Ik ook nog niet. Vorig jaar waren het er 68.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef GlowMouse het volgende:
Weet je hoeveel eerstejaars econometristen er dit jaar zijn? Ik heb het nog niet gehoord van iemand.
Je kon ze gisteren tellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Vorig jaar waren het er 68.
Ik was er niet gisteren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kon ze gisteren tellen
Ja, ga nu nominaal het vierde jaar in.
Mja, weet ik. Ik probeer nu ook iets te regelen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
Oj, hoe kun je dan ooit goed voorbereid op het eerste analysecollege komen? Je wordt geacht het eerste hoofdstuk al te kennenmaar je zult niet de enige zijn die dat niet doorheeft en nu heb je dat boek niet.
Daar heb je geen bb voor nodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef MrDirk het volgende:
Premaster Information Management ...
Iemand toevallig die al kan inloggen op blackboard voor het lesrooster?
Moet weten of ik nog weekje op vakantie kan ...
Kun je me vertellen hoe en waar ik het dan kan opvragen?quote:
Wat moet je zo laat nog in C?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef geenID het volgende:
Die gare muzenconcerten.C moet steeds om 6 uur dicht.
Als je nog niet in kan loggen moet je bij studiegids naar de inviduele courses zoeken en dan het collegerooster bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef MrDirk het volgende:
[..]
Kun je me vertellen hoe en waar ik het dan kan opvragen?
Ik heb een literatuurlijst voor het eerste jaar. Voor blok een en twee staan daarin twee boeken en een aantal dictaten. Die dictaten kun je blijkbaar bij de dictatenshop (oid) halen? Via die site kon ik die twee boeken gewoon bestellen, en dan ophalen bij de Selexyz bij de UvT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
In mijn tijd moest je nog langs de tevkamer voor het analyseboek. Alleen het analyseboek en de macroeconomiedictaten heb je heel hard nodig. Micro-economie heb je straks geen boek voor nodig trouwens.
Thanks. Komt wel goed dan denk ik. Nu alleen nog dat werkgroepprobleem oplossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
Ah ik zie dat analyse tegenwoordig in dictaten staat, scheelt de helft qua prijs. Ja dan heb je alleen nog wat dictaten nodig. Kastnummers hier opzoeken en langs het dictatenmagazijn (als je met de trein gaat: richting UvT lopen, op het UvT-terrein het grasveld met de vijver schuin oversteken en daar naar binnen, daar is het direct links).
Ik heb me dus niet ingeschreven voor de intro en pas achteraf gelezen dat je dat ook wel moet doen als je niet meedoet met het kamp en de tik. En dat je dan op eigen inititatief moet zorgen dat je in een werkgroep komt. Ik las ook dat 'iemand' mij rechten moet geven om me ergens voor in te kunnen schrijven op COMAP. Dus ik ben bang dat dat beide samenhangt. En dat je je altijd voor tentamens kan inschrijven (omdat je de lessen niet hoeft te volgens om de tentamens te doen ofzo). Ik ga dat wel even regelen als ik van de week mijn boeken ophaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef GlowMouse het volgende:
Studiegids is alleen zodat je zelf je rooster kunt zien, die keuze werkt verder nergens in door. Zorg gewoon dat je van elk vak elk college 1x volgt.
COMAP doe je verkeerd, ik kan hier overal voor kiezen.
Dus. 1EOR Dutch, 1EOR English zeker. En dan 1EOR-01 of 1EOR-02 of 1EOR-03?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef geenID het volgende:
Je hoeft maar 1 tutorial groep te kiezen. (Plus de interactive lecture en lecture module.)
Ik ben geen student, maar doe wel met het zuipen meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef Tegan het volgende:
Als jij en existenz in de OP willen moeten jullie maar even zeggen welke opleiding jullie doen.
Die zijn morgen tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef geenID het volgende:
Erg jammer ja. Maar het is nu ook TIK he. Dus wie weet wat er daarna nog komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Volgens mij zijn er bar weinig Tilburgse studenten die Fokken.
Hier zou je 'm moeten kunnen vinden: http://mystudy.uvt.nl/it10.RselectTab?taal=n&pfac=FEB&variantcode=&minorcode=&ajaar=&soort=ma&actief=2quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef MrDirk het volgende:
[..]
Kun je me vertellen hoe en waar ik het dan kan opvragen?
Business Studies is Engels voor Bedrijfswetenschappen. Waar anders dan op de faculteit 'Economie en Bedrijfswetenschappen' had je ons verwachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
Ik had niet gedacht dat Business Studies op de Economie Faculteit zou zitten...
Niet zeuren, die muzeconcerten zijn super gezelligquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef geenID het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |