Ik heb 14 januari tentamen, hoe zorg ik dat jij op 13 januari nog zo'n chocolade-cake bakt?quote:Op maandag 22 december 2008 01:22 schreef oompaloompa het volgende:
Het resultaat van deze productieve dag is een chocolade-cake dus de mensen die morgen tentamen hebben mogen een stukje komen eten
Die zal ik nodig hebben!quote:Op maandag 22 december 2008 01:22 schreef oompaloompa het volgende:
Het resultaat van deze productieve dag is een chocolade-cake dus de mensen die morgen tentamen hebben mogen een stukje komen eten
Nou ik heb 15 januari nog een tentamen, dus de kans is groot dat ik als SOG nog een cake bakquote:Op maandag 22 december 2008 01:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb 14 januari tentamen, hoe zorg ik dat jij op 13 januari nog zo'n chocolade-cake bakt?
Waar was dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef oompaloompa het volgende:
De mijne is goed genoeg gegaan
(kon ook niet echt fout gaan, met een 1 zou ik een 5.8 staan, dat is waarschijnlijk ook waarom ik geen flikker uit heb gevoerd)
Hoe is je cake / taartgelukt zusje? Of nog niet geprobeerd?
Over cake gesproken, heb wel iemand zien zitten die automatic kon zijn, maar iwst t niet zeker, en ga niet zo maar op iemand af stappen
Ja, beetje jammer. Maar goed; toen ik had tentamen klaar had, had ik ook het idee dat ik hem niet ging halen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
Bah
Nou maar hopen dat de norm een beetje versoepld wordt en / of er fouten in t tentamen stonden. Ik weet niet meer of dat vorige jaren veel gebeurde (bij mto-c en d wordt de norm bijna altijd versoepekd bijvoorbeeld).
Ik had toch besloten om maar niet als een mongool met een cake rond te lopen, zat jij in een groepje van 3 te studeren toevallig? (1 man 2 vrouwen?)
Die ander had inderdaad wel een map bij, maar of hij rood was, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ja ik heb ook altijd liever een 3 of zo dan een 5, dat is echt zo'n net niet gevoel... Had een van jullie een achterlijk grote rode map bij?
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf hoor!
Haha. Ik zal tot ongeveer 11.45 in P zitten. Hoe herken ik je?
(niet dat ik iets zeg hoor, hihi)
wow gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!
Had daarvoor MTO - A tentamen. Mocht 8 fout hebben, had er 6.
Ojeee!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag ook rond die tijd!
Had daarvoor MTO - A tentamen. Mocht 8 fout hebben, had er 6.
Ja dat geloof ik wel.quote:
Als je voor die ruimte staat aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wow gefeliciteerd!
Ook aan de smalle kant?
Maar eeuhm, Marlies Dekkers, bril en red-bull? Of juist die andere...quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel.
Grmbl
En ik lijk gewoon helemaaaál niet meer op die foto.
U heeft gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar eeuhm, Marlies Dekkers, bril en red-bull? Of juist die andere...
(of geen van tweeen)
Hahaha, dat had dan inderdaad heel raar geweest. Wat had je dan gezegd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:52 schreef oompaloompa het volgende:
Haha, dan had ik het dus wel goed gezien, was bijna op je afgestapt, maar dacht; als zij het nou niet is klinkt t heel erg raar. Ik heb je trouwens nog wel succes gewenst met t tentamen, helaas mocht dat blijkbaar niet baten :/
Lenny_Leonard, hebn geen idee of ik je gezien heb, waar zat je ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |