia is. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Heb ik je dat niet verteld? Dat je het oefententamen H&G goed moest leren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Mag ik even uithuilen?
Het tentamen van 2005 was sowieso van vraag 35 - 50 gelijk aan dat van ons
Waar had deze mevrouw de fouten? 35 - 45![]()
![]()
In totaal kwamen er 34 vragen uit de 2005 versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |