Queen of lurkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:20 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-C
Het duurt maar even
MTO-C
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-C
Iedereen wil het beleven
Hoezo?quote:
Je zei al tijden niks, maar er staat nog geen minuut een nieuw topic of je plaatst een tvpquote:
Haha. Ik ben sinds gisterochtend niet meer online geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zei al tijden niks, maar er staat nog geen minuut een nieuw topic of je plaatst een tvp
Jaja, en gister heb je mensen die je online kende zeker ook werkelijk begroet? Je verliest je geloofwaardigheid mevrouw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben sinds gisterochtend niet meer online geweest
Gister heb ik heel de dag in Blijdorp rondgelopen en daarna in R'dam zelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jaja, en gister heb je mensen die je online kende zeker ook werkelijk begroet? Je verliest je geloofwaardigheid mevrouw.
Als je het leuk vindt, kun je denk ik beter direct een student aanschieten met de vraag of je ook een normale dag mee mag lopen. Krijg je een beter beeld van de opleiding, en heb je ook meer tijd om erover te praten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef defibrillator het volgende:
Ik ga morgen bedrijfseconomie proefstuderen in Tilburg
Heyquote:
Daarom denk ik dat het gewoon open is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Caroline_88 het volgende:
Dat weet ik, maar daar staat dus niks op over vandaag
Je inspanningen per week gaan ook verdubbelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp. Waarschijnlijk vrij zeker volgend jaar Mphil en daarna Phd
We verdubbelen mijn duur @tilburg nog maar even..
Dan ga ik het er zo toch maar op gokken. Thanks in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het gewoon open is.
Gelukkig heb ik door mijn rijkelijke studie-ervaring al 2 vrijstellingen geregeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je inspanningen per week gaan ook verdubbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |