Ik woon bij Roosendaal hè.quote:
Em, ik heb in Parijs gezeten afgelopen week, vervolgens veel gewerkt, heel hard aan een assignment moeten werken en daardoor dus amper op Fok geweest afgelopen weekquote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn post
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
tegan, Friek_ en ik, karige meet weer. En zomertijd moeten ze afschaffen.
Je zult je wel vergissen met de schrikkelseconde, maar daarvan is de overlast erg beperkt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjesquote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Zomertijd is idd onzin.
En ik moet ook een uur heen en terug reizen/speciaal voor de meet naar Tilburg komen, dus dat is geen excuus. Dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, ipv een smoesje.
Het heeft ermee te maken dat je minder tijd lampen aan zou hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjes.
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Is volgende week alleen voor de 8ECTS'ers?
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef GlowMouse het volgende:
Je treft het gewoon niet qua vakken. Straks moet je een maand wachten op tentamens en daarna weer 3.5 maanden voor het nieuwe jaar. Ik zou in die ene maand nog proberen een vak te halen.
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?
Mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
http://images.uvt.nl/imag(...)ck_sound_336x280.swf bedoel je?
Ik doe al zoveel mogelijk extra vakken. Ik heb geen zin om er iets van een andere studie bij te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.
Moet je op http://waarstajij.uvt.nl/ eens klikken op 'hoe ziet een collegejaar eruit', jouw situatie wordt niet echt beschreven
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorusquote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |