Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Is volgende week alleen voor de 8ECTS'ers?
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef GlowMouse het volgende:
Je treft het gewoon niet qua vakken. Straks moet je een maand wachten op tentamens en daarna weer 3.5 maanden voor het nieuwe jaar. Ik zou in die ene maand nog proberen een vak te halen.
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog een vak halen?
Mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
http://images.uvt.nl/imag(...)ck_sound_336x280.swf bedoel je?
Ik doe al zoveel mogelijk extra vakken. Ik heb geen zin om er iets van een andere studie bij te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat je zelfstandig nog een vak bestudeert. Moet lukken, zeker als je de herkansing pakt heb je ruim voldoende tijd.
Moet je op http://waarstajij.uvt.nl/ eens klikken op 'hoe ziet een collegejaar eruit', jouw situatie wordt niet echt beschreven
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorusquote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Woensdag is nog wel HC trouwens.
Jij werkt niet op vrijdagmorgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Goed plan. Alleen in het donker kan je ons nog makkelijker ontwijken natuurlijk.
Ik zal m'n krakende broek daarom niet aantrekken.
Tis pas 00:15quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een nachtbrakers trouwens. Ik ben alleen lang op omdat ik morgen m'n praatje voor Env. Law (donderdag) moet voorbereiden, en ik zo een dringende reden heb om uit te slapen en wat later te beginnen.
dudequote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:22 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.esreality.com/?a=post&id=1661507
Het idee is dan ook vooral om meer landelijke bekendheid voor de UvT te genereren. Op de regio Brabant en omstreken na weten veel mensen niet eens dat Tilburg een universiteit heeft, daar moet deze campagne verandering in gaan brengen. En dan hopen ze dat er dus ook meer studenten komen, want het aandeel van de UvT in het totaalaantal studenten is momenteel niet echt groot.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het heeft niets met de UvT te maken (veiligheid of inbreuk op je privacy, zie ephorus) en zou een promo-filmpje kunnen zijn voor elke universiteit en academisch denken in het bijzonder. Ik zie ook niet hoe het mensen naar de UvT trekt. Door met een megafoon bepaalde feiten over de UvT te verkondigen kan ik op de open dag meer scholieren wegjagen dan zo'n filmpje aan kan trekken, denk ik
Eindelijk een vrouw die zegt wat ik denk.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Zomertijd is idd onzin.
En ik moet ook een uur heen en terug reizen/speciaal voor de meet naar Tilburg komen, dus dat is geen excuus. Dan gewoon zeggen dat je geen zin hebt, ipv een smoesje.
first time in life?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die zegt wat ik denk.
avondje pokeren was een beetje uitgelopenquote:
Ahh okequote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef aardappel het volgende:
[..]
avondje pokeren was een beetje uitgelopen
hahaha, geweldigquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
Oh, ik HAAT de collegezaal in DZ1.. zit zo'n afstapje vooraan blijkbaar.. Maar ik moest vooraan een opdracht ophalen die we terugkregen, dus ik pak die opdracht, draai me om en sla het blad om, even lezen wat voor cijfer we hadden en wat voor commentaar.
En voor ik het weet lig ik languit![]()
en nou zal ik wel weer overal blauwe plekken krijgen as usual
. Gelukkig waren d'r nog maar like 5 mensen ofzo in de zaal anders was het echt giga voor lul geweest eh
.
Bij anderen is dat wel grappig jaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
hahaha, geweldig![]()
laatst in wz1 wilde zo'n spoorstudent eerder weg. Dus ze dacht even sneaky snel de trap op te lopen. Toen ging ze vol op d'r bekHeel de collegezaal haar keihard uitlachen
![]()
Ahhh! Dat is balenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
Oh, ik HAAT de collegezaal in DZ1.. zit zo'n afstapje vooraan blijkbaar.. Maar ik moest vooraan een opdracht ophalen die we terugkregen, dus ik pak die opdracht, draai me om en sla het blad om, even lezen wat voor cijfer we hadden en wat voor commentaar.
. Gelukkig waren d'r nog maar like 5 mensen ofzo in de zaal anders was het echt giga voor lul geweest eh
.
Hahaha ik ken het! Ik kwam er net op tijd achter een paar weken terug dus ik heb een erg stoer uitziend (hoop ik dan maar) sprongetje naar beneden kunnen makenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh oke.
.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
Eerste tentamen gehaald.Meet een mooi punt gelukkig.
Hopelijk gaat het in mei net zo aardig.
Premaster (en ja, ik ken de standaard reacties hier alquote:Op donderdag 2 april 2009 00:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gefeliciteerd.
Waarvoor als ik vragen mag? Nog een eerstejaarsvak, of studeer je (ook) iets anders dan Recht?
Friek_ wat doe je. Daar gaat de meet.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Friek_ het volgende:
Als er trouwens niet meer dan drie mensen komen (mezelf incluis) dan kom ik niet naar de meet hoor.Drie mensen is echt niks voor een meet.
Als er minimaal zes mensen komen kom ik. Anders kan ik net zo goed wel privé met een stel van jullie afspreken. Vanavond kunnen we in het UvT-café gaan zuipen hoor, GlowMouse.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Friek_ wat doe je. Daar gaat de meet.
Goed gedaanquote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb overigens een 7,5 voor m'n tentamen sociale filosofie. I rule.
Ja Hoi. Dat je morgenmiddag niet hoeft te komen.quote:
Dat is wel laat he? http://www.uvt.nl/faculte(...)ERMSc2008-2009NL.pdfquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef arj1o1 het volgende:
Pfff al vanaf 19 maart aan het wachten op het resultaat van een tentamen. Vorige week donderdag (exact 15 dagen... lui) kwam er op blackboard dat de resultaten 'soon' werden doorgegeven aan de administratie.. Bah bah
quote:Mijn motto is dan ook: Makkelijker kunnen we het niet maken
Dat gaat volgens mij niet gebeuren omdat we geen campagne voeren. Vandaar dat ik via deze weg alsnog een paar stemmen probeer mee te pikken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef GlowMouse het volgende:
Dat zijn een hoop punten, je bent een echte allrounderZorg maar dat je verhaaltje ook op de UvT site komt, want ik denk dat daar meer mensen het zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |