quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is dit zo'n meet die echt nooit gaat gebeuren.
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is dit zo'n meet die echt nooit gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef arj1o1 het volgende:
tvp
einde studie nu in zicht...
afstudeerplek in the pocket
Ja lief ding, maar waarom wil zo'n automatic_ niet en zegt zo'n arj1o1 niks?quote:
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen fanatiek in de UB zitten
"zo'n" automatic_; nee dat klinkt aardig!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lief ding, maar waarom wil zo'n automatic_ niet en zegt zo'n arj1o1 niks?
Hehe.quote:Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Thanks!quote:
Okee okee ik wil ook wel meetenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Als ze niet willen kun je toch niets dwingen...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Nee klopt maar jammer vind ik het wel een beetje. Arj1o1 heeft aangegeven wel te willen, dus dat wordt over een week of twee een datum kiezen en kijken wie er komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ze niet willen kun je toch niets dwingen...
Ze doen het op postcodequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
OMG. Bestaat dat ding? Really?
Ik heb twee pasfotos ingeleverd, anderhalf jaar geleden en een half jaar geleden een, en ik heb nog steeds niets. Sterf. Pasfotopikkers
.
Ja hoor, ik zal je er bij de Wiki bij zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef GodsSon het volgende:
Haha komt me bekend voor, ze hebben daar al een aardige verzameling foto's van mij!
Ik zal hem binnenkort ook wel krijgen, niet dat ik er iets mee ga doen, maar toch!
Kan ik ook in de OP gezet worden
3e jaar BE (nog 42 ECTS te gaan)
Waarvoor dank!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal je er bij de Wiki bij zetten
En ja, stom toch?!
Op de website staat overigens nog steeds dat ik er géén heb ingeleverd.
Haha oke. Wat vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waarvoor dank!
Bij mij staat er gelukkig wel dat ik netjes een foto heb ingeleverd (volgens mij 3x al,laatste 2x de moeite niet meer genomen)
En vandaag nummer zeven getypt. Morgen ga ik ze allebei afgeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Net mijn zesde () beroepsschrift getypt. Voor de vaststelling van de uitslag van een vak waar halverwege het semester plotseling een extra inleveropdracht bij kwam, waar tentamenvragen onduidelijk geformuleerd zijn, waar antwoorden foutgekeurd worden waarover andere docenten twisten en waar antwoorden foutgekeurd worden die eerder helemaal goedgekeurd waren maar dit keer foutgekeurd worden omdat anderen een uitgebreider antwoord hadden. Het is me wat.
Het bij mij ook wel voorspoedig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef John.Milton het volgende:
Jij blijft wel goed bezig daar op de UvTGelukkig gaat het bij mij allemaal nog zeer voorspoedig
quote:Datum: 02/18/09 08:55 nm
Onderwerp: Deadline extension + Cool Picture contest :-):
Dear All,
Due to the Carnival Mania, I have extended the deadline for the ‘***’. I also came to know that many of you are working on number of assignments at the same time. Now the new deadline is March 13, 2009 not later than 5 pm sharp! This will give you few more days to work on your project. I want you to do good work instead of doing ordinary work in hurry!
SO Happy Carnival! Enjoy your time and come back to the course with relaxing mind and high motivation!
Do share your COOL pictures because your pictures can/will justify that you could not find time to work during those 2-3 crazy days. ☺
Top ‘COOL’ pictures, emailed to me before 27-02-09, will “EARN” 1-2 days (weekend) extension in the deadline for the whole group ☺
If you plan to participatethen email me your picture with the following naming convention: yourName_ANR_GroupNumber.
Sharing doubles the fun!
Cheers,
xxx
Geniaal, docenten die wel snappen hoe de wereld vaak in elkaar zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet dit nog even met jullie delen:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet dit nog even met jullie delen:
[..]
Zieke geest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nu kom ik net een tiende tekort voor een tien, maar die punten kreeg ik niet.
Weet je, ik twijfel daar eerlijk gezegd elke dag aan. Sommige docenten van me staan zeker met beide benen op de grond en zijn behoorlijk reëel, maar bij de rest twijfel ik of ze wel doorhebben waar de jeugd mee bezig is of hoe nieuwe technologie werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef arj1o1 het volgende:
Zodra je de docenten beter leert kennen zijn ze vrijwel allemaal een stuk reëler.
Nee, als ik een update heb dan post ik hem. Maar als het te lang gaat duren ga ik bellen, dus verwacht binnen een week of 2 wel een update.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef Matthijs- het volgende:
@ GlowMouse
Nog reactie gekregen op je mailtje?
En toch wordt er meestal wel rekening mee gehouden. Deadlines in januari in plaats van vóór kerst, 'want tussen kerst en oud en nieuw kijk ik er toch niet naar'. Die foto-actie is alleen wel erg ludiek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
Ik zie mijn (oud-)docenten echt niet zoiets mailen anders.
Ik bedoelde dan ook het ludieke deelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, als ik een update heb dan post ik hem. Maar als het te lang gaat duren ga ik bellen, dus verwacht binnen een week of 2 wel een update.
[..]
En toch wordt er meestal wel rekening mee gehouden. Deadlines in januari in plaats van vóór kerst, 'want tussen kerst en oud en nieuw kijk ik er toch niet naar'. Die foto-actie is alleen wel erg ludiek.
Met een stalen gezicht iedereen voorbij lopen he. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef GlowMouse het volgende:
Op het departement zelf is het nooit gezellig?
Wat een gek departement, dat is bij ons toch echt anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met een stalen gezicht iedereen voorbij lopen he. Hoort erbij.
Hier is het ook nooit dat docenten en leerlingen een gezellig babbeltje met elkaar maken. Zodra het maar enigszins gezellig dreigt te worden gaat het spreekwoordelijke luchtalarm af en keert iedereen automatisch terug naar zijn formele houding. Wie zich niet conformeert aan dergelijke ongeschreven gedragslijnen is gedoemd een sociale outcast te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat een gek departement, dat is bij ons toch echt anders.
Ik vond gebouw D altijd al een beetje raar. Liften, wc's en trappen zijn lastig te vinden. En in zaal DZ4/5 zit een irritante stang die je beenruimte onnodig beperkt. Dat heeft blijkbaar zijn impact op de mensen die onder die omstandigheden het zware werk moeten verrichten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier is het ook nooit dat docenten en leerlingen een gezellig babbeltje met elkaar maken. Zodra het maar enigszins gezellig dreigt te worden gaat het spreekwoordelijke luchtalarm af en keert iedereen automatisch terug naar zijn formele houding. Wie zich niet conformeert aan dergelijke ongeschreven gedragslijnen is gedoemd een sociale outcast te worden.
Gelukkig zijn we na x aantal generaties Geesteswetenschappers als soort aangepast aan dergelijke grappen. Voor WC's, liften en trappen hebben we inmiddels een ingebouwde radar en onze benen zijn na al die jaren wat korter geworden. Want tsja, diegene met lange benen overleefden het immers niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vond gebouw D altijd al een beetje raar. Liften, wc's en trappen zijn lastig te vinden. En in zaal DZ4/5 zit een irritante stang die je beenruimte onnodig beperkt. Dat heeft blijkbaar zijn impact op de mensen die onder die omstandigheden het zware werk moeten verrichten.
Dat mag je mij eens leren dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat je via P naar D kan zonder zeg maar naar buiten te gaan.
Dat leek mij ook al vrij sterkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat mag je mij eens leren dan.
[ afbeelding ]
Via de geheime tunnel alleen bekend voor elitaire UvT'ers zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat je via P naar D kan zonder zeg maar naar buiten te gaan.
Och, klein foutjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:20 schreef Tegan het volgende:
Had ff in mijn hoofd dat D daar stond.
Uhuh. Zou beter zijn als ze aan de andere kant (bij de parkeerplaats) die deuren open gooienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kan ook wel over W beginnen hoor. Die ingang is altijd te klein.
Ja, en het zou ook helpen als beide deuren van het halletje naar de grote hal voor WZ1 open zouden gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Zou beter zijn als ze aan de andere kant (bij de parkeerplaats) die deuren open gooien
Watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kan ook wel over W beginnen hoor. Die ingang is altijd te klein.
Tegenwoordig staat die ene deur steeds vaker open en die andere open je dan met die knopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en het zou ook helpen als beide deuren van het halletje naar de grote hal voor WZ1 open zouden gaan.
Nee, het gaat fout bij dat halletje binnen. Smalle opening en heel veel mensen die WZ1 in en uit willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Bedoelen jullie dat er gewoon teveel mensen naar buiten willen in een keer? Moeten ze maar niet altijd met zijn allen voor W staan roken.
CZ5 is de kelder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Ik was laatst mee naar C5 (oid) met mijn zus. Echt onwijs vaag. Stuk van C waar ik nog nooit was geweest. Gewoon redelijk normale ingang van een lokaal, maar daarachter een hele hoop gangetjes, om vervolgens in een piepklein lokaaltje uit te komen.
Ja. Als er een college klaar is in WZ en ook nog andere lessen op de eerste verdieping, dan is het een hel om naar buiten te komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Bedoelen jullie dat er gewoon teveel mensen naar buiten willen in een keer? Moeten ze maar niet altijd met zijn allen voor W staan roken.
Hm. Dan weet ik niet wat ik bedoel. Maar als je C binnenkomt via K, dan rechts (denk ik), en dan op het einde van een gang.quote:
Direct als je C binnenkomt zijn daar ook trappen, maar daar zijn wc's/rookruimte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
Als je net de glazen deur uitkomt C binnen, en dan naar beneden gaat (kelder in), daar ben ik dus nog nooit geweest. Ga wel een andere keer op onderzoek uit. Ik zag ook geen andere ruimtes toen ik voor C5 stond...
En dat 2e hands boeken-gedoe toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Direct als je C binnenkomt zijn daar ook trappen, maar daar zijn wc's/rookruimte.
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
En dat 2e hands boeken-gedoe toch?
Geen idee hoelang die bestaat. Ik hobbel altijd via die gang, nooit via de andere uitgang.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ging in C altijd meteen naar boven voor mijn eigen lessen. Met mijn zus verder alleen een keer in C5 geweest dus. Duurde ook ff voordat ik doorhad dat er nog een ingang van C was, die niet via K liep. Bestaat die glazen gang nog niet zo lang?
Al minstens 5 jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ging in C altijd meteen naar boven voor mijn eigen lessen. Met mijn zus verder alleen een keer in C5 geweest dus. Duurde ook ff voordat ik doorhad dat er nog een ingang van C was, die niet via K liep. Bestaat die glazen gang nog niet zo lang?
Bovenste verdieping van K is mooierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een tour van C doen op de meet?
Jij hobbeltquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee hoelang die bestaat. Ik hobbel altijd via die gang, nooit via de andere uitgang.
Kijk, ik heb goed opgeletquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Die studieruimte is ideaal. Goed stil daar.
Als je vanaf de bushalte moet lopen naar C, is die andere ingang snellerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee hoelang die bestaat. Ik hobbel altijd via die gang, nooit via de andere uitgang.
Ah, een kenner.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Al minstens 5 jaar.
[..]
Bovenste verdieping van K is mooier
Tja, ik ga nooit met de bus, haha.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je vanaf de bushalte moet lopen naar C, is die andere ingang sneller.
[..]
Ah, een kenner.
Uhuh!quote:
Hier hetzelfde. Ik wist geeneens dat hij er was. Plus het is wel zo literair verantwoord om zo te lopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat laatste wist ik dan weer wel, haha.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik wist geeneens dat hij er was. Plus het is wel zo literair verantwoord om zo te lopen.
Je staat niet in de OPquote:
Tsss... Dat is leuk joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook niet zo nodig in hoor.
Ahhh... Zal het afscheid moeilijk worden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:43 schreef GlowMouse het volgende:
Nog ten hoogste 6 colleges dit jaar
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:43 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ben al aan het afbouwen. Van 10 vakken per semester terug naar 6 en nu naar 1. En zo moeilijk is het niet, het tempo lijkt steeds lager te worden en het is lastig om dan op te blijven letten. Maar aan de andere kant ligt het tempo nog wel best hoog, en als je een weekje niet gaat dan heb je toch een probleem (het vak heeft 6 hoorcollegeuren per week) want dan ben je thuis toch een dag bezig om alles te snappen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh... Zal het afscheid moeilijk worden?
Daarna ben ik nog wel eens op de universiteit hoor, de meet valt niet direct in het waterquote:
Jemie, dat is nogal wat danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ben al aan het afbouwen. Van 10 vakken per semester terug naar 6 en nu naar 1. En zo moeilijk is het niet, het tempo lijkt steeds lager te worden en het is lastig om dan op te blijven letten. Maar aan de andere kant ligt het tempo nog wel best hoog, en als je een weekje niet gaat dan heb je toch een probleem (het vak heeft 6 hoorcollegeuren per week) want dan ben je thuis toch een dag bezig om alles te snappen.
Er is geen werkcollege van. Zes uur totaal collegetijd gedurende één blok, dat is een beetje hetzelfde als wat je in het eerste jaar krijgt alleen dan is een deel werkcollege.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef Tegan het volgende:
Zes uren?! Ook nog werkcollegeuren erbij?
Nou nee, werken doe je thuis maar. Het is echt alleen luisteren. Qua uren is het dus evenveel als in het eerste jaar, alleen dan is er geen werkcollege.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, dus jullie hebben eigenlijk WC die jullie HC noemen?
WC is (bij ons) altijd met een klein clubje, dus dat kan je niet hetzelfde noemenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, dus jullie hebben eigenlijk WC die jullie HC noemen?
Ah, oke. Dat lijkt me wel fijn. Ik heb liever dat er geen werkcolleges bestaan, maar bijvoorbeeld een facultatief vragenuurtje per week (hoewel alles facultatief is, maar ok).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nou nee, werken doe je thuis maar. Het is echt alleen luisteren. Qua uren is het dus evenveel als in het eerste jaar, alleen dan is er geen werkcollege.
In het eerste jaar is het toch nog wel lekker om opgaven te maken en direct de mogelijkheid te hebben tot het stellen van vragen als het niet lukt? Of heb je liever instructiecollege?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat lijkt me wel fijn. Ik heb liever dat er geen werkcolleges bestaan, maar bijvoorbeeld een facultatief vragenuurtje per week (hoewel alles facultatief is, maar ok).
Ik vind het wel fijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In het eerste jaar is het toch nog wel lekker om opgaven te maken en direct de mogelijkheid te hebben tot het stellen van vragen als het niet lukt? Of heb je liever instructiecollege?
Dat is ook zo. Maar de werkcolleges zijn echt op onmogelijke tijden. Voor Analyse hadden we hoor-, werk- en instructiecolleges. Ik heb idd liever instructiecollege (daar heb ik imo ook veel meer aan dan werkcollege). Werk daarnaast liever thuis of op tijden die ik zelf uitmaak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In het eerste jaar is het toch nog wel lekker om opgaven te maken en direct de mogelijkheid te hebben tot het stellen van vragen als het niet lukt? Of heb je liever instructiecollege?
Kunnen jullie je daar niet zelf voor inschrijven?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar de werkcolleges zijn echt op onmogelijke tijden. Voor Analyse hadden we hoor-, werk- en instructiecolleges. Ik heb idd liever instructiecollege (daar heb ik imo ook veel meer aan dan werkcollege). Werk daarnaast liever thuis of op tijden die ik zelf uitmaak.
Ooo zo, oke. Wij werden het eerste blok ingeschreven en daarna moesten wij het zelf doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef Tegan het volgende:
Voor ons eerstejaars was het rooster helemaal vast. Ze werden zelfs boos als je naar gunstigere werkcolleges ging omdat het dan niet in het lokaal paste, en er dan maar 5 mensen bij een ander werkcollege zaten. Mij was vertelt dat het voor ons vast was, en we in het tweede jaar pas ons zelf konden inschrijven...
Wil ik weten wat je daarvoor hebt moeten doen?quote:
Ja!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je daarvoor hebt moeten doen?
Je wil erna niet gaan promoveren? Als ik jouw posts en cijfers lees zou je het volgens mij echt makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:43 schreef GlowMouse het volgende:
Het kan wel ja, maar ik denk niet dat ik daar gelukkig van word.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je wil erna niet gaan promoveren? Als ik jouw posts en cijfers lees zou je het volgens mij echt makkelijk kunnen.
Hoezo niet? Mij lijkt het echt geweldig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het kan wel ja, maar ik denk niet dat ik daar gelukkig van word.
Omdat...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het kan wel ja, maar ik denk niet dat ik daar gelukkig van word.
Tsja, daarvoor is het ook economie; zo vergankelijk als iets. Bij filosofie gaat dat enorm langzaam waardoor er pas na 50 jaar soms nieuwe inzichten op bepaalde teksten worden opgeworpen. Maar ik snap dat je wel een bepaalde meerwaarde bij het publiceren wilt hebben (daadwerkelijk gelezen worden, iets langdurig toevoegen).quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef GlowMouse het volgende:
Heel veel problemen van nu zijn over 50 jaar geen problemen meer.
Ik neig nu meer richting wiskunde. En in het deelgebied waar ik nu mee bezig ben met mijn scriptie zijn er een paar namen die je continu tegenkomt. Daar zijn maar een paar mensen mee bezig, en die worden dus ook niet veel gelezen. In een vergankelijk gebied zijn er veel mensen met hetzelfde bezig, word je veel gelezen, maar ben je ook zo weer vergeten. Zolang ik niet de voordelen van beide gebieden kan krijgen, neem ik ook de moeite van het publiceren niet (want een werk dat het kost om elk voorbeeldje uit te werken, alles kloppend te krijgen, en naar aanleiding van commentaar van een corrector alles weer om te gooien).quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, daarvoor is het ook economie; zo vergankelijk als iets. Bij filosofie gaat dat enorm langzaam waardoor er pas na 50 jaar soms nieuwe inzichten op bepaalde teksten worden opgeworpen. Maar ik snap dat je wel een bepaalde meerwaarde bij het publiceren wilt hebben (daadwerkelijk gelezen worden, iets langdurig toevoegen).
Gewoon dus even een reeksje priemgetallen publiceren, dan vergeten ze je niet zo snel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik neig nu meer richting wiskunde. En in het deelgebied waar ik nu mee bezig ben met mijn scriptie zijn er een paar namen die je continu tegenkomt. Daar zijn maar een paar mensen mee bezig, en die worden dus ook niet veel gelezen. In een vergankelijk gebied zijn er veel mensen met hetzelfde bezig, word je veel gelezen, maar ben je ook zo weer vergeten. Zolang ik niet de voordelen van beide gebieden kan krijgen, neem ik ook de moeite van het publiceren niet (want een werk dat het kost om elk voorbeeldje uit te werken, alles kloppend te krijgen, en naar aanleiding van commentaar van een corrector alles weer om te gooien).
Misschien kan je iemand die op de eerste pagina staat een PM sturen? Ik denk dat je dan sneller een antwoord krijgtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef TomTomNL het volgende:
Hey ik ben 2e jaars rechtenstudent op de UvT. Ik moet privaatrecht B overdoen. Kan alleen geen syllabus meer krijgen. Stof hetzelfde als vorig jaar natuurlijk, maar ik mis daardoor wat nieuwe arresten. Kan iemand een lijstje ervan maken? 100 maal dank ervoor. Misschien kan ik u nog van dienst zijn met wat aantekeningen.
Hoop dat ik in t goeie topic zit.. eerste post:P
Tom
Naast mij komt er tenminste iemand uit het WO rechtentopic, dus ik ben niet alleen dus dat is een 'komt'?quote:
Wiequote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Naast mij komt er tenminste iemand uit het WO rechtentopic, dus ik ben niet alleen dus dat is een 'komt'?
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb 's avonds een tentamen, maar moet even kijken waar ik dan om half drie uit hang
Ik niet, moet werken. Dus veel plezier.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
Meet! 12 maart, even na half 3 in Esplanada Building! Wie komt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik niet, moet werken. Dus veel plezier.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef TomTomNL het volgende:
Hey ik ben 2e jaars rechtenstudent op de UvT. Ik moet privaatrecht B overdoen. Kan alleen geen syllabus meer krijgen. Stof hetzelfde als vorig jaar natuurlijk, maar ik mis daardoor wat nieuwe arresten. Kan iemand een lijstje ervan maken? 100 maal dank ervoor. Misschien kan ik u nog van dienst zijn met wat aantekeningen.
Hoop dat ik in t goeie topic zit.. eerste post:P
Tom
In de collegezaal? Tijdens tentamens eten komt ook wel voor. Ik heb een keer een grote zak M&M's tijdens een tentamen opgegeten. Het gezicht van degene naast mij toen ik dat kraakding uit mijn tas pakte, pricelessquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef aardappel het volgende:
sjezus, ik heb gewoon 3 weken achter elkaar op dinsdag en woensdag van 16:45 tot 20:30 college... WANNEER MOET IK DAN ETEN?!
Kom je volgende week nog? Ik kan daar echt niet tegen als mensen de berichten op de vorige pagina niet goed lezen. geldt ook voor aardappelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat ben jij een vervelend persoon GlowMouse, ik kan daar echt niet tegen als mensen herrie gaan zitten maken tijdens een tentamen.
Accounts worden volgens mij maar een keer per jaar weggegooid ergens in november.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Gewoon vantevoren eten kan toch ook? Desnoods op de UvT.
Ik ben trouwens sinds 1 maart uitgeschreven maar kan nog steeds inloggen op Studentenportal en Webmail, en ontvang nog steeds tentamenoproepen enzo...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef aardappel het volgende:
sjezus, ik heb gewoon 3 weken achter elkaar op dinsdag en woensdag van 16:45 tot 20:30 college... WANNEER MOET IK DAN ETEN?!
In WZ is de "je mag niet eten in de collegezaal"-campagne van start gegaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In de collegezaal? Tijdens tentamens eten komt ook wel voor. Ik heb een keer een grote zak M&M's tijdens een tentamen opgegeten. Het gezicht van degene naast mij toen ik dat kraakding uit mijn tas pakte, priceless
Oh, al die stickers waarbij het font net te klein is om te lezen en de plaatjes ook weinig duidelijkheid verschaffen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
In WZ is de "je mag niet eten in de collegezaal"-campagne van start gegaan
Inderdaad, maar er hangen ook grote variantenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, al die stickers waarbij het font net te klein is om te lezen en de plaatjes ook weinig duidelijkheid verschaffen.
Ongeveer tegelijkertijd is mijn "Ik heb schijt aan campagnes"-campagne van start gegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ongeveer tegelijkertijd is mijn "Ik heb schijt aan campagnes"-campagne van start gegaan.
Grote kans dat ze daar tristen voor inhuren. Zoja: pm mij de naam van diegene even. Je kunt uiteraard altijd in [Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic terecht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef pickup52 het volgende:
Bah, studentassistenten bij het werkcollege die de stof (statistiek) minder goed begrijpen dan ikzelf en mijn zeer heldere en logische redenaties niet kunnen volgen en in plaats daarvan maar alleen blind de regeltjes gebruiken...
Ah, kan je daar alweer voor stemmen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb me opgegeven als kandidaat voor de faculteitsraad Geesteswetenschappen. Nu moeten jullie wel allemaal op me gaan stemmen he.
Oké... Waar moet of kan dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb me opgegeven als kandidaat voor de faculteitsraad Geesteswetenschappen. Nu moeten jullie wel allemaal op me gaan stemmen he.
Waar kom jij ineens vandaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, kan je daar alweer voor stemmen dan?
Goh wat een warm welkom..quote:
Kan nog niet. Moet eerst natuurlijk een uitgebreid verhaaltje opschrijven over wat voor uitmuntende leiderschapskwaliteiten ik wel bezit, dat ik je natste dromen werkelijkheid maak en streng doch rechtvaardig ben. Vervolgens zelfs een campagne voeren volgens mij.quote:
faculteit geesteswetenschappen.... dat die nog bestaaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan nog niet. Moet eerst natuurlijk een uitgebreid verhaaltje opschrijven over wat voor uitmuntende leiderschapskwaliteiten ik wel bezit, dat ik je natste dromen werkelijkheid maak en streng doch rechtvaardig ben. Vervolgens zelfs een campagne voeren volgens mij.
Al vraag ik me af in hoeverre dit allemaal zin heeft. Als er iemand meedoet van Communicatiewetenschappen hoeft hij alleen maar even al z'n vriendjes daar op te trommelen en deze filosoof ligt er buiten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:35 schreef Steve het volgende:
Als je tegen die tijd even een linkje hier geeft () stem ik wel hoor.
Dat wordt dan wel een zeer weloverwogen besluit natuurlijk.
Informatie- en Communicatiewetenschappen heeft nog anders een flink aantal studenten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef aardappel het volgende:
[..]
faculteit geesteswetenschappen.... dat die nog bestaaat
huilliequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef aardappel het volgende:
sue mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Eh, communicatiewetenschap is vakoverstijgend. Net als filosofie, cultuur- en godsdienstwetenschappen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Het had eerst een andere faculteit dacht ik.. maar ik vind geesteswetenschappen maar een rare indeling.
Haha. Ach... het mooiste was dinsdag dat onze Hoogleraar zelf aan de koffie zat:quote:
Dat heb ik nog nooit iemand zien doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
huillie![]()
![]()
doe als ik en bel een pizza voor in de collegezaal
dat is iig beter dan dat ranzige voeier van Albron![]()
Je kan toch ook bepaalde ruimtes afhuren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:47 schreef Skylark. het volgende:
Hoi allemaal,
Aankomende maandag komt er een ondernemer voor ons naar de Uni, waarmee wij moeten vergaderen. Probleem is, waar is een geschikte ruimte te vinden? Ik heb al Esplanade voorgesteld, maar hij had zijn kanttekeningen over de privacy in een café.
Heeft iemand een betere oplossing?
in de collegezaal idd nog nooit gezien. wel in de lunchroom. Doe ik zelf ook wel vakerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ach... het mooiste was dinsdag dat onze Hoogleraar zelf aan de koffie zat:
"Oh.. dat mag niet.. Ehm... Dit is water hoor!"
Onzin allemaal
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen![]()
Hoek Verbernelaan/Hogeschoollaan of Warandelaan, maar die laatste doen ze meestal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:38 schreef Tegan het volgende:
Welk adres geef je/wat zeg je dan tegen pizzaboy?
Zelfs daar heb ik het nog nooit gezien haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
in de collegezaal idd nog nooit gezien. wel in de lunchroom. Doe ik zelf ook wel vaker
http://www.uvt.nl/diensten/lis/koffiekamer.htmlquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:05 schreef Friek_ het volgende:
Weet één van jullie waar koffiekamer P is? Ik zit me rot te zoeken op de site, maar blijkbaar doe ik iets goed verkeerd want het zou zo gevonden moeten zijn. Is het bij de dictatenverkoop?
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/lis/koffiekamer.html
Nee, als je goed kijkt zie je slippers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!
koop een brilquote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
op die foto op die link... staat dat voorste vrouwke nou met blote poten?!
Ik vind 't wel meevallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef aardappel het volgende:
haar voeten staan wel erg raar, als je die grote versie van glowmouse bekijkt
bhv-studentquote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef aardappel het volgende:
toevallig hier mensen die BHV-student zijn?
goh, echt waar ?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
Bedrijfshulpverlening.
Was jij vandaag rond half 5 op de uni?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen.
Jammer dat je haar kont niet kan zien.Kuttas.
Zo rond half zes wel. Had namelijk om kwart voor zes college in PZ 40.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Was jij vandaag rond half 5 op de uni?
Dat kan ookquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo rond half zes wel. Had namelijk om kwart voor zes college in PZ 40.Ik was trouwens niet te missen hoor. Zwarte broek en colbert, arafatsjaal plus enorme, grijze koptelefoon.
Je hebt me gezien!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ja, dan heb ik je gezien
Ik zat met een hele groep in P, bij het raam & net na de klapdeuren.
Jaaa! Je kwam aanlopen en toen dacht ik; Euj! Die ken ik!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt me gezien!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh jee.
Ja, maar op m'n werk.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef aardappel het volgende:
toevallig hier mensen die BHV-student zijn?
En morgen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Jaja sorry, ik had net college Verbintenissen B om 18:45 dus was in de stemming denk ik.
Daar wilde ik je net voor PM-en.quote:
UvT-meet! Morgen 14.30 esplanade building. Stond een paar pagina's terug al in het topicquote:
Je kunt ook een half uurtje kijken. Sowieso heb ik het na een uurtje wel gezien denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen echt even leren beneden in de bieb, dus ik kijk even qua tijd of ik langs kom lopen....
ik moet om 15:30 in babbus staan om gratis bier te ontvangen dus ik ben er niet bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
UvT-meet! Morgen 14.30 esplanade building. Stond een paar pagina's terug al in het topicKom ook!
Ik ben iets eerder klaar morgen, maar zie je wel bij de uitgang van de bieb rond 14.30 (bovenaan dus, bij de schuifdeuren).
Ik zal een horizontaal zwart/grijs gestreepte trui aandoen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Hoe moet ik jullie eigenlijk herkennen? Niemand heeft foto haha
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal een horizontaal zwart/grijs gestreepte trui aandoen.
Als Dr_Strangelove en ik de enigen blijken te zijn, dan zit dat er wel inquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
Help! Haha. Sociale PsychologieIk ga een poging doen...
Haha, kom gewoon even gezellig joh. Ik ken als arme deeltijder bijna niemand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nooit zo'n held met dit soort dingen...
Jullie kennen elkaar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Haha, kom gewoon even gezellig joh. Ik ken als arme deeltijder bijna niemand.
Ik ken hem even goed als jou en ik ken hem even goed als jijquote:
Tegan zou ook komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Oh dat dacht ik haha. Mijn excuses! Hmm... Lastig! Tot nu toe zijn jullie twee de enige?
Ik heb 'm via PM ooit een hyveslinkje gestuurd opdat ie me kon herkennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Oh dat dacht ik haha. Mijn excuses! Hmm... Lastig! Tot nu toe zijn jullie twee de enige?
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
Oké dan. dr_love waar ga jij in de bieb zitten?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb 'm via PM ooit een hyveslinkje gestuurd opdat ie me kon herkennen.
Ik geef het eerste en misschien dus ook wel laatste rondje, hoeveel Fokkers ook komen.
Gezien! Ik ga oplettenquote:
Nu je me quote heb ik 'm van ImageShack weg moeten halen.quote:
Van mij staat er geen recente foto onlinequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Sorry! Iemand heeft al z'n werk gedaan, hehe. GM waar ik jouw foto?
Verdorie...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van mij staat er geen recente foto online
Welkomquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat zie ik nu toch, een topic over mijn universiteit. Even een tvp plaatsen.
Danku.quote:
Een geesteswetenschapper!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Danku.
Ik doe ACW overigens, aan de OP te zien kan dat bijeengeraapte zooitje Geesteswetenschappen nog wel wat vertegenwoordigers gebruiken.
Doe eens lief...!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef Friek_ het volgende:
Ach, automatic_ komt toch niet. Ze loopt zich nu al in te dekken.
Mietje.
Jij ging ook een vrije dag regelen?quote:
Nee, ik maak geen halve beloftes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ging ook een vrije dag regelen?
Doe eens lief...!quote:
k heb oompa koekjes gegevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
Weet iemand wat er met oompaloompa is? Ze had koekjes mee kunnen brengen, maar van de ene op de andere dag was ze verdwenen
Daar was jij heul niet! Of je foto is zo oud dat je onherkenbaar bent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké... Ik beloof niets! Je komt niet stiekem beneden naar de bieb hè?
Een maandquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
k heb oompa koekjes gegeven. Maar oompa had het erover dat ze een maand op vakantie ging.. denk dat ze nu weg is? Want heb d'r ook al een tijd niet meer online gezien (of ze heeft me geblokt
).
Jij hebt het op een afstandje gevolgd?quote:
Wel daar, niet aan het raam. Wie organiseert de volgende?quote:
Zie je! Ik wist het!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar was jij heul niet! Of je foto is zo oud dat je onherkenbaar bent.
Daar kan ik niet bij, stuur maar per pm. Die twee jongens zijn heel zoekend rondgelopen en hebben bij iedereen die ook maar een beetje op de foto leek gekeken waar het studieboek over ging. Flauw dat je niet even wat zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het!
Ik zag twee jongens binnen komen en dacht; Wtf... Dat zijn ze!
Dr Love was aan het lachen! Mijn boek lag overigens niet op tafel en jullie zijn achter mij langs gelopen. In mijn FoBo staat een geheime foto en daar lijk ik meer op
Jij keek boos!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik niet bij, stuur maar per pm. Die twee jongens zijn heel zoekend rondgelopen en hebben bij iedereen die ook maar een beetje op de foto leek gekeken waar het studieboek over ging. Flauw dat je niet even wat zei.
En jij wist ook nog hoe Dr_strangelove eruit ziet, je moet geweten hebben dat wij het waren. Je stopte zeker ook nog gauw je boek weg?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij keek boos!
Ik zat helemaal aan het eind waar jullie voor bij liepen
Nee, die zat in mijn tasquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En jij wist ook nog hoe Dr_strangelove eruit ziet, je moet geweten hebben dat wij het waren. Je stopte zeker ook nog gauw je boek weg?
Maar daarna zeg ik HOI!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat flikt ze bij iedereen de eerste keer.. dat je haar niet spot, maar zij jou wel.. Bij mij deed ze dat, bij Friek geloof ik en nu bij jullie!
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.
Fase 1: ze spot jou, maar jij haar niet.
Fase 2: ze zegt hoi.
Fase 3: je krijgt d'r nummer maar intussen is er nog geen IRL vordering.
To be continued, ik ben nog niet bij fase 4 aangekomen.
Waar was jij eigenlijk? Ik zei vanmiddag al: telkens als het over een meet gaat dan post hetzusjevan even helemaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Zeg! Ik zou jij wel durven zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De keer daarop wel ja.. en dat was het dan. Automatic_ meeten werkt in fases.
To be continued, ik ben nog niet bij fase 4 aangekomen.
Hehequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah, Dr. Strangelove is te herkennen aan zijn geniepige lach. Goed om te weten.![]()
.
Ja!quote:
Ik hou niet van meeten. Plus heb drie dagen lang van 9 uur tot 6 uur (vandaag tot 4) op de uni gezetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk? Ik zei vanmiddag al: telkens als het over een meet gaat dan post hetzusjevan even helemaal niet.
Dan moet je niet miepen hè!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hou niet van meeten. Plus heb drie dagen lang van 9 uur tot 6 uur (vandaag tot 4) op de uni gezeten. Vond het wel genoeg uni
.
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet miepen hè!![]()
![]()
dat je bij mij nog niet in fase 4 zit
Ja, ben ik keiveel op de uni geweest deze week, ben jij er nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet miepen hè!![]()
![]()
dat je bij mij nog niet in fase 4 zit
Die heb ik al. Wat moet jij met haar anrquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fase 4: je krijgt haar ANR (eindigend op 52).
Ja weet ik ook niet, maar dat is fase 4.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die heb ik al. Wat moet jij met haar anr!
Over een weekje of drie. 31 maart of 1 april? 1 april heeft wel wat.quote:
Dan ben ik al bij fase 4. Zou 5 dan "een gesprekje IRL" zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, maar dat is fase 4.
Ik heb gewoon de hyves van iedereen in het Tilburg topique opgezocht. Is veel effectiever dan een fotoboekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Friek_ het volgende:
Werkelijk niemand heeft hier ook een foto op z'n fotoboek staan. Nu weten jullie allemaal hoe ik erbij loop terwijl ik niemand kan herkennen. Paranoide privacymietjes.
Kan vanaf april alleen donderdagen en vrijdagen ivm tijdelijk werk (tot de zomer).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Over een weekje of drie. 31 maart of 1 april? 1 april heeft wel wat.
Paranoide privacymindedmensen hebben geen hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hyves van iedereen in het Tilburg topique opgezocht. Is veel effectiever dan een fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |