Waar was dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef oompaloompa het volgende:
De mijne is goed genoeg gegaan
(kon ook niet echt fout gaan, met een 1 zou ik een 5.8 staan, dat is waarschijnlijk ook waarom ik geen flikker uit heb gevoerd)
Hoe is je cake / taartgelukt zusje? Of nog niet geprobeerd?
Over cake gesproken, heb wel iemand zien zitten die automatic kon zijn, maar iwst t niet zeker, en ga niet zo maar op iemand af stappen
Ja, beetje jammer. Maar goed; toen ik had tentamen klaar had, had ik ook het idee dat ik hem niet ging halen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
Bah
Nou maar hopen dat de norm een beetje versoepld wordt en / of er fouten in t tentamen stonden. Ik weet niet meer of dat vorige jaren veel gebeurde (bij mto-c en d wordt de norm bijna altijd versoepekd bijvoorbeeld).
Ik had toch besloten om maar niet als een mongool met een cake rond te lopen, zat jij in een groepje van 3 te studeren toevallig? (1 man 2 vrouwen?)
Die ander had inderdaad wel een map bij, maar of hij rood was, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ja ik heb ook altijd liever een 3 of zo dan een 5, dat is echt zo'n net niet gevoel... Had een van jullie een achterlijk grote rode map bij?
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf hoor!
Haha. Ik zal tot ongeveer 11.45 in P zitten. Hoe herken ik je?
(niet dat ik iets zeg hoor, hihi)
wow gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!
Had daarvoor MTO - A tentamen. Mocht 8 fout hebben, had er 6.
Ojeee!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!
Had daarvoor MTO - A tentamen. Mocht 8 fout hebben, had er 6.
Ja dat geloof ik wel.quote:
Als je voor die ruimte staat aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wow gefeliciteerd!
Ook aan de smalle kant?
Maar eeuhm, Marlies Dekkers, bril en red-bull? Of juist die andere...quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel.
Grmbl
En ik lijk gewoon helemaaaál niet meer op die foto.
U heeft gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar eeuhm, Marlies Dekkers, bril en red-bull? Of juist die andere...
(of geen van tweeen)
Hahaha, dat had dan inderdaad heel raar geweest. Wat had je dan gezegd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:52 schreef oompaloompa het volgende:
Haha, dan had ik het dus wel goed gezien, was bijna op je afgestapt, maar dacht; als zij het nou niet is klinkt t heel erg raar. Ik heb je trouwens nog wel succes gewenst met t tentamen, helaas mocht dat blijkbaar niet baten :/
Lenny_Leonard, hebn geen idee of ik je gezien heb, waar zat je ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |