Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef Friek_ het volgende:
Hoerenkind! Je hebt de OP verneukt! [ afbeelding ]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na dequote:
Oh dat. Dat van deel 9 geef ik je, maar ga eens naar de wiki kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De linkjes horen netjes onder elkaar te staan, de studenten horen direct aan te sluiten na de-smiley en je bent verdomme deel 9 vergeten toe te voegen aan de lijst van vorige topics!
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP.
Ik sta nog niet in de OP zie ik. Moet ik die Wiki zelf dan aanpassen voor het volgende topic?
Donderdag Europese Rechtsgeschiedenis.
Weet jij dat nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je, welke studie doe je? Dan zet ik je in de OP
Serieusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaargh morgen pas. Zitten ze te slapen op de uni ofzo
.
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.quote:
Hehehe. Maar mijn hyves is wel afgeschermd, dus zoveel info zie je niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ga jij je signature nog veranderen eigenlijk? Na die hyves-actie is hij niet meer helemaal actueel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp.
Tentamen vanochtend was vrij vervelend als je een vraag van 15 punten verkeerd interpreteerdt (of: naar mijn mening is hij juist geinterpreteerd...). 1 SD van prijs is altijd positief... een prijs cut is negatief, dus als de grafiek de response van sales op een shock van 1 SD bevat, is dat de response op een positieve shock... de response op een price cut is dan het omgekeerde...
SD=stdevquote:
Ik ben dit collegejaar aan m'n tweede collegejaar begonnen, maar probeer wel een beetje te versnellen zodat ik na de kerst aan m'n master kan beginnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neealleen dat onze Dokter in deeltijd studeert en iets met recht doet.
ik ben zooooooooo blij dat het om 1900 is!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De tentamenoproep voor volgende week is eindelijk binnen. Mooi om 19:00 tentamen op dinsdag, heb ik een studiedagje extra.
geen idee, ik heb heel het vaardighedentraject binnen zonder ooit één keer die jurinfo module of werkblad te hebben ingevuld. Snapte ook nooit wat je daar nou precies mee moest doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat moet je bij de Vaardigheid, op het JurInfo werkblad, eigenlijk bij:
Bronverwijzing
-Leidraad voor juridische auteurs
...invulllen? Met welke methode je de verwijzing in het werkstuk hebt gezet? Ik had dat maar leeg gelaten, maar nu heb ik daardoor een onvoldoende gekregen. Als ik alleen het werkblad aanpas heb ik de Vaardigheid gehaald.
Wel flauw, want bij andere vakken heb ik begrepen dat helemaal niet naar dat werkblad gekeken wordt en bij Strafprocesrecht heb ik het ook zonder werkblad ingeleverd en gehaald.
hmmmz.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
geen idee, ik heb heel het vaardighedentraject binnen zonder ooit één keer die jurinfo module of werkblad te hebben ingevuld. Snapte ook nooit wat je daar nou precies mee moest doen
leidraad voor juridische auteurs is toch gewoon het boekje waarin staat hoe je voetnoten enzo met gebruiken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat moet je bij de Vaardigheid, op het JurInfo werkblad, eigenlijk bij:
Bronverwijzing
-Leidraad voor juridische auteurs
...invulllen? Met welke methode je de verwijzing in het werkstuk hebt gezet? Ik had dat maar leeg gelaten, maar nu heb ik daardoor een onvoldoende gekregen. Als ik alleen het werkblad aanpas heb ik de Vaardigheid gehaald.
Wel flauw, want bij andere vakken heb ik begrepen dat helemaal niet naar dat werkblad gekeken wordt en bij Strafprocesrecht heb ik het ook zonder werkblad ingeleverd en gehaald.
Ja. Maar op dat JurInfo blad moet je daar ook iets invullen, ik vind het maar vaag. Kijk maar eens op het werkblad dat je moet invullen:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef aardappel het volgende:
[..]
leidraad voor juridische auteurs is toch gewoon het boekje waarin staat hoe je voetnoten enzo met gebruiken?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef Muis006 het volgende:
Nu met aangepaste OP speciaal voor Friek, onze
[ afbeelding ]
Hup, vort, voorstellen jij!quote:
Nee zo werkt dat niet. Tenzij schok gedefinieerd is als nieuw-oud.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:34 schreef arj1o1 het volgende:
De schok was 1 SD, en de prijs positief. Dus de schok is positief?
Met kerst aan je master beginnen, dan ben je gewoon bijna klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, nou, "bijna klaar". Zal die Glowmouse wel weer gedaan hebben.
Nee, want ik mocht dit semester de defenrechtbank én het eindvak niet doen. De oefenrechtbank wordt alleen in het voorjaarssemester gegeven, dus duurt het nog minimaal een jaar voor ik echt klaar kan zijn. Gelukkig is de harde master er nog niet en kan ik na de kerst toch wel beginnen als het goed is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Tenzij schok gedefinieerd is als nieuw-oud.
[..]
Met kerst aan je master beginnen, dan ben je gewoon bijna klaar
Ieuwquote:
Ja, mijn eventuele herren ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuwik heb daar altijd zo'n hekel aan! Veel te vroeg.
Mijn tentamens in juni zijn allemaal 's middags. 12.15 of 15.45
CZ9! Stoel 51quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mijn eventuele herren ook
Waar zit jij morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |