Het is donderdag jij + Dr. Strangelove of vrijdag Friek_.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik "kan" niet op vrijdag, maar ik gun Friek_ de meeting
Ter promotie van de poffertjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
mja, volgens mij was het ook gewoon een eenmalige promotie-actie
Donderdag + vrijdag meeten bedoel je?quote:
Ik zal eens kijken of ik m'n werkdag kan verschuiven naar woensdag. Dan kan ik donderdag gewoon komen en is iedereen gelukkig. Toch 's avonds college.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Donderdag + vrijdag meeten bedoel je?![]()
Weer een versierpoging misluktquote:
Dat zou het mooiste zijn, voorlopig houden we dus 2 april aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik m'n werkdag kan verschuiven naar woensdag. Dan kan ik donderdag gewoon komen en is iedereen gelukkig. Toch 's avonds college.
Ik ben van een 3 naar een 4 gestegen bij IPG! Whoeiiiquote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat klonk meer als een psychologische analyse dan als een versiertruc. En ik kan het weten, ik studeer psychologie![]()
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:36 schreef aardappel het volgende:
Hoe was de vorige meet eigenlijk verlopen?
Je kunt het wel radenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
GlowMouse is helemaal niet zo gezellig, maar niet verder vertellen
Hoppaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben van een 3 naar een 4 gestegen bij IPG! Whoeiii
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef hetzusjevan het volgende:
MIJN GEBEDEN ZIJN VERHOORD! Warempel, vanochtend stond de poffertjeskraam er!
Dan moet je toch echt even een portie halenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ga zo naar huis. Waar zit jij te c omputeren?
Ik zit in D.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even een portie halen
Ik zit in gebouw K... Et vous?
Ik moet echt nog steeds wennen aan de 'nieuwe' gebouwnamenquote:
Hihi. Ik ben trots op mijzelf!quote:
Wat waren de oude namen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet echt nog steeds wennen aan de 'nieuwe' gebouwnamen
Hahaha, serieus? Wat grappig!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij houden ze daar allemaal congressen enzo. Komen vaak alleen mensen strak in pak uit. Mijn zus had er ooit college. Er staan allemaal kasten met wijnglazen enzo, en dan bordjes met "verboden te gebruiken"
.
T is Tias, de business school.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef automatic_ het volgende:
Misschien waren de nieuwe namen ver voor onze tijd?
Wat zit er eigenlijk in T?
[ afbeelding ]
Stiltecentrum bedoel je? Da's voor bezinning, gebed e.d.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef Tegan het volgende:
Eerstejaars Bestuurskunde.
Een van de weinige gebouwen waar ik me afvraag wat ze er doen is dat vage ding tussen D en Mensa...
Oke... En hoelang is dat geleden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
T is Tias, de business school.
D was 'in de goede oude tijd' Y
K was B
C was A
G was C
W was Q
P bestond uit S en P
*nostalgie*
bedoel je V of Z?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef Tegan het volgende:
Eerstejaars Bestuurskunde.
Een van de weinige gebouwen waar ik me afvraag wat ze er doen is dat vage ding tussen D en Mensa...
te langquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... En hoelang is dat geleden?
Vriend van mij is in 2006 afgestudeerd en hij kent alleen de oude namen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
te lang
Edit - 2005 of 2006 geloof ik..
Oei.. Ruim voor mijn tijd dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
te lang
Edit - 2005 of 2006 geloof ik..
ouiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dus Z. V is toch gewoon dat ding onder de trap naar L?
De kerk...? Ik mis ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef Tegan het volgende:
Waarom staat de studentenkerk niet op de kaart?
Maranatha, schuin achter het sportcentrum aan de Prof. Cobbenhagenlaanquote:
Ooo oke, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maranatha, schuin achter het sportcentrum aan de Prof. Cobbenhagenlaan
Haha okequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Tegan het volgende:
Ik weet het ook alleen omdat de bus er langs komt en het er met koeienletters opstaat...
Vanochtend was er geen kut te doen maarja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom het zo druk is? Gisteren stonden de fietsen al dubbel gestald en vandaag was het niet veel minder druk. En met de poffertjeskraam heeft het niets te maken, want die stond er gisteren nog niet.
Okee! Moet ik even mijn rooster PMen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vanochtend was er geen kut te doen maarja.
Poffertjeskraam btw. Auto, als ie er volgende week weer staat als ie er de week daarna weer staat, dan gaan we een poffertjesdate houden oké
.
Kanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee! Moet ik even mijn rooster PMen?
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan. Maar misschien ook handig om te weten wanneer die kraam er staat. Stond ie er de vorige keer ook op dinsdag?
.
Ik heb hem vorige week gezien en ik was toen alleen op maandag en donderdag op de UvTquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan. Maar misschien ook handig om te weten wanneer die kraam er staat. Stond ie er de vorige keer ook op dinsdag?
.
Oh.. Daar gaat onze date hetzusjevanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Daar gaat onze date hetzusjevan
Verdoriequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
NOEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
T is de Tias business school. Heb er ook wel een aantal keer college gehad, prachtige collegezalen iig. Ook een keer een gratis borrel gehad op kosten van de uni, konden we mooi de wijnglazen die er staan gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij houden ze daar allemaal congressen enzo. Komen vaak alleen mensen strak in pak uit. Mijn zus had er ooit college. Er staan allemaal kasten met wijnglazen enzo, en dan bordjes met "verboden te gebruiken"
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Weet iemand wat die poffertjeskraam op de campus doet ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen idee, maar de poffertjes kraam staat er alleen ter promo van de EBT, en vandaag is de inschrijf deadline... Dus voorlopig geen poffertjes meer?!
Economic Businessweek Tilburgquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef hmmmz het volgende:
en EBT is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |