Ik ook nog niet. Vorig jaar waren het er 68.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef GlowMouse het volgende:
Weet je hoeveel eerstejaars econometristen er dit jaar zijn? Ik heb het nog niet gehoord van iemand.

Je kon ze gisteren tellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Vorig jaar waren het er 68.

Ik was er niet gisteren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kon ze gisteren tellen
Ja, ga nu nominaal het vierde jaar in.

Mja, weet ik. Ik probeer nu ook iets te regelen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
Oj, hoe kun je dan ooit goed voorbereid op het eerste analysecollege komen? Je wordt geacht het eerste hoofdstuk al te kennenmaar je zult niet de enige zijn die dat niet doorheeft en nu heb je dat boek niet.

Daar heb je geen bb voor nodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef MrDirk het volgende:
Premaster Information Management ...
Iemand toevallig die al kan inloggen op blackboard voor het lesrooster?
Moet weten of ik nog weekje op vakantie kan ...

Kun je me vertellen hoe en waar ik het dan kan opvragen?quote:

Wat moet je zo laat nog in C?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef geenID het volgende:
Die gare muzenconcerten.C moet steeds om 6 uur dicht.

Als je nog niet in kan loggen moet je bij studiegids naar de inviduele courses zoeken en dan het collegerooster bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef MrDirk het volgende:
[..]
Kun je me vertellen hoe en waar ik het dan kan opvragen?

Ik heb een literatuurlijst voor het eerste jaar. Voor blok een en twee staan daarin twee boeken en een aantal dictaten. Die dictaten kun je blijkbaar bij de dictatenshop (oid) halen? Via die site kon ik die twee boeken gewoon bestellen, en dan ophalen bij de Selexyz bij de UvT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
In mijn tijd moest je nog langs de tevkamer voor het analyseboek. Alleen het analyseboek en de macroeconomiedictaten heb je heel hard nodig. Micro-economie heb je straks geen boek voor nodig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |