Queen of lurkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:20 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-C
Het duurt maar even
MTO-C
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-C
Iedereen wil het beleven
Hoezo?quote:
Je zei al tijden niks, maar er staat nog geen minuut een nieuw topic of je plaatst een tvpquote:
Haha. Ik ben sinds gisterochtend niet meer online geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zei al tijden niks, maar er staat nog geen minuut een nieuw topic of je plaatst een tvp
Jaja, en gister heb je mensen die je online kende zeker ook werkelijk begroet? Je verliest je geloofwaardigheid mevrouw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben sinds gisterochtend niet meer online geweest
Gister heb ik heel de dag in Blijdorp rondgelopen en daarna in R'dam zelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jaja, en gister heb je mensen die je online kende zeker ook werkelijk begroet? Je verliest je geloofwaardigheid mevrouw.
Als je het leuk vindt, kun je denk ik beter direct een student aanschieten met de vraag of je ook een normale dag mee mag lopen. Krijg je een beter beeld van de opleiding, en heb je ook meer tijd om erover te praten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef defibrillator het volgende:
Ik ga morgen bedrijfseconomie proefstuderen in Tilburg
Heyquote:
Daarom denk ik dat het gewoon open is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef Caroline_88 het volgende:
Dat weet ik, maar daar staat dus niks op over vandaag
Je inspanningen per week gaan ook verdubbelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp. Waarschijnlijk vrij zeker volgend jaar Mphil en daarna Phd
We verdubbelen mijn duur @tilburg nog maar even..
Dan ga ik het er zo toch maar op gokken. Thanks in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het gewoon open is.
Gelukkig heb ik door mijn rijkelijke studie-ervaring al 2 vrijstellingen geregeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je inspanningen per week gaan ook verdubbelen
Waarom vraag je dat dan ook. En als je vaker met diegene samenwerkt, echtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Zij: dan doe ik wel de vragenlijst
Ik: doe je ze allebei? voor en achteraf? of alleen voor/achter?
Ja, het was meer bedoeld om aan te duiden dat er twee vragenlijsten gemaakt zouden moeten worden, en zij had het maar over één. Dus ik dacht eigenlijk dat ze daarop zou reageren met 'oh nee sorry ik bedoelde vragenlijsten, ik maak ze allebei' ofzo. Dom van me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat dan ook. En als je vaker met diegene samenwerkt, echtDat streep je dan wel weg tegen een volgende keer.
Heb je al een TU/e topic gemaakt?quote:
Dikke shit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:17 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp. Waarschijnlijk vrij zeker volgend jaar Mphil en daarna Phd
We verdubbelen mijn duur @tilburg nog maar even..
In principe wel. Enkel en alleen als je hier zelf behoefte aan hebt of als het echt nodig word geacht. Neemt niet weg dat zo'n opfris cursus vrij nuttig is. Waarschijnlijk ga ik hem dan ook volgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:39 schreef GlowMouse het volgende:
Begint de MPhil niet met een verplicht wiskunde-traject? Anderhalf jaar geleden in ieder geval wel (bij een MPhil in Business, Accounting). En dat ging best hard.
Morgen moest ik maar weer een rondje door de bieb wandelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Ik heb even een planning gemaakt
Dag leven
Ik ben donderdag pas op de UvTquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Morgen moest ik maar weer een rondje door de bieb wandelen
Thx, scheelt me weer een rondje lopenals het waar is.quote:
Ja, dat is waar. Kijk maar in mijn roosterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Thx, scheelt me weer een rondje lopenals het waar is.
Oh wat een bummerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef GlowMouse het volgende:
Gaat goed, mijn eerste sollicitatie is afgewezen. Geen passende vacatures en slecht economisch klimaat. Vind ik het toch opmerkelijk dat hetzelfde bedrijf een paar maanden geleden nog naar een bedrijvendag kwam om zichzelf te promoten en dat bedrijf specifiek voor onze afstudeerrichting is, en toen nog zei op zoek te zijn naar nieuwe werknemers en weinig last te hebben van de slechte economie. Mag ik een ander bedrijf gaan zoeken waar het leuk werken is
Ja keek er wel naar uit, is een van de weinige bedrijven die echt uitdagende klusjes aanpakken. Het is voor besliskunde / consultancy, als je nog bedrijven weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat een bummerkeek je er erg naar uit?
En welke afstudeerrichting heb je/ wat voor baan zoek je?
Ik wou dat ik het wist. Binnenkort moet ik er nog langs voor een wel leuke promo-activiteit waar ik me (al een tijdje terug) voor heb ingeschreven, misschien kom ik dan meer te weten. Dat die activiteit zou komen hebben we ook al tijden geleden bekend gemaakt, dus van alleen het bestaan ervan valt niets af te leiden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat is klote, was er teveel run op dat bedrijf, of zijn ze gewoon hun woorden niet nagekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |