Tsja, daarvoor is het ook economie; zo vergankelijk als iets. Bij filosofie gaat dat enorm langzaam waardoor er pas na 50 jaar soms nieuwe inzichten op bepaalde teksten worden opgeworpen. Maar ik snap dat je wel een bepaalde meerwaarde bij het publiceren wilt hebben (daadwerkelijk gelezen worden, iets langdurig toevoegen).quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef GlowMouse het volgende:
Heel veel problemen van nu zijn over 50 jaar geen problemen meer.
Ik neig nu meer richting wiskunde. En in het deelgebied waar ik nu mee bezig ben met mijn scriptie zijn er een paar namen die je continu tegenkomt. Daar zijn maar een paar mensen mee bezig, en die worden dus ook niet veel gelezen. In een vergankelijk gebied zijn er veel mensen met hetzelfde bezig, word je veel gelezen, maar ben je ook zo weer vergeten. Zolang ik niet de voordelen van beide gebieden kan krijgen, neem ik ook de moeite van het publiceren niet (want een werk dat het kost om elk voorbeeldje uit te werken, alles kloppend te krijgen, en naar aanleiding van commentaar van een corrector alles weer om te gooien).quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, daarvoor is het ook economie; zo vergankelijk als iets. Bij filosofie gaat dat enorm langzaam waardoor er pas na 50 jaar soms nieuwe inzichten op bepaalde teksten worden opgeworpen. Maar ik snap dat je wel een bepaalde meerwaarde bij het publiceren wilt hebben (daadwerkelijk gelezen worden, iets langdurig toevoegen).
Gewoon dus even een reeksje priemgetallen publiceren, dan vergeten ze je niet zo snel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik neig nu meer richting wiskunde. En in het deelgebied waar ik nu mee bezig ben met mijn scriptie zijn er een paar namen die je continu tegenkomt. Daar zijn maar een paar mensen mee bezig, en die worden dus ook niet veel gelezen. In een vergankelijk gebied zijn er veel mensen met hetzelfde bezig, word je veel gelezen, maar ben je ook zo weer vergeten. Zolang ik niet de voordelen van beide gebieden kan krijgen, neem ik ook de moeite van het publiceren niet (want een werk dat het kost om elk voorbeeldje uit te werken, alles kloppend te krijgen, en naar aanleiding van commentaar van een corrector alles weer om te gooien).
Misschien kan je iemand die op de eerste pagina staat een PM sturen? Ik denk dat je dan sneller een antwoord krijgtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef TomTomNL het volgende:
Hey ik ben 2e jaars rechtenstudent op de UvT. Ik moet privaatrecht B overdoen. Kan alleen geen syllabus meer krijgen. Stof hetzelfde als vorig jaar natuurlijk, maar ik mis daardoor wat nieuwe arresten. Kan iemand een lijstje ervan maken? 100 maal dank ervoor. Misschien kan ik u nog van dienst zijn met wat aantekeningen.
Hoop dat ik in t goeie topic zit.. eerste post:P
Tom
Naast mij komt er tenminste iemand uit het WO rechtentopic, dus ik ben niet alleen dus dat is een 'komt'?quote:
Wiequote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Naast mij komt er tenminste iemand uit het WO rechtentopic, dus ik ben niet alleen dus dat is een 'komt'?
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb 's avonds een tentamen, maar moet even kijken waar ik dan om half drie uit hang
Ik niet, moet werken. Dus veel plezier.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
Meet! 12 maart, even na half 3 in Esplanada Building! Wie komt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik niet, moet werken. Dus veel plezier.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef TomTomNL het volgende:
Hey ik ben 2e jaars rechtenstudent op de UvT. Ik moet privaatrecht B overdoen. Kan alleen geen syllabus meer krijgen. Stof hetzelfde als vorig jaar natuurlijk, maar ik mis daardoor wat nieuwe arresten. Kan iemand een lijstje ervan maken? 100 maal dank ervoor. Misschien kan ik u nog van dienst zijn met wat aantekeningen.
Hoop dat ik in t goeie topic zit.. eerste post:P
Tom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |