Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?quote:
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planquote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?
Oei! Dat is niet zo fijn om te horenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planmijn gezondheid is vrij slecht op het moment dus ik zie wel wat ik er woensdag van bak. Anders volgend jaar weer kansen
En de jouwe?
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei! Dat is niet zo fijn om te horen
Ik ga er ook niets meer aan doen. Ja, morgen eventjes en woensdag. Ik weet het, geen goede instelling, maar pff....
Dankje! Ik heb het nodigquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Steve het volgende:
Gefeliciteerd met het halen van de tentamens.
Succes met de overige (her)tentamens.
Hmm... Nee dat snap ik! Moet je niet aan beginnen dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denken. En jij hebt er nu toch meer aan gedaan dan bij de eerste zit?
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stondquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb het nodig
Btw; Wat was het vorige topic snel vol!
Ooooo!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stond
Als er al 7 jaar zes studenten inwonen, en dan ineens zeven? Er mag per kamer maar één student wonen, is wettelijk bepaald toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Er kunnen toch best zeven mensen wonen daar, denk niet dat de gemeente moeilijk gaat doen.
Aah fuckquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Hè balen!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Niemand die je zus tegen houdt? Vrij illegaal bezig dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het is misschien wel een regel van de huisbaas ofzo, maar in principe kunnenen er toch wel meer mensen wonen? De vriend van mijn zus heeft op een appartementje gereageerd, waarbij staat dat het voor een persoon is, maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |