Kreeg ik antwoord:quote:Geachte,
Gisteren heeft u voor ... een voorbeeldtentamen online gezet. Helaas heeft u
daarbij de standaardantwoorden niet vermeld. Ik wil u erop attenderen dat u
hiertoe door de Regels en Richtlijnen van de examencommissie wel
verplicht bent (art. 9 lid 5).
Met vriendelijke groet,
quote:Geachte ...,
Dank voor uw email. Indien u een uitgewerkte versie van de tentamenopgaven
toestuurt, zullen wij u daarop van feedback voorzien. Dat kost ons meer werk
en daartoe zijn wij niet verplicht op basis van het door u aangehaalde
reglement, maar wij verlenen graag deze extra service.
Mag ik u er overigens op wijzen dat het in het kader van de
tentamenvoorbereiding waarschijnlijk zinvoller is u te verdiepen in de
tentamenstof, dan in de tentamenreglementen. Detailkennis van die laatste
regelgeving is uitsluitend nodig voor die studenten die de stof waar het om
gaat onvoldoende beheersen.
Veel succes met uw verdere tentamenvoorbereiding.
Met vriendelijke groet,
quote:Geachte ...,
Bedankt voor uw antwoord. In tegenstelling tot wat u schrijft, is detailkennis van de op de UvT toepasselijke regelgeving zeer nuttige kost voor iedere student. In de door mij aangehaalde regeling wordt bijvoorbeeld niet alleen geregeld dat er geruime tijd voor het tentamen een oefententamen plus antwoordmodel plus normeringstabel beschikbaar gesteld dient te worden, ook de judiciumregeling, regels omtrent aanmelding voor tentamens en de regels die tijdens een tentamen gelden worden genoemd.
Ondanks uw genereuze aanbod ben ik van mening dat het niet onredelijk is om van u te verlangen dat u zich aan de toepasselijke regelgeving houdt. Ik wil u daarom nogmaals vragen zo spoedig mogelijk een antwoord- en normeringstabel te publiceren. Mocht u desondanks van mening zijn dat deze regelgeving voor u in dit geval dermate onredelijk uitpakt dat u niet tot publicatie overgaat, zal ik deze zaak bij het CBE aanhangig maken. Houd u er rekening mee dat dit heel nadelig voor u uit kan pakken, omdat ik daar om zowel publicatie als een extra herkansingsmogelijkheid zal verzoeken. Dat laatste acht ik geoorloofd omdat ik van mening ben dat ik, wanneer ik niet van uw aanbod gebruik maak, onvoldoende inzicht heb in de relatieve waardering van de afzonderlijke elementen die deel uitmaken van de correcte beantwoording van een tentamenvraagstuk. In het verleden heeft mij dit bij andere vakken veel waardering gekost omdat ik bepaalde elementen teveel of juist te weinig belicht heb.
Met vriendelijke groet,
Werkgroep persoonlijkheidsleer bedoel je of welke bedoel je? Want persleer werkgroep stelt geen reet voor.. je werkt rustig in groepjes van 4 of 5 personen aan één deelvraag die je aan de hand van algemene kennis / dingen uit de artikelen moet beantwoorden en kort moet presenteren (bij ons presenteerden 2 mensen samen) en daarna vertelt een ander groepje, die jouw vraag ook moest voorbereiden, wat zij hadden (meestal verschilt het niets).quote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Heu deel 4 alweer!
Zusje, wat een nutteloze replyachja ik ga er woensdag mee aan de slag, ik lever hem vrijdag in voordat ik naar die werkgroep ga.
Over die werkgroep: dat wordt nog wat.. Op Bb staat dat je alleen mee mag doen aan het tentamen als je een actieve houding hebt in de discussie. Ik kan gesprekken met meer dan 2 mensen al niet meer volgen![]()
Ik had die docente (van Oudsten) wel gemaild en die zei dat ik maar gewoon moest komen.. dus dan kunnen ze het niet maken om me wegen een passieve houding toegang tot het tentamen te ontzeggen toch?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:55 schreef Friek_ het volgende:
Die e-mails zijn zo heerlijk.Ik durf te wedden dat die docent echt loopt te balen dat hij zo'n wijsneuzerig e-mailtje ook maar durfde terug te sturen. Dat zal 'm eens leren.
Ik wil ook snappen!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:18 schreef Muis006 het volgende:
MTO-C
Ik ben er veel mee bezig en dit rijmt niet, maarrr als ik zo doorga zit een voldoende er dik in
quote:Vanmiddag zullen de uitwerkingen van het oefententamen van janurai 2008 op blackboard worden geplaatst. Aan deze uitwerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
You go girlfriend!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef GlowMouse het volgende:
In een algemeen mailtje met wat informatie over het tentamen van het vak staat:
[..]
Misschien ook eens doen bij een docente.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon een algemene uitspraakin mijn enthousiasme.
Ik heb het gedaan zoals bij groepsvaardigheden.. Dus gewoon van:quote:Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, die beschrijving van je persoonlijkheid voor die individuele opdracht persoonlijkheidsleer, hoe heb jij dat gedaan? Gewoon een verhaaltje van gemaakt of heb je dingen uit het boek gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |