In de collegezaal? Tijdens tentamens eten komt ook wel voor. Ik heb een keer een grote zak M&M's tijdens een tentamen opgegeten. Het gezicht van degene naast mij toen ik dat kraakding uit mijn tas pakte, pricelessquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef aardappel het volgende:
sjezus, ik heb gewoon 3 weken achter elkaar op dinsdag en woensdag van 16:45 tot 20:30 college... WANNEER MOET IK DAN ETEN?!
Kom je volgende week nog? Ik kan daar echt niet tegen als mensen de berichten op de vorige pagina niet goed lezen. geldt ook voor aardappelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat ben jij een vervelend persoon GlowMouse, ik kan daar echt niet tegen als mensen herrie gaan zitten maken tijdens een tentamen.
Accounts worden volgens mij maar een keer per jaar weggegooid ergens in november.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Gewoon vantevoren eten kan toch ook? Desnoods op de UvT.
Ik ben trouwens sinds 1 maart uitgeschreven maar kan nog steeds inloggen op Studentenportal en Webmail, en ontvang nog steeds tentamenoproepen enzo...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef aardappel het volgende:
sjezus, ik heb gewoon 3 weken achter elkaar op dinsdag en woensdag van 16:45 tot 20:30 college... WANNEER MOET IK DAN ETEN?!
In WZ is de "je mag niet eten in de collegezaal"-campagne van start gegaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In de collegezaal? Tijdens tentamens eten komt ook wel voor. Ik heb een keer een grote zak M&M's tijdens een tentamen opgegeten. Het gezicht van degene naast mij toen ik dat kraakding uit mijn tas pakte, priceless
Oh, al die stickers waarbij het font net te klein is om te lezen en de plaatjes ook weinig duidelijkheid verschaffen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
In WZ is de "je mag niet eten in de collegezaal"-campagne van start gegaan
Inderdaad, maar er hangen ook grote variantenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, al die stickers waarbij het font net te klein is om te lezen en de plaatjes ook weinig duidelijkheid verschaffen.
Ongeveer tegelijkertijd is mijn "Ik heb schijt aan campagnes"-campagne van start gegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
In WZ is de "je mag niet eten in de collegezaal"-campagne van start gegaan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ongeveer tegelijkertijd is mijn "Ik heb schijt aan campagnes"-campagne van start gegaan.
Grote kans dat ze daar tristen voor inhuren. Zoja: pm mij de naam van diegene even. Je kunt uiteraard altijd in [Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic terecht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef pickup52 het volgende:
Bah, studentassistenten bij het werkcollege die de stof (statistiek) minder goed begrijpen dan ikzelf en mijn zeer heldere en logische redenaties niet kunnen volgen en in plaats daarvan maar alleen blind de regeltjes gebruiken...
Ah, kan je daar alweer voor stemmen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb me opgegeven als kandidaat voor de faculteitsraad Geesteswetenschappen. Nu moeten jullie wel allemaal op me gaan stemmen he.
Oké... Waar moet of kan dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb me opgegeven als kandidaat voor de faculteitsraad Geesteswetenschappen. Nu moeten jullie wel allemaal op me gaan stemmen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |