Jemie....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Heel kort dan, zodat niemand zich zorgen hoeft te maken: ik heb een paar hersentumoren, waarvan ééntje hardnekkig is. Dus die is nu een langzame dood aan het meemaken![]()
Ah wauw, je hebt wel de moeilijkste er tussen zitten hoor.. Persoonlijkheidsleer vind ik ronduit k*t, MTO-C was ook erg pittig, arbeid en eco vond ik ook aanpoten en groepsdynamica is veel huiswerk. Succes hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh je hoeft niet te schrikken hoor! Ik ben kiplekkeren ik wil het je wel PMen? Ik dacht dat ik het hier al eens had verteld, maar volgens mij was dat een PM naar Glowmouse.
Ik ben nu bezig met MTO-C, pers.psy, wetenschapsfilosofie, psy van arbeid en eco, en groepsdynamica. Dus hopelijk haal ik dit jaar 29 ECTS. De rest van mijn bachelor doe ik dan 24 ECTS per semester.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Heel kort dan, zodat niemand zich zorgen hoeft te maken: ik heb een paar hersentumoren, waarvan ééntje hardnekkig is. Dus die is nu een langzame dood aan het meemaken![]()
Ja haha, alleen ik heb van de examencommissie toestemming voor een extra tentamenmogelijkheidquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah wauw, je hebt wel de moeilijkste er tussen zitten hoor.. Persoonlijkheidsleer vind ik ronduit k*t, MTO-C was ook erg pittig, arbeid en eco vond ik ook aanpoten en groepsdynamica is veel huiswerk. Succes hoor!
Ah, fijn om te horen dat je kiplekker bent. Als je wil PM'en dan lees ik het graag om zo maar te zeggen, maar alleen als je echt wil hoor
.
En idd, echt handig dat je moeder het heeft opgelost voor je. Maar toch belachelijk eigenlijk dat je moeder eraan te pas moet komen.. stom volk op de uni.
Toen ik 11 was al, dus het is meer regel dan uitzondering zeg maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
![]()
![]()
heftig! Hoe ben je daarachter gekomen?
Oh wat eng lijkt me dat zeg.. oh en je ouders, als ik dat te horen zou krijgen over mijn dochter..
damn. En zelf zou ik niet weten wat me overkomt hee.. Pff.
Gelukkig is de techniek al zo ver gevorderd dat ze er iets aan kunnen doen. Ik hoop heel hard voor je dat die hardnekkige nu doodgaat en dat er geeneen meer terugkomt
.
En dan zeg je nog: "zodat niemand zich zorgen hoeft te maken". Damn, heftige shit hoor.
Hoe doe je dat verder met colleges? Alles zelf bestuderen en de docent mailen als je een vraag hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
En tja, nadeel van doof zijn is dat ik alles via brieven moet doen, terwijl een telefoongesprek vaak een stuk directer en duidelijker is als je je zaak voor wilt leggen aan de ex.commissie.
Dus je hebt vanaf je 11e al meerdere tumoren? Maar die zijn nu allemaal weg, behalve die ene hardnekkige dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik 11 was al, dus het is meer regel dan uitzondering zeg maaren je leert ermee leven hoor
en het grootste nadeel was mijn gehoorverlies, maar daar heb ik nu ook een oplossing voor.
Ik volg geen hoorcolleges, ik bestudeer inderdaad alles zelf en voor aanvang van de cursus stuur ik de docent al een mailtje. Want als hetgeen hij in het HC vertelt ook tot de tentamenstof behoort, kan ik een verzoek tot aangepast tentamen indienen bij de examencommissie. Maar dat hoefde tot nu toe nog maar één keer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoe doe je dat verder met colleges? Alles zelf bestuderen en de docent mailen als je een vraag hebt?
Yep, ik had er eerst vijf. Eentje is in 2004 weggehaald (en weggeblevenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus je hebt vanaf je 11e al meerdere tumoren? Maar die zijn nu allemaal weg, behalve die ene hardnekkige dan?
Hoop ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Nondeju. Ik hoop écht echt echt dat die bestraling werkt, zodat je niet alsnog geopereerd moet worden ofzo. Wat een heftig verhaal.
Vrouwelijke wispelturigheid slaat weer toe.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:10 schreef Tegan het volgende:
Ff nog over de meet. Ik kan 2 april niet meer. 3e zou nog kunnen.
Ik was even vergeten dat ik vorige maand had gezegd dat ik wel kon werken die dag en nu dus moet werken... 3e ben ik wel zeker vrij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwelijke wispelturigheid slaat weer toe.![]()
U riep, my Lord?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
Automatic? hmmmz? Muis? hetzusjevan? aardappel? en iedereen die ik vergeet
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn postquote:
Oeh 3 april kan ik niet, ik moet deze week aan de slag met data-analyse voor het Onderzoekspracticum.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn post
Je hebt gelijk, een uurtje wat anders doen juist in deze week zou catastrofale gevolgen met zich meebrengen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh 3 april kan ik niet, ik moet deze week aan de slag met data-analyse voor het Onderzoekspracticum.
Ik woon bij Roosendaal hè.quote:
Em, ik heb in Parijs gezeten afgelopen week, vervolgens veel gewerkt, heel hard aan een assignment moeten werken en daardoor dus amper op Fok geweest afgelopen weekquote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja lees even het topic door. Meet 3 april 14.00 op de UvT. Ik weet niet of het wat voor jou is en of je goed kan kijkluisteren (heet dat zo?), maar sommigenhetzusjevandoen alsof ze het niet zien of reageren nietautomatic_, zelfs niet als je langsloopt, dus vandaar mijn post
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
tegan, Friek_ en ik, karige meet weer. En zomertijd moeten ze afschaffen.
Je zult je wel vergissen met de schrikkelseconde, maar daarvan is de overlast erg beperkt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja, ik heb weleens gehoord dat als ze het niet deden, dat je dan binnen zoveel jaar ineens overdag in het donker zou leven ofzo. Maar dat leek me niet zo logisch omdat we hem toch één uur vooruit en weer één uur terug zetten? Ik zal het wel verkeerd verstaan hebben I guess.
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjesquote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Zomertijd is idd onzin.
En ik moet ook een uur heen en terug reizen/speciaal voor de meet naar Tilburg komen, dus dat is geen excuus. Dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, ipv een smoesje.
Het heeft ermee te maken dat je minder tijd lampen aan zou hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarvoor is het dan precies? Wat zou er gebeuren als we geen zomertijd deden? Ik weet niet of je het tegen mij had trouwens, maar ik moet de hele dag werken vrijdags, dus ik maak geen smoesjes.
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Is volgende week alleen voor de 8ECTS'ers?
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef GlowMouse het volgende:
Je treft het gewoon niet qua vakken. Straks moet je een maand wachten op tentamens en daarna weer 3.5 maanden voor het nieuwe jaar. Ik zou in die ene maand nog proberen een vak te halen.
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?
Mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
http://images.uvt.nl/imag(...)ck_sound_336x280.swf bedoel je?
Ik doe al zoveel mogelijk extra vakken. Ik heb geen zin om er iets van een andere studie bij te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.
Moet je op http://waarstajij.uvt.nl/ eens klikken op 'hoe ziet een collegejaar eruit', jouw situatie wordt niet echt beschreven
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorusquote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |