quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is dit zo'n meet die echt nooit gaat gebeuren.
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij is dit zo'n meet die echt nooit gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef arj1o1 het volgende:
tvp
einde studie nu in zicht...
afstudeerplek in the pocket
Ja lief ding, maar waarom wil zo'n automatic_ niet en zegt zo'n arj1o1 niks?quote:
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen fanatiek in de UB zitten
"zo'n" automatic_; nee dat klinkt aardig!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lief ding, maar waarom wil zo'n automatic_ niet en zegt zo'n arj1o1 niks?
Hehe.quote:Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Thanks!quote:
Okee okee ik wil ook wel meetenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Als ze niet willen kun je toch niets dwingen...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Waar en tot hoelaat? Ga ik wel stiekem 10m verderop zitten.
Nee klopt maar jammer vind ik het wel een beetje. Arj1o1 heeft aangegeven wel te willen, dus dat wordt over een week of twee een datum kiezen en kijken wie er komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ze niet willen kun je toch niets dwingen...
Ze doen het op postcodequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
OMG. Bestaat dat ding? Really?
Ik heb twee pasfotos ingeleverd, anderhalf jaar geleden en een half jaar geleden een, en ik heb nog steeds niets. Sterf. Pasfotopikkers
.
Ja hoor, ik zal je er bij de Wiki bij zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef GodsSon het volgende:
Haha komt me bekend voor, ze hebben daar al een aardige verzameling foto's van mij!
Ik zal hem binnenkort ook wel krijgen, niet dat ik er iets mee ga doen, maar toch!
Kan ik ook in de OP gezet worden
3e jaar BE (nog 42 ECTS te gaan)
Waarvoor dank!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal je er bij de Wiki bij zetten
En ja, stom toch?!
Op de website staat overigens nog steeds dat ik er géén heb ingeleverd.
Haha oke. Wat vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waarvoor dank!
Bij mij staat er gelukkig wel dat ik netjes een foto heb ingeleverd (volgens mij 3x al,laatste 2x de moeite niet meer genomen)
En vandaag nummer zeven getypt. Morgen ga ik ze allebei afgeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Net mijn zesde () beroepsschrift getypt. Voor de vaststelling van de uitslag van een vak waar halverwege het semester plotseling een extra inleveropdracht bij kwam, waar tentamenvragen onduidelijk geformuleerd zijn, waar antwoorden foutgekeurd worden waarover andere docenten twisten en waar antwoorden foutgekeurd worden die eerder helemaal goedgekeurd waren maar dit keer foutgekeurd worden omdat anderen een uitgebreider antwoord hadden. Het is me wat.
Het bij mij ook wel voorspoedig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef John.Milton het volgende:
Jij blijft wel goed bezig daar op de UvTGelukkig gaat het bij mij allemaal nog zeer voorspoedig
quote:Datum: 02/18/09 08:55 nm
Onderwerp: Deadline extension + Cool Picture contest :-):
Dear All,
Due to the Carnival Mania, I have extended the deadline for the ‘***’. I also came to know that many of you are working on number of assignments at the same time. Now the new deadline is March 13, 2009 not later than 5 pm sharp! This will give you few more days to work on your project. I want you to do good work instead of doing ordinary work in hurry!
SO Happy Carnival! Enjoy your time and come back to the course with relaxing mind and high motivation!
Do share your COOL pictures because your pictures can/will justify that you could not find time to work during those 2-3 crazy days. ☺
Top ‘COOL’ pictures, emailed to me before 27-02-09, will “EARN” 1-2 days (weekend) extension in the deadline for the whole group ☺
If you plan to participatethen email me your picture with the following naming convention: yourName_ANR_GroupNumber.
Sharing doubles the fun!
Cheers,
xxx
Geniaal, docenten die wel snappen hoe de wereld vaak in elkaar zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet dit nog even met jullie delen:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet dit nog even met jullie delen:
[..]
Zieke geest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nu kom ik net een tiende tekort voor een tien, maar die punten kreeg ik niet.
Weet je, ik twijfel daar eerlijk gezegd elke dag aan. Sommige docenten van me staan zeker met beide benen op de grond en zijn behoorlijk reëel, maar bij de rest twijfel ik of ze wel doorhebben waar de jeugd mee bezig is of hoe nieuwe technologie werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef arj1o1 het volgende:
Zodra je de docenten beter leert kennen zijn ze vrijwel allemaal een stuk reëler.
Nee, als ik een update heb dan post ik hem. Maar als het te lang gaat duren ga ik bellen, dus verwacht binnen een week of 2 wel een update.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef Matthijs- het volgende:
@ GlowMouse
Nog reactie gekregen op je mailtje?
En toch wordt er meestal wel rekening mee gehouden. Deadlines in januari in plaats van vóór kerst, 'want tussen kerst en oud en nieuw kijk ik er toch niet naar'. Die foto-actie is alleen wel erg ludiek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
Ik zie mijn (oud-)docenten echt niet zoiets mailen anders.
Ik bedoelde dan ook het ludieke deelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, als ik een update heb dan post ik hem. Maar als het te lang gaat duren ga ik bellen, dus verwacht binnen een week of 2 wel een update.
[..]
En toch wordt er meestal wel rekening mee gehouden. Deadlines in januari in plaats van vóór kerst, 'want tussen kerst en oud en nieuw kijk ik er toch niet naar'. Die foto-actie is alleen wel erg ludiek.
Met een stalen gezicht iedereen voorbij lopen he. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef GlowMouse het volgende:
Op het departement zelf is het nooit gezellig?
Wat een gek departement, dat is bij ons toch echt anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met een stalen gezicht iedereen voorbij lopen he. Hoort erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |