Wat een reputatie heb jij bij je vrienden zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Sommige zouden dat neuken geloven, maar niet de drugs![]()
![]()
![]()
Komt door de colleges van Sociologiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat een reputatie heb jij bij je vrienden zeg.
Bij sociologie hebben jullie het over neuken in donkere steegjes? Relaxed vak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt door de colleges van Sociologie
Nee, maar het onderwerp seks kwam vaak aanbod & dan hadden wij het er - natuurlijk - ook overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij sociologie hebben jullie het over neuken in donkere steegjes? Relaxed vak.
quote:
Jij hebt nooit 's ochtends college?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:00 schreef aardappel het volgende:
ik ga ook naar de meet, je kunt mij herkennen aan de goud-gele blouse met zwart-roze stippen
Wat voor studie was dat ook alweer, dan ga ik daar ook eens wat colleges volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het onderwerp seks kwam vaak aanbod & dan hadden wij het er - natuurlijk - ook over
Haha. Ik doe Psychologie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wat voor studie was dat ook alweer, dan ga ik daar ook eens wat colleges volgen.
Kom je ook toelichting geven bij die sheets?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik doe Psychologie.
Eén vak was Sociologie voor Psychologen en het andere was Sociale Psychologie.
Ik heb wel sheets voor je?
Natuurlijk! Ik wil de sheets wel even oplezen, dat doen die docenten ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Kom je ook toelichting geven bij die sheets?
Omdat ik nog geen antwoord heb gehad, heb ik maar eens gebeld. Er schijnen inmiddels vijf mensen mee bezig te zijn geweest, maar er is nog geen inhoudelijk antwoord. Wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
Wat betreft de ECTS-cijfers: ik heb gebeld waar het antwoord bleef, maar de verantwoordelijke had het te druk om inhoudelijk te antwoorden. Het is nu doorgestuurd naar het hoofd van de Studentenadministratie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:57 schreef aardappel het volgende:
tvppppppppppp
jij was heul niet op de meet, jij was, zoals het hoort, gratis bier aan het drinken met Patrick Lodiers in cafe Babbusquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:00 schreef aardappel het volgende:
ik ga ook naar de meet, je kunt mij herkennen aan de goud-gele blouse met zwart-roze stippen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt nooit 's ochtends college?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
jij was heul niet op de meet, jij was, zoals het hoort, gratis bier aan het drinken met Patrick Lodiers in cafe Babbus
Ach, er staan drie maanden voor als richtlijn toch? Dan heb je dus nog wel wat tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb al een achterstand opgelopen voordat ik goed en wel begonnen ben. Moet maar eens goed gaan bekijken wat precies de bedoeling is.
Ja, dat is een hele vooruitgangquote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
Morgen overdag stuur ik je een pm over morgenavond.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een tijdje aangekloot maar sinds de UvT-mail (en studieresultaten, tentamenoproepen enz) geïntegreerd zit in Blackboard vind ik het goed genoeg zoals het is.
n00bquote:Op maandag 16 maart 2009 10:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb UvT mail in m'n Outlook zitten, ik kan alleen niks verzenden, alleen maar ontvangen. Weet iemand hoe dat kan? Gmail in Outlook kan wel zowel verzenden als ontvangen.
Je moet het meer lezen als: pas maar op als jou eenmaal leer spotten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:55 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij had ik nog géén ja gezegd... Maar goed; ik heb op donderdag wel college
En ik heb hem ook gespot, dus waarom moet ik uitkijken...?
Plaatje werkte vorige keer niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:09 schreef aardappel het volgende:
Moet ik deze keer weer mijn goud-gele blouse met zwart-roze stippen aantrekken?
Kan je wel vrijdag?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Twee april is een donderdag, stelletje rekels. Dan kan ik weer niet.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik "kan" niet op vrijdag, maar ik gun Friek_ de meeting zoek een slappe smoes om eronder uit te komen
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben op vrijdag vrij & om dan voor een uurtje op en neer te rijden... Moet ik even over nadenken
Momentje! Ik zit op de laptop van mijn neefquote:
Cijfer jezelf toch niet zo weg!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Met mij hoeven jullie sowieso geen rekening te houden, want ik ben niet eens een UvT'er. Als ik toch wel kan, dan kan ik evt. toch nog komen
.
Je doet jezelf voor alsof je heel zeker bent, maar diep van binnen ben je een bang dat je het verkeerd doet, ben je verlegen en weet je soms niet wat je aanmoet met jezelf.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat klonk meer als een psychologische analyse dan als een versiertruc. En ik kan het weten, ik studeer psychologie![]()
.
Was hij dan slecht of niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Een versiertruc zag ik er ook niet in. Wel 'tof' dat je me helemaal 'kent' van die enkele zinnetjes op het www...
Jij hebt hem gewoon niet door, maar het is er echt eenvolgens Friek_quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets wat geen versierstruc is, kan dus ook geen slechte of goede versiertruc zijn...
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Wanneer komt de poffertjeskraam weer op de uni langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |