quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan vanaf april alleen donderdagen en vrijdagen ivp tijdelijk werk (tot de zomer).
Probleem!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Friek_ het volgende:
Als het volgende keer op een gunstiger tijdstip gegeven wordt kom ik ook wel. Liefst dinsdag of woensdagmiddag.
Wie is hier een paranoide... etc dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Paranoide privacymindedmensen hebben geen hyves
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Er moet een geesteswetenschapper bij in de OP!
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ben ik keiveel op de uni geweest deze week, ben jij er niet. Aan wie ligt het dan HE!
Ik heb 2 foto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoïde privacyhoeren.
Hoe weet jij mijn ANR in godsnaam?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).
Ja donder een eind op! Die ene is echt teringonduidelijk door de lichtinval. Bij dat soort foto's ga ik altijd denken dat iemand juist spuuglelijk en het enigszins probeert te verhullen.quote:
Stiekem is dat ook de reden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja donder een eind op! Die ene is echt teringonduidelijk door de lichtinval. Normaal gesproken ga ik bij dat soort foto's denken dat iemand juist lelijk is maar het enigszins probeert te verhullen.
Ik geef alleen foto's op msn/mail.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoïde privacyhoeren.
Ik heb een hyve zonder foto's. Zodat ik foto's kan kijken op mijn werk-hyvequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Paranoide privacymindedmensen hebben geen hyves
JIJ HEBT HYVES?! Oh tijd terug toen had je geen hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef alleen foto's op msn/mail.
[..]
Ik heb een hyve zonder foto's. Zodat ik foto's kan kijken op mijn werk-hyve.
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
oe weet jij mijn ANR in godsnaam?!
Of je hebt mij zitten opzoeken - mijn geweldige cijfers!
Ok dan, volgende meet vindt maandag plaats.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja. Dan moet je beslissen wie je liever wil meeten.
Snap je nu dat ik in de UB moest leren?quote:
Mijn username bij fok.nl.quote:
Het is niet alsof je elke vrije dag moet gaan ofzo hoor. 3 april zou je wel komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Friek_ het volgende:
En om nu puur naar de UvT te komen om wat mensen van internet te meeten.. ik weet niet.
En wat is jouw Hyves dan wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hyves van iedereen in het Tilburg topique opgezocht. Is veel effectiever dan een fotoboek.
Ik heb geen idee. Maar dat komt omdat ik mijn hyve niet echt reken als hyve omdat ik hem alleen gebruik om in besloten hyves te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
JIJ HEBT HYVES?! Oh tijd terug toen had je geen hyves. Zat je nou te liegen of heb je er pas een aangemaakt
?
Mij gewoon een PM!quote:
Yup.quote:[..]
Het is niet alsof je elke vrije dag moet gaan ofzo hoor. 3 april zou je wel komen?
Sorry dat je in dit topic moet komen terwijl er meet-mania heerstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Ik moet voor volgende week mijn onderzoeksvoorstel voor mijn bachelor thesis af zien te krijgen. Volgens mij moet ik daar eens wat meer tijd aan gaan besteden want ik heb nog niet echt een onderwerp
Vertel het eens meid, wat scheelt eraan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
Zusje, ik ben het niet eens met de fasen
Ik ben al 2x in het wild gespot! Eén keer bewust en 1x onbewust. & oompa kom ik kei vaak tegen en daar praat ik dan ook tegen (dat moet dan bij een proefpersoon uur)quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, wat scheelt eraan?
Hoi ik moet doorlopen want ik moet mijn bus of les halen ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben al 2x in het wild gespot! Eén keer bewust en 1x onbewust. & oompa kom ik kei vaak tegen en daar praat ik dan ook tegen (dat moet dan bij een proefpersoon uur)
en tegen jou heb ik ook meer gezegd dan alleen hoi! & ik sms met je!
Ik ging toen naar huisquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoi ik moet doorlopen want ik moet mijn bus of les halen ofzo. PFOE!
Wij kregen gewoon een lijstje met onderwerpen om uit te kiezen. Zelf een onderwerp aandragen mocht ook wel, maar dat deed bijna niemand. Voor mijn masterscriptie ben ik naar een professor gegaan die een leuk vak had gegeven en ben ik in overleg tot een onderwerp gekomen. Misschien een idee om dat ook te doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
TVP.
Ik moet voor volgende week mijn onderzoeksvoorstel voor mijn bachelor thesis af zien te krijgen. Volgens mij moet ik daar eens wat meer tijd aan gaan besteden want ik heb nog niet echt een onderwerp
iedereen eens met 3 april?quote:
Niet dat met iedereen rekening gehouden kan worden, maar ik heb in ieder geval maandag van 12:30 tot 14:45 en van 16:30 tot 18:45 vrij (en voor de rest van 10:45 tot 22:30 college, pfff).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ok dan, volgende meet vindt maandag plaats.
ZET ik me eens over mijn paranoide huppeldepup angst heen, ga je ZO doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Friek_ het volgende:
"Weiger gerust wannabe friends, ze ontvangen hier geen bericht van."
Hehe. Toen jullie achter mij liepen, toen bleef ik slim lezen en net voor dat jullie weggingen, keek ik omquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik lees net nog in het vorige topic dat ik een geniepige lach heb.
Maar dat was echt het moment daar beneden in de bieb hoor, ik merkte dat iedereen die aan het studeren was ons met argusogen bekeek. Dit omdat er genoeg vrije plekken waren maar wij heel langzaam en soms even irritant met iemand meelezend door de ruimte schuifelden...
Kijk hier sneaky zijn hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Toen jullie achter mij liepen, toen bleef ik slim lezen en net voor dat jullie weggingen, keek ik om
Schat, jij zou hetzelfde doen!quote:
Vrijdag moet ik altijd werken. Daar gaat een zekerheidje....quote:
Oei, wat erg. Zagen we er zo onaardig uit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Toen jullie achter mij liepen, toen bleef ik slim lezen en net voor dat jullie weggingen, keek ik om
Nee, al keek GM wel boos! Maar je moet toch stil zijn in de bieb?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Oei, wat erg. Zagen we er zo onaardig uit?
True that. Maar ik ben niet zo'n tease hè. Ik negeer het meeten gebeuren gewoon, jij gaat er in mee en gaat dan niet komen opdagen maar wel sneaky andere mensen zitten spottenquote:
Hallo! Zij waren op zoek naar mij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
True that. Maar ik ben niet zo'n tease hè. Ik negeer het meeten gebeuren gewoon, jij gaat er in mee en gaat dan niet komen opdagen maar wel sneaky andere mensen zitten spotten![]()
![]()
.
GM denkt dat ie ook een Mod is als ie in de bieb loopt en dus niet stil hoeft te zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, al keek GM wel boos! Maar je moet toch stil zijn in de bieb?!
Oké, oké.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo! Zij waren op zoek naar mij!![]()
Mijn broek kraakte tenminste niet. Ze keken omdat dr's broek zoveel herrie maakte terwijl hij liep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
GM denkt dat ie ook een Mod is als ie in de bieb loopt en dus niet stil hoeft te zijn?![]()
Ooo vandaar!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
GM denkt dat ie ook een Mod is als ie in de bieb loopt en dus niet stil hoeft te zijn?![]()
Pff... Dit wordt écht 3.00 vannachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oké, oké.
God wat een SOG op de late avond.
Kruip volgende keer maar onder de tafel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo! Zij waren op zoek naar mij!![]()
Wat nou boosquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, al keek GM wel boos! Maar je moet toch stil zijn in de bieb?!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kruip volgende keer maar onder de tafel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ZET ik me eens over mijn paranoide huppeldepup angst heen, ga je ZO doen!
Misschien is het gewoon moeilijk met iedereen rekening te houden. Ik vond het eerlijk gezegd wel grappig op zich, dus houd me voor de volgende keer wel gewoon weer aanbevolen. Ik kan maandag en donderdag in ieder geval vrijwel altijd dit semester. Maar misschien is het wel gewoon te lastig om voor iedereen een goed tijdstip te kiezen.quote:
*slikt de inkopper in*quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mijn broek kraakte tenminste niet. Ze keken omdat dr's broek zoveel herrie maakte terwijl hij liep.
Nee, dat doe jij niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer ga ik echt gillend op automatic_ afrennen en haar voor lul zetten voor heel haar groep. Waar moet het heen met de wereld als je zèlfs mensen die je via internet leert kennen niet meer kan vertrouwen!
Mij moet je ook niet meer tegenkomenquote:
Of wat dacht je van om je heen hangen en aan de rest beweren dat ik je een keer geneukt heb ik een donker steegje? Of schreeuwen "WAAR BLIJFT HET GELD VOOR DIE DRUGS VERDOMME!" Gewoon. Ter experiment.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Of wat dacht je van om je heen hangen en aan de rest beweren dat ik je een keer geneukt heb ik een donker steegje? Of schreeuwen "WAAR BLIJFT HET GELD VOOR DIE DRUGS VERDOMME!" Gewoon. Ter experiment.
Ik heb al een achterstand opgelopen voordat ik goed en wel begonnen ben. Moet maar eens goed gaan bekijken wat precies de bedoeling is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Nou als ik hier wat verder geintegreerd raak kom ik misschien ook eens.
Ik ben bachelorstudent overigens, 3e jaar. Druk met de thesis!
Wat een reputatie heb jij bij je vrienden zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Sommige zouden dat neuken geloven, maar niet de drugs![]()
![]()
![]()
Komt door de colleges van Sociologiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat een reputatie heb jij bij je vrienden zeg.
Bij sociologie hebben jullie het over neuken in donkere steegjes? Relaxed vak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt door de colleges van Sociologie
Nee, maar het onderwerp seks kwam vaak aanbod & dan hadden wij het er - natuurlijk - ook overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij sociologie hebben jullie het over neuken in donkere steegjes? Relaxed vak.
quote:
Jij hebt nooit 's ochtends college?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:00 schreef aardappel het volgende:
ik ga ook naar de meet, je kunt mij herkennen aan de goud-gele blouse met zwart-roze stippen
Wat voor studie was dat ook alweer, dan ga ik daar ook eens wat colleges volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het onderwerp seks kwam vaak aanbod & dan hadden wij het er - natuurlijk - ook over
Haha. Ik doe Psychologie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wat voor studie was dat ook alweer, dan ga ik daar ook eens wat colleges volgen.
Kom je ook toelichting geven bij die sheets?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe Psychologie.
Eén vak was Sociologie voor Psychologen en het andere was Sociale Psychologie.
Ik heb wel sheets voor je?
Natuurlijk! Ik wil de sheets wel even oplezen, dat doen die docenten ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Kom je ook toelichting geven bij die sheets?
Omdat ik nog geen antwoord heb gehad, heb ik maar eens gebeld. Er schijnen inmiddels vijf mensen mee bezig te zijn geweest, maar er is nog geen inhoudelijk antwoord. Wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
Wat betreft de ECTS-cijfers: ik heb gebeld waar het antwoord bleef, maar de verantwoordelijke had het te druk om inhoudelijk te antwoorden. Het is nu doorgestuurd naar het hoofd van de Studentenadministratie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:57 schreef aardappel het volgende:
tvppppppppppp
jij was heul niet op de meet, jij was, zoals het hoort, gratis bier aan het drinken met Patrick Lodiers in cafe Babbusquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:00 schreef aardappel het volgende:
ik ga ook naar de meet, je kunt mij herkennen aan de goud-gele blouse met zwart-roze stippen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt nooit 's ochtends college?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
jij was heul niet op de meet, jij was, zoals het hoort, gratis bier aan het drinken met Patrick Lodiers in cafe Babbus
Ach, er staan drie maanden voor als richtlijn toch? Dan heb je dus nog wel wat tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb al een achterstand opgelopen voordat ik goed en wel begonnen ben. Moet maar eens goed gaan bekijken wat precies de bedoeling is.
Ja, dat is een hele vooruitgangquote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
Morgen overdag stuur ik je een pm over morgenavond.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
n00bquote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb UvT mail in m'n Outlook zitten, ik kan alleen niks verzenden, alleen maar ontvangen. Weet iemand hoe dat kan? Gmail in Outlook kan wel zowel verzenden als ontvangen.
Je moet het meer lezen als: pas maar op als jou eenmaal leer spotten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij had ik nog géén ja gezegd... Maar goed; ik heb op donderdag wel college
En ik heb hem ook gespot, dus waarom moet ik uitkijken...?
Plaatje werkte vorige keer niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:09 schreef aardappel het volgende:
Moet ik deze keer weer mijn goud-gele blouse met zwart-roze stippen aantrekken?
Kan je wel vrijdag?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Twee april is een donderdag, stelletje rekels. Dan kan ik weer niet.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik "kan" niet op vrijdag, maar ik gun Friek_ de meeting zoek een slappe smoes om eronder uit te komen
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben op vrijdag vrij & om dan voor een uurtje op en neer te rijden... Moet ik even over nadenken
Momentje! Ik zit op de laptop van mijn neefquote:
Cijfer jezelf toch niet zo weg!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Met mij hoeven jullie sowieso geen rekening te houden, want ik ben niet eens een UvT'er. Als ik toch wel kan, dan kan ik evt. toch nog komen
.
Je doet jezelf voor alsof je heel zeker bent, maar diep van binnen ben je een bang dat je het verkeerd doet, ben je verlegen en weet je soms niet wat je aanmoet met jezelf.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat klonk meer als een psychologische analyse dan als een versiertruc. En ik kan het weten, ik studeer psychologie![]()
.
Was hij dan slecht of niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Een versiertruc zag ik er ook niet in. Wel 'tof' dat je me helemaal 'kent' van die enkele zinnetjes op het www...
Jij hebt hem gewoon niet door, maar het is er echt eenvolgens Friek_quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets wat geen versierstruc is, kan dus ook geen slechte of goede versiertruc zijn...
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Wanneer komt de poffertjeskraam weer op de uni langs?
Het is donderdag jij + Dr. Strangelove of vrijdag Friek_.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik "kan" niet op vrijdag, maar ik gun Friek_ de meeting
Ter promotie van de poffertjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
mja, volgens mij was het ook gewoon een eenmalige promotie-actie
Donderdag + vrijdag meeten bedoel je?quote:
Ik zal eens kijken of ik m'n werkdag kan verschuiven naar woensdag. Dan kan ik donderdag gewoon komen en is iedereen gelukkig. Toch 's avonds college.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Donderdag + vrijdag meeten bedoel je?![]()
Weer een versierpoging misluktquote:
Dat zou het mooiste zijn, voorlopig houden we dus 2 april aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik m'n werkdag kan verschuiven naar woensdag. Dan kan ik donderdag gewoon komen en is iedereen gelukkig. Toch 's avonds college.
Ik ben van een 3 naar een 4 gestegen bij IPG! Whoeiiiquote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat klonk meer als een psychologische analyse dan als een versiertruc. En ik kan het weten, ik studeer psychologie![]()
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:36 schreef aardappel het volgende:
Hoe was de vorige meet eigenlijk verlopen?
Je kunt het wel radenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
GlowMouse is helemaal niet zo gezellig, maar niet verder vertellen
Hoppaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben van een 3 naar een 4 gestegen bij IPG! Whoeiii
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef hetzusjevan het volgende:
MIJN GEBEDEN ZIJN VERHOORD! Warempel, vanochtend stond de poffertjeskraam er!
Dan moet je toch echt even een portie halenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ga zo naar huis. Waar zit jij te c omputeren?
Ik zit in D.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even een portie halen
Ik zit in gebouw K... Et vous?
Ik moet echt nog steeds wennen aan de 'nieuwe' gebouwnamenquote:
Hihi. Ik ben trots op mijzelf!quote:
Wat waren de oude namen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet echt nog steeds wennen aan de 'nieuwe' gebouwnamen
Hahaha, serieus? Wat grappig!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij houden ze daar allemaal congressen enzo. Komen vaak alleen mensen strak in pak uit. Mijn zus had er ooit college. Er staan allemaal kasten met wijnglazen enzo, en dan bordjes met "verboden te gebruiken"
.
T is Tias, de business school.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
Misschien waren de nieuwe namen ver voor onze tijd?
Wat zit er eigenlijk in T?
[ afbeelding ]
Stiltecentrum bedoel je? Da's voor bezinning, gebed e.d.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef Tegan het volgende:
Eerstejaars Bestuurskunde.
Een van de weinige gebouwen waar ik me afvraag wat ze er doen is dat vage ding tussen D en Mensa...
Oke... En hoelang is dat geleden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
T is Tias, de business school.
D was 'in de goede oude tijd' Y
K was B
C was A
G was C
W was Q
P bestond uit S en P
*nostalgie*
bedoel je V of Z?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef Tegan het volgende:
Eerstejaars Bestuurskunde.
Een van de weinige gebouwen waar ik me afvraag wat ze er doen is dat vage ding tussen D en Mensa...
te langquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... En hoelang is dat geleden?
Vriend van mij is in 2006 afgestudeerd en hij kent alleen de oude namen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
te lang
Edit - 2005 of 2006 geloof ik..
Oei.. Ruim voor mijn tijd dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
te lang
Edit - 2005 of 2006 geloof ik..
ouiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dus Z. V is toch gewoon dat ding onder de trap naar L?
De kerk...? Ik mis ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef Tegan het volgende:
Waarom staat de studentenkerk niet op de kaart?
Maranatha, schuin achter het sportcentrum aan de Prof. Cobbenhagenlaanquote:
Ooo oke, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maranatha, schuin achter het sportcentrum aan de Prof. Cobbenhagenlaan
Haha okequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik weet het ook alleen omdat de bus er langs komt en het er met koeienletters opstaat...
Vanochtend was er geen kut te doen maarja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom het zo druk is? Gisteren stonden de fietsen al dubbel gestald en vandaag was het niet veel minder druk. En met de poffertjeskraam heeft het niets te maken, want die stond er gisteren nog niet.
Okee! Moet ik even mijn rooster PMen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vanochtend was er geen kut te doen maarja.
Poffertjeskraam btw. Auto, als ie er volgende week weer staat als ie er de week daarna weer staat, dan gaan we een poffertjesdate houden oké
.
Kanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee! Moet ik even mijn rooster PMen?
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan. Maar misschien ook handig om te weten wanneer die kraam er staat. Stond ie er de vorige keer ook op dinsdag?
.
Ik heb hem vorige week gezien en ik was toen alleen op maandag en donderdag op de UvTquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan. Maar misschien ook handig om te weten wanneer die kraam er staat. Stond ie er de vorige keer ook op dinsdag?
.
Oh.. Daar gaat onze date hetzusjevanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Daar gaat onze date hetzusjevan
Verdoriequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
T is de Tias business school. Heb er ook wel een aantal keer college gehad, prachtige collegezalen iig. Ook een keer een gratis borrel gehad op kosten van de uni, konden we mooi de wijnglazen die er staan gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij houden ze daar allemaal congressen enzo. Komen vaak alleen mensen strak in pak uit. Mijn zus had er ooit college. Er staan allemaal kasten met wijnglazen enzo, en dan bordjes met "verboden te gebruiken"
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Weet iemand wat die poffertjeskraam op de campus doet ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!
Economic Businessweek Tilburgquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef hmmmz het volgende:
en EBT is ?
ahaaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Economic Businessweek Tilburg
www.ebtilburg.nl
Hey! Long time no seequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
TVPoffertjes
Wat zij zegt.quote:
TVPakdiepoffertjesmeealsjeinwcollegehebtvanwegedeleukeactiedaarquote:
Dat is mooi klote, muis! Maar het gaat nu de goede / betere kant op dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi!
Ik had het nogal druk met ziekenhuisgedoe enzo, ben er nu iets meer dan een maand vanaf gelukkig. En daarna had ik wat regel-gedoe met de examencommissie maar dat is nu ook achter de rug
Wel een jaar studievertraging opgelopen, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja hoor, ik moet in februari 2010 op controle komen (het was een aparte bestralingsmethode dus dan duurt het ook langer voor je resultaat ziet) dus ik kan me dit jaar fijn op leuke dingen concentrerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is mooi klote, muis! Maar het gaat nu de goede / betere kant op dus?
Oke, bestraling plus de opmerking over je haar doet me aan hele ernstige dingen denkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet in februari 2010 op controle komen (het was een aparte bestralingsmethode dus dan duurt het ook langer voor je resultaat ziet) dus ik kan me dit jaar fijn op leuke dingen concentreren
Plus, ik heb mijn haar nog
Oh je hoeft niet te schrikken hoor! Ik ben kiplekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, bestraling plus de opmerking over je haar doet me aan hele ernstige dingen denken. Niet dat ik wil weten wat het precies is, maar ik schrik er van joh. Ik hoop dat die methode gewerkt heeft in elk geval
. Dus in september begin je aan je tweede jaar van de studie als ik het goed begrijp?
Jij wil ook de sociale kant op, of niet?
.
Ja ach, ze deden moeilijk en toen heeft mijn moeder 'even gebeld'. Toen waren ze een stuk meegaanderquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef GlowMouse het volgende:
Was een pm inderdaad. Dat regel-gedoe met de examencommissie had je ook wel mogen pm'en, heb ik wel ervaring mee
Met reply inmiddels:quote:Zoals ik je telefonisch al had laten weten ben ik pas sinds kort in dienst als Hoofd Studentenadministratie. Ik ben dus nog een "beginner. Ik heb verschillende bronnen geraadpleegd om jouw vraag te proberen te beantwoorden.
Het begin van het probleem ligt volgens mij in het feit dat docenten (in Nederland) bij de beoordeling van tentamens "absolute" cijfers geven en geen relatieve. Bij een tentamen kan bijvoorbeeld best 40- 50% van de studenten een onvoldoende behalen. De docent zal de voldoendes vervolgens niet "ranken" volgens het principe van
A best 10%
B next 25%
C next 30%
D next 25%
E next 10%
met andere woorden: het nederlandse systeem van cijfers geven (en dit geldt denk ik voor alle universiteiten) correspondeert absuluut niet met wat in de richtlijnen van de EEG is bepaald.
Binnen de UvT is in 2004 het diplomasupplement door de Universiteitsraad vastgesteld en daarna in 2007 aangepast aan de nieuwe richtlijnen (o.a. het grading system dat ook op de website staat). Daarbij is inderdaad uitgegaan van absolute cijfers (1- 10)en omzettingen (A-F).
Kortom: ik denk dat je mogelijk gelijk hebt als je je stelt dat we niet aan de Europese richtlijnen voldoen, maar ik denk ook dat dat niet mogelijk is gezien de wijze van het toekennen van cijfers in het nederlandse onderwijsstelsel.
Hopelijk kun je uit de voeten met mijn antwoord. Ik heb deze mail ook ge-cc-td naar .... en ....
Ik ruil mij oordeel/ gedachtengang graag in voor een betere...
quote:Bedankt voor uw antwoord. Het is waar dat docenten absolute cijfers geven, maar daar lijkt pdf-document van de EU [ http://www.eua.be/eua/jsp(...)en.1094119167134.pdf ] ook niet vanuit te gaan (oa. 'it has no national reference point'). De cijfers die nu gegeven worden, vallen onder 'primary data' (blz. 13-14), en daaruit kan alsnog een relatieve verdeling afgeleid worden. Momenteel zijn er cursussen waarbij je met een 7.5 of 8 bij de beste 10% hoort, maar je krijgt dan toch een B. Door uit de gegeven cijfers alsnog een relatieve verdeling af te leiden, kan dat voorkomen worden.
Er is alleen een probleem wanneer de cijfers die voor een vak behaald zijn onvoldoende gespreid zijn, omdat zo'n verdeling dan niet te maken is. Een ander probleem is dat de grenzen tussen de ECTS-cijfers nooit precies samenvallen met de grenzen tussen ons cijfersysteem. Dat eerste kan opgelost worden door alleen Pass of Fail te vermelden, zoals het pdf-document aanraadt, het tweede door af te ronden of een interval te vermelden (zoals nu ook gebeurt bij een 6 die D/E wordt).
Makkelijk opgelost dus. Misschien mag ik je moeder af en toe even lenen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ach, ze deden moeilijk en toen heeft mijn moeder 'even gebeld'. Toen waren ze een stuk meegaander
Mja inderdaad, dat idee kreeg ik ook alquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, bestraling plus de opmerking over je haar doet me aan hele ernstige dingen denken. Niet dat ik wil weten wat het precies is, maar ik schrik er van joh. Ik hoop dat die methode gewerkt heeft in elk geval
.
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Makkelijk opgelost dus. Misschien mag ik je moeder af en toe even lenen.
Jemie....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Heel kort dan, zodat niemand zich zorgen hoeft te maken: ik heb een paar hersentumoren, waarvan ééntje hardnekkig is. Dus die is nu een langzame dood aan het meemaken![]()
Ah wauw, je hebt wel de moeilijkste er tussen zitten hoor.. Persoonlijkheidsleer vind ik ronduit k*t, MTO-C was ook erg pittig, arbeid en eco vond ik ook aanpoten en groepsdynamica is veel huiswerk. Succes hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh je hoeft niet te schrikken hoor! Ik ben kiplekkeren ik wil het je wel PMen? Ik dacht dat ik het hier al eens had verteld, maar volgens mij was dat een PM naar Glowmouse.
Ik ben nu bezig met MTO-C, pers.psy, wetenschapsfilosofie, psy van arbeid en eco, en groepsdynamica. Dus hopelijk haal ik dit jaar 29 ECTS. De rest van mijn bachelor doe ik dan 24 ECTS per semester.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Heel kort dan, zodat niemand zich zorgen hoeft te maken: ik heb een paar hersentumoren, waarvan ééntje hardnekkig is. Dus die is nu een langzame dood aan het meemaken![]()
Ja haha, alleen ik heb van de examencommissie toestemming voor een extra tentamenmogelijkheidquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah wauw, je hebt wel de moeilijkste er tussen zitten hoor.. Persoonlijkheidsleer vind ik ronduit k*t, MTO-C was ook erg pittig, arbeid en eco vond ik ook aanpoten en groepsdynamica is veel huiswerk. Succes hoor!
Ah, fijn om te horen dat je kiplekker bent. Als je wil PM'en dan lees ik het graag om zo maar te zeggen, maar alleen als je echt wil hoor
.
En idd, echt handig dat je moeder het heeft opgelost voor je. Maar toch belachelijk eigenlijk dat je moeder eraan te pas moet komen.. stom volk op de uni.
Toen ik 11 was al, dus het is meer regel dan uitzondering zeg maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
![]()
![]()
heftig! Hoe ben je daarachter gekomen?
Oh wat eng lijkt me dat zeg.. oh en je ouders, als ik dat te horen zou krijgen over mijn dochter..
damn. En zelf zou ik niet weten wat me overkomt hee.. Pff.
Gelukkig is de techniek al zo ver gevorderd dat ze er iets aan kunnen doen. Ik hoop heel hard voor je dat die hardnekkige nu doodgaat en dat er geeneen meer terugkomt
.
En dan zeg je nog: "zodat niemand zich zorgen hoeft te maken". Damn, heftige shit hoor.
Hoe doe je dat verder met colleges? Alles zelf bestuderen en de docent mailen als je een vraag hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
En tja, nadeel van doof zijn is dat ik alles via brieven moet doen, terwijl een telefoongesprek vaak een stuk directer en duidelijker is als je je zaak voor wilt leggen aan de ex.commissie.
Dus je hebt vanaf je 11e al meerdere tumoren? Maar die zijn nu allemaal weg, behalve die ene hardnekkige dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik 11 was al, dus het is meer regel dan uitzondering zeg maaren je leert ermee leven hoor
en het grootste nadeel was mijn gehoorverlies, maar daar heb ik nu ook een oplossing voor.
Ik volg geen hoorcolleges, ik bestudeer inderdaad alles zelf en voor aanvang van de cursus stuur ik de docent al een mailtje. Want als hetgeen hij in het HC vertelt ook tot de tentamenstof behoort, kan ik een verzoek tot aangepast tentamen indienen bij de examencommissie. Maar dat hoefde tot nu toe nog maar één keer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoe doe je dat verder met colleges? Alles zelf bestuderen en de docent mailen als je een vraag hebt?
Yep, ik had er eerst vijf. Eentje is in 2004 weggehaald (en weggeblevenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus je hebt vanaf je 11e al meerdere tumoren? Maar die zijn nu allemaal weg, behalve die ene hardnekkige dan?
Hoop ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Nondeju. Ik hoop écht echt echt dat die bestraling werkt, zodat je niet alsnog geopereerd moet worden ofzo. Wat een heftig verhaal.
Vrouwelijke wispelturigheid slaat weer toe.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:10 schreef Tegan het volgende:
Ff nog over de meet. Ik kan 2 april niet meer. 3e zou nog kunnen.
Ik was even vergeten dat ik vorige maand had gezegd dat ik wel kon werken die dag en nu dus moet werken... 3e ben ik wel zeker vrij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwelijke wispelturigheid slaat weer toe.![]()
U riep, my Lord?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
Automatic? hmmmz? Muis? hetzusjevan? aardappel? en iedereen die ik vergeet
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn postquote:
Oeh 3 april kan ik niet, ik moet deze week aan de slag met data-analyse voor het Onderzoekspracticum.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn post
Je hebt gelijk, een uurtje wat anders doen juist in deze week zou catastrofale gevolgen met zich meebrengen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh 3 april kan ik niet, ik moet deze week aan de slag met data-analyse voor het Onderzoekspracticum.
Ik woon bij Roosendaal hè.quote:
Em, ik heb in Parijs gezeten afgelopen week, vervolgens veel gewerkt, heel hard aan een assignment moeten werken en daardoor dus amper op Fok geweest afgelopen weekquote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn post
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
tegan, Friek_ en ik, karige meet weer. En zomertijd moeten ze afschaffen.
Je zult je wel vergissen met de schrikkelseconde, maar daarvan is de overlast erg beperkt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjesquote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Zomertijd is idd onzin.
En ik moet ook een uur heen en terug reizen/speciaal voor de meet naar Tilburg komen, dus dat is geen excuus. Dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, ipv een smoesje.
Het heeft ermee te maken dat je minder tijd lampen aan zou hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjes.
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Is volgende week alleen voor de 8ECTS'ers?
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef GlowMouse het volgende:
Je treft het gewoon niet qua vakken. Straks moet je een maand wachten op tentamens en daarna weer 3.5 maanden voor het nieuwe jaar. Ik zou in die ene maand nog proberen een vak te halen.
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?
Mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
http://images.uvt.nl/imag(...)ck_sound_336x280.swf bedoel je?
Ik doe al zoveel mogelijk extra vakken. Ik heb geen zin om er iets van een andere studie bij te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.
Moet je op http://waarstajij.uvt.nl/ eens klikken op 'hoe ziet een collegejaar eruit', jouw situatie wordt niet echt beschreven
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorusquote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.
Jij werkt niet op vrijdagmorgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goed plan. Alleen in het donker kan je ons nog makkelijker ontwijken natuurlijk.
Ik zal m'n krakende broek daarom niet aantrekken.
Tis pas 00:15quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een nachtbrakers trouwens. Ik ben alleen lang op omdat ik morgen m'n praatje voor Env. Law (donderdag) moet voorbereiden, en ik zo een dringende reden heb om uit te slapen en wat later te beginnen.
dudequote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:22 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.esreality.com/?a=post&id=1661507
Het idee is dan ook vooral om meer landelijke bekendheid voor de UvT te genereren. Op de regio Brabant en omstreken na weten veel mensen niet eens dat Tilburg een universiteit heeft, daar moet deze campagne verandering in gaan brengen. En dan hopen ze dat er dus ook meer studenten komen, want het aandeel van de UvT in het totaalaantal studenten is momenteel niet echt groot.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorus) en zou een promo-filmpje kunnen zijn voor elke universiteit en academisch denken in het bijzonder. Ik zie ook niet hoe het mensen naar de UvT trekt. Door met een megafoon bepaalde feiten over de UvT te verkondigen kan ik op de open dag meer scholieren wegjagen dan zo'n filmpje aan kan trekken, denk ik
Eindelijk een vrouw die zegt wat ik denk.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Zomertijd is idd onzin.
En ik moet ook een uur heen en terug reizen/speciaal voor de meet naar Tilburg komen, dus dat is geen excuus. Dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, ipv een smoesje.
first time in life?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die zegt wat ik denk.
avondje pokeren was een beetje uitgelopenquote:
Ahh okequote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef aardappel het volgende:
[..]
avondje pokeren was een beetje uitgelopen
hahaha, geweldigquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
Oh, ik HAAT de collegezaal in DZ1.. zit zo'n afstapje vooraan blijkbaar.. Maar ik moest vooraan een opdracht ophalen die we terugkregen, dus ik pak die opdracht, draai me om en sla het blad om, even lezen wat voor cijfer we hadden en wat voor commentaar.
En voor ik het weet lig ik languit![]()
en nou zal ik wel weer overal blauwe plekken krijgen as usual
. Gelukkig waren d'r nog maar like 5 mensen ofzo in de zaal anders was het echt giga voor lul geweest eh
.
Bij anderen is dat wel grappig jaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
hahaha, geweldig![]()
laatst in wz1 wilde zo'n spoorstudent eerder weg. Dus ze dacht even sneaky snel de trap op te lopen. Toen ging ze vol op d'r bekHeel de collegezaal haar keihard uitlachen
![]()
Ahhh! Dat is balenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
Oh, ik HAAT de collegezaal in DZ1.. zit zo'n afstapje vooraan blijkbaar.. Maar ik moest vooraan een opdracht ophalen die we terugkregen, dus ik pak die opdracht, draai me om en sla het blad om, even lezen wat voor cijfer we hadden en wat voor commentaar.
. Gelukkig waren d'r nog maar like 5 mensen ofzo in de zaal anders was het echt giga voor lul geweest eh
.
Hahaha ik ken het! Ik kwam er net op tijd achter een paar weken terug dus ik heb een erg stoer uitziend (hoop ik dan maar) sprongetje naar beneden kunnen makenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
Eerste tentamen gehaald.Meet een mooi punt gelukkig.
Hopelijk gaat het in mei net zo aardig.
Premaster (en ja, ik ken de standaard reacties hier alquote:Op donderdag 2 april 2009 00:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gefeliciteerd.
Waarvoor als ik vragen mag? Nog een eerstejaarsvak, of studeer je (ook) iets anders dan Recht?
Friek_ wat doe je. Daar gaat de meet.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Friek_ het volgende:
Als er trouwens niet meer dan drie mensen komen (mezelf incluis) dan kom ik niet naar de meet hoor.Drie mensen is echt niks voor een meet.
Als er minimaal zes mensen komen kom ik. Anders kan ik net zo goed wel privé met een stel van jullie afspreken. Vanavond kunnen we in het UvT-café gaan zuipen hoor, GlowMouse.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Friek_ wat doe je. Daar gaat de meet.
Goed gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb overigens een 7,5 voor m'n tentamen sociale filosofie. I rule.
Ja Hoi. Dat je morgenmiddag niet hoeft te komen.quote:
Dat is wel laat he? http://www.uvt.nl/faculte(...)ERMSc2008-2009NL.pdfquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef arj1o1 het volgende:
Pfff al vanaf 19 maart aan het wachten op het resultaat van een tentamen. Vorige week donderdag (exact 15 dagen... lui) kwam er op blackboard dat de resultaten 'soon' werden doorgegeven aan de administratie.. Bah bah
quote:Mijn motto is dan ook: Makkelijker kunnen we het niet maken
Dat gaat volgens mij niet gebeuren omdat we geen campagne voeren. Vandaar dat ik via deze weg alsnog een paar stemmen probeer mee te pikken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef GlowMouse het volgende:
Dat zijn een hoop punten, je bent een echte allrounderZorg maar dat je verhaaltje ook op de UvT site komt, want ik denk dat daar meer mensen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |