SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26
Openingspost
UvT Fok!Wiki"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou, eigenlijk wel!quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik maak je toch niet nieuwsgierig hè?
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepenquote:
wat een mooie neusquote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niemand gespoten ik zie er zo uit
.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er dan al een ander topic isquote:
Huh? Keek ik jouw kant op dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag er vandaag enorm herkenbaar uit, maar ik post liever mijn outfit niet. Dan weet automatic_ ook weer dat ze mij teruggespot heeft.
Oooo! Niet gelezen denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepen
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan al een ander topic is
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
waarom mag je niet met een rode neus rondlopen?quote:
met je fobo!quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Hehequote:
Hmm.... Ik heb dat niet gezien danquote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.quote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Ik heb dat niet gezien dan& wat was ik aan het doen? Boos aan het kijken & aan het schrijven zeker?
Je had vast je hoofdtelefoon niet op, anders had ik het wel gezien
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
Hahahaquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
die heb je echt in Frankrijk hoor, en zonder woordenboek had ik ze ook gegetenquote:
Jullie lossen elkaar afquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopen
Vond je het niet onwijs eng in P?quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopen
Over 20 jaar ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
Wanneer gaan ze P slopen? Het is toch een noodgebouw.
Nee, ik probeer juist een beetje te wennen in dat gebouw. In januari heb ik college in PZ101 dus ik kan maar beter alvast het gebouw verkennen zodat ik de weg weet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vond je het niet onwijs eng in P?
"een startbudget van ¤ 208.000 beschikbaar te stellen"quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over 20 jaar ofzo
http://www.uvt.nl/diensten/bu/bo/universiteitsraad/UR932.pdf
Heel slim!quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, ik probeer juist een beetje te wennen in dat gebouw. In januari heb ik college in PZ101 dus ik kan maar beter alvast het gebouw verkennen zodat ik de weg weet.
Kleine zaaltjesquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat er collegezalen waren op de eerste verdieping van P.
Nope. Ook wat practicumlokalen.quote:
Ik heb dezelfde mail gehad als jij op 20 november (lang leve CC!).quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse, hoe zit het bij OR met PhD-plekken en de aanvraag daarvan? Ik begreep dat er weinig plekken te vergeven waren dit jaar? Wanneer krijgen jullie te horen of je bent aangenomen?
Je liep in de rendier-outfit die Tegan boven je postte?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag er vandaag enorm herkenbaar uit, maar ik post liever mijn outfit niet. Dan weet automatic_ ook weer dat ze mij teruggespot heeft.
Hmmm, ja ik heb inderdaad ook die mail gehad, alleen de beslissing wordt hier halverwege maart al genomen.. Bij ons 1 of 2 plekken voor 4 personen. Externe financiering zie ik niet gebeuren...quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde mail gehad als jij op 20 november (lang leve CC!).
Voor ons (zeven mensen) zijn er een of twee plekken, dat is nog onbekend. Met externe financiering mag je sowieso door en neem je geen plek in. De studenten die gemiddeld een 8 of hoger staan mogen sowieso door, maar nemen wel die een of twee plekken in beslag (of meer indien er veel een 8 hebben). Zonder externe financiering en zonder 8 gemiddeld mag je dus stoppen na dit jaar.
Bij ons zitten wat buitenlandse studenten die financiering krijgen, misschien krijg ik ook financiering, en de rest probeert nu ook wel financiering te krijgen. Maar ik zie de goede allemaal wel een 8 of hoger halen, dus ik maak me niet zo drukquote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmmm, ja ik heb inderdaad ook die mail gehad, alleen de beslissing wordt hier halverwege maart al genomen.. Bij ons 1 of 2 plekken voor 4 personen. Externe financiering zie ik niet gebeuren...
Jup. Binnen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJa, dat klopt! Dat roepen was in de gang van P?
Wat grappig
?quote:
?quote:For that we decided to arrange another “last” meeting about the issue -hopefully with a high attendance of you and thus legitimacy- to have a vote for the CROHO name (program name on the diploma) and tell ECCO, what the majority of MPhil students really think. 3th of December (Thursday) at 14.45 is the proposed date and time, which seems to be only time no Mphil student has a class.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je liep in de rendier-outfit die Tegan boven je postte?
oh dat ook nog eens, had het niet tegen jouquote:
Nah ik maak me niet zo druk. Maar goed, met 2/4 kan ik dat maar beter doen...quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh dat ook nog eens, had het niet tegen jou
maak jij je druk of je door kan?
Waar zat ik dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb D_S volgens mij gespot bij het gastcollege van De Hullu.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]Misschien moet ik inderdaad maar eens m'n gebreide rendiertrui aantrekken rond kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een 8 halenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nah ik maak me niet zo druk. Maar goed, met 2/4 kan ik dat maar beter doen...
Wat liefquote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheWe komen dan wel een keertje bij je kijken in dit topic
[..]
Hmm.... Ik heb dat niet gezien dan& wat was ik aan het doen? Boos aan het kijken & aan het schrijven zeker?
Je had vast je hoofdtelefoon niet op, anders had ik het wel gezien
Klopt als een taxibus.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Stukje achter de docenten? Grijze trui met capuchon?
De regel 8 of hoger is er pas een paar jaar, moet je archive.org even checken. Die regel is spijkerhard en daar kunnen ze niet onderuit. Dus als jij nu een 8 haalt en ze laten je niet toe, kan je procederen en dan kun je er minimaal een vergoeding uithalen voor afgelopen jaar (gederfde arbeidsinkomsten).quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Er zijn vaker mensen geweigerd die een gemiddelde boven de 8 hadden...
doe je dat laatste door geheel onverwacht op te duiken en dan keihard te knijpen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Friek_ het volgende:
Als nu een van de vrouwelijke Fok! UvT'ers in het geposte outfit in de spoiler van Tegan komt beloof ik plechtig een keer in jullie rendierenneus te knijpen.
Om vervolgens hard gniffelend weg te rennen in één van de steegjes van gebouw P. You got it.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
doe je dat laatste door geheel onverwacht op te duiken en dan keihard te knijpen?
Je hebt mijn mailadresquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Opzich een goed idee, want dan valt niemand mijn echte neus op.
We zouden zo goed verstoppertje kunnen spelen in gebouw P met z'n allenquote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om vervolgens hard gniffelend weg te rennen in één van de steegjes van gebouw P. You got it.![]()
Dan moet je wel met wat meer mensen zijn anders is het heel lastig om iemand te vinden als je hem bent.quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
We zouden zo goed verstoppertje kunnen spelen in gebouw P met z'n allen.
Waarom herken ik jou dan niet? Vorige keer wel namelijkquote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jup. Binnen.![]()
Kan ik je lekker volgende keer weer bespioneren.
quote:TiSEM is looking for new student members for the Board of Appeals (CBE). As a student member, you take part in CBE and the Ombuds Committee. You get paid to take part in a hearing. If you want to apply or to receive more information, please contact H.J.W. van Engelen. Please note that you must have a profound knowledge of the Dutch Language in order to apply.
Gezellige collega's zul jij de komende drie jaar hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef GlowMouse het volgende:
Ah, die mevrouw ken ik. Zal binnenkort wel eens mailen
En ik heb 't weer gedaan vandaag. Een docent kijkt echt heel gek na, heb je alles goed alleen één <= ipv een = (waarbij die = ook nog eens goed is maar waardoor het niet uitkomt), krijg je 4 van de 7 punten. De rest van het antwoord is geheel identiek, incl volledige redenering. En dat vond ik onredelijk en hij niet.
Maar toen kwam 't: een andere student had ook wat, die had hetzelfde als ik maar veel minder punten omdat de docent ergens 'why?' bijgekrabbeld had. Ik had dezelfde redenering, zelfde opgeschreven ook, maar geen 'why?'. Hij kon de docent overtuigen. De docent was wat op aan t schrijven, en ik zei tegen die student 'nu heb je ook x punten'. De docent hoorde dat, en zei toen met een hele boze stem 'dat maak ik zelf wel uit' (terwijl hij normaal heel vriendelijk is). Zei ik 'mjah hij heeft hetzelfde als ik'. Kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niet zo brutaal moet zijn
Dat gaat nog leuk worden, want t kan best van die paar kleine puntjes afhangen of er naar boven of naar beneden wordt afgerond.
Ik kom net terug van een sieradenpartyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat is het hier stil....iedereen hard aan het studeren?
En, iets gekocht?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een sieradenparty
Ja, een grove armbandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En, iets gekocht?
(dan kan ik je de volgende keer misschien wel herkennen)
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, een grove armband
Maar hij komt pas over twee weken ofzo
& verder ben ik niet meer zoveel op de uni
Ik alleen 7-12 & 14-12quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Alleen volgende week woensdag nog een college, en daarna tentamens.
Wat moet ik nu weer met een beeldje?quote:
Het gaat zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer met een beeldje?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
zeg niet dat je die niet kendequote:
Jawel, maar mijn reactie blijft steevast hetzelfde.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zeg niet dat je die niet kende
ah waar, dan kom ik wel even kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef hetzusjevan het volgende:
PS: denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal.
Ging het goed?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef hetzusjevan het volgende:
PS: denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal.
Brits klinkt zoooooooooooooveel mooierquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:41 schreef GlowMouse het volgende:
Je moet juist Amerikaans spreken, welk deel van de wereld spreekt nou Brits?
Er zijn genoeg talen die nog mooier klinken, maar dat is geen reden om zo'n taal maar te spreken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Brits klinkt zoooooooooooooveel mooier
De Amerikaanse academici krijgen anders wel een harde plasser van dat Brits Engels.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn genoeg talen die nog mooier klinken, maar dat is geen reden om zo'n taal maar te spreken.
Volgens mij staat daar nou net het tegendeel in, check de conclusiequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef Friek_ het volgende:
Onderzoek van de MIT; Social Sciences Department.
Goed op te wetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amerikaanse academici krijgen anders wel een harde plasser van dat Brits Engels.
Wat moet jij met die kennis eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
Met zo'n kostuum zit je niet ver van die 9 of 10 af inderdaad. Dat in combinatie met een Brits Engels accent is al een aanbevelingsbrief waard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Bij welke presentatie is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Haha, dan zien we je vanzelf weer terugquote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef hardromacore het volgende:
Tvp.. even gebruik maken van dit topic..
op een of andere manier stelllen mijn hersenen voor om filosofie in Tilburg te gaan studeren..
Dien nog wel ergens een Prop. te behalen..
Wordt vervolgd..
Auto, moet jij morgen naar de uni?quote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan zien we je vanzelf weer terug
Nopequote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Auto, moet jij morgen naar de uni?
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leverenquote:
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leveren. Gruwelijk irritant soms, dat ze verslagen óók op papier willen hebben (ik snap het wel, ik lees ook liever van papier af en het kost hun teveel geld en tijd om alles zelf te printen, maar toch
).
Ohhh nee die ken ik niet zo goed, vind ik lulligquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?
Haha okéquote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohhh nee die ken ik niet zo goed, vind ik lullig. Maar bedankt voor het aanbod!
Kan ik jou vertrouwen?quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik moet morgen nog in P zijn, moet ik wat inleveren?
Neequote:
Dat weet ik ook niet, met name het vinden van het postvak kan best eens zolang duren dat het inleveren niet lukt voor 12.30quote:Het moet er voor 12.30u ofzo zijn, in een postvak in P inderdaad. Weet niet hoelaat jij er bent?
Nee, ik dacht dat P63 de postkamer is, maar ik twijfel, dus daarom haalde ik het wegquote:
Als je door de schuifdeuren naar binnen gaat, dan loop je de lange gang in. Vervolgens loop je bijna tegen een muurtje ("koffie hoekje"), daar ga je naar links, dan meteen rechts & dan is het (uit mijn hoofd) de 3e of 4e deur links. Deur staat altijd openquote:
Haha. Als je uit de schuifdeuren gaat, dan ga je zeg maar rechtdoor (dus stukje naar rechts en dan meteen links naast de wc's die gang in)quote:
Is ze verstandig of kiest ze voor de makkelijke weg?quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
De vraag is nu:
Doet ze het of doet ze het niet?
Mja, dat is een goede...quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is ze verstandig of kiest ze voor de makkelijke weg?
Met zoiets durf ik weinig risico's te nemen: als het niet voor 12.30u in zijn postvakje ligt, dan ben ik de sjaakquote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
ik ga het wel vindennu nog een naam en een document, die mogen naar mijn username at fok.nl. Als hetzusjevan het aandurft, want het is wel een enorm risico.
vroeg opstaan, twee uur reizen, ik zou het wel wetenquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Met zoiets durf ik weinig risico's te nemen: als het niet voor 12.30u in zijn postvakje ligt, dan ben ik de sjaak.
Gezellig...quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een research proposal voor consumentengedrag.. - ff naar mn eten kijken nu -
Tof! Ga je het doen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om lid te worden van de studentenraad van mijn faculteit...
En ga je het doen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om lid te worden van de studentenraad van mijn faculteit...
Ik doe aan SOGquote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
En ga je het doen?
(edit: auto, wat ben je toch snel vandaag)
dat was gewoon een auto-reply!quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
En ga je het doen?
(edit: auto, wat ben je toch snel vandaag)
verkozen?quote:Een studentenraad is een verkozen vergadering van studenten aan een hogeschool of universiteit.
wheheh, automatic die auto-reply gebruikt ^^quote:
Ik verwachtte een vertegenwoordigend lichaam, daarom was ik verbaasd dat de democratische legitimatie ontbrak.quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Wat de studentenraad van mijn faculteit specifiek doet ok, maar dat vind je niet op wikipedia, en wat daar zou staan zou vrij duidelijk moeten zijn aan de naam al.
Hehe, dat zou wel bij mijn nickname passen natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
wheheh, automatic die auto-reply gebruikt ^^
Je loopt te zeuren op FR maar je kent het eerste echte fiscale vak dat je tegenkomt niet eensquote:
Ik heb zo'n wannabee fiscaal vak atm: Fiscale aspecten van het ondernemenquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je loopt te zeuren op FR maar je kent het eerste echte fiscale vak dat je tegenkomt niet eens
quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
heb ik nou zo'n slechte reputatie hier?
Ja? Ik heb ook moeten doen aan verkiezingen hoor. Al die studentenfracties van de medezeggenschapsraden komen tot stand na een verkiezing.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenraad
[..]
verkozen?
lol =) erg laf om niet ff een briefje achter te laten, is puur verzekering werk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
hallo stomme eikel of trut!!
Bedankt voor die mooie kras over mijn bumper en achterspatbord op het parkeerterrein van de Universiteit, achter gebouw K gisteren. Als je niet uit kan parkeren en dan niet eens de ballen hebt om een briefje achter te laten, dan wens ik je een hoop ziektes toe. Vuile laffe hond.
Erg lulligquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
Bedankt voor die mooie kras over mijn bumper en achterspatbord op het parkeerterrein van de Universiteit, achter gebouw K gisteren. Als je niet uit kan parkeren en dan niet eens de ballen hebt om een briefje achter te laten, dan wens ik je een hoop ziektes toe. Vuile laffe hond.
..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
De Universiteitsraad en Faculteitsraad is hier wel gekozen (meestal oudleden van de Studentenraad van de faculteiten).quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja? Ik heb ook moeten doen aan verkiezingen hoor. Al die studentenfracties van de medezeggenschapsraden komen tot stand na een verkiezing.
Edit: never mind, had je al door.
Ach, wat wiskunde en statistiek is goed voor jou. Hup, vort, leren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap de ballen niet van dat pauper AMOS en ik vind het belachelijk dat we bij MTO-A tot en met E (eerste twee practica) met SPSS moeten werken en nu ineens het allerlaatste practicum moeten we even halsoverkop gaan uitvissen hoe een ander programma werkt.
Stik.
Basic of Graphicsquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap de ballen niet van dat pauper AMOS en ik vind het belachelijk dat we bij MTO-A tot en met E (eerste twee practica) met SPSS moeten werken en nu ineens het allerlaatste practicum moeten we even halsoverkop gaan uitvissen hoe een ander programma werkt.
Stik.
Respect.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuw recordje gehaald vandaag. Vanwege de overvolle liften en omdat ik veel moest rondlopen, heb ik totaal 21 trappen opgelopen in K
De Ruth First zaal is wel mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het goed zoeken van een plaats om af te studeren.
Ik bedoelde natuurlijk een bedrijfquote:
Waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Stik.
Ja daar heb ik niks meer van gehoord, weet ik ook weer hoe er over mij gedacht wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
![]()
Maar hoe is het met de inleveropdracht van zusje gegaan?
Ahh... Ik kan het mij wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niks meer van gehoord, weet ik ook weer hoe er over mij gedacht wordt
Mijn oude sigquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef GlowMouse het volgende:
You don't know you, don't know you don't know anything about me
Juist, dat is wel een geruststelling hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
doet in ieder geval mijn geheugen het nog
Ik onthoud het meeste wel. Ik kan zelfs zoveel onthouden dat sommigen denken dat het mogelijk is om alles wat ik niet kan onthouden op te schrijven in boeken. Helaas gebruiken ze net die boeken bij mijn studiequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist, dat is wel een geruststelling hè
Hehequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik onthoud het meeste wel. Ik kan zelfs zoveel onthouden dat sommigen denken dat het mogelijk is om alles wat ik niet kan onthouden op te schrijven in boeken. Helaas gebruiken ze net die boeken bij mijn studie
Goede vraag. Als het goed is, heeft een studiegenoot het voor me ingeleverd, maar heb eigenlijk niet meer gevraagd of ze dat echt gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
![]()
Maar hoe is het met de inleveropdracht van zusje gegaan?
Als ze er 'Nonparametric Statistics with Pictures of Naked Babes' van maken, wordt ik wel nieuwsgierig...quote:Op woensdag 9 december 2009 00:38 schreef Tegan het volgende:
In het collegedictaat "Applied Statistics with Applications to Science and Engineering" staat:
Perhaps a better title would be 'A bit less of Parametric Statistics with Applications in Science and Engineering', but it surely would have sold fewer copies. On the other hand, if sales were the primary objective, we would have titled this 'Nonparametric Statistics for Dummies' or maybe 'Nonparametric Statistics with Pictures of Naked people'.
Deze in een lokaal in Cquote:
14 heb ik een tentamen en de rest (5) in januariquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef GlowMouse het volgende:
En is het al de veertiende? Ik zal wel iets missen
WOW! Ik heb zelfs val meer gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben het studeren nu al beu. Toch al wel 5 hele bladzijdes uit een samenvatting gelezen..
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vandaag ben ik druk papers aan het lezen. Heb een flinke achterstand in te halen voor het weekend. Anders ga ik het nooit redden op het tentamen.
Al 3 papers gehad, nog 3 te gaan voor vandaag
Strategic Management staat op het programma voor komende donderdag volgens mij. Gelukkig is de essentie in veel artikelen wel redelijk duidelijk. Dat vergemakkelijkt het lezen wel.quote:
Rotvak! Falen ook veel mensen bij... (meestal omdat ze de artikelen niet lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Strategic Management staat op het programma voor komende donderdag volgens mij. Gelukkig is de essentie in veel artikelen wel redelijk duidelijk. Dat vergemakkelijkt het lezen wel.
Verschrikkelijk is het. Ik kom er ook alleen nog maar zakelijk. Aan de studie doe ik wel gewoon thuis. Kut drukte..quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een drukte deze dagen. Ik was om 20:15 klaar met college, en nog moest ik een rondje in M lopen voordat een plekje vrijkwam....
Waar zit jij ergens dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
echte bazen hebben hun eigen werkplek
+1quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
echte bazen hebben hun eigen werkplek
belangrijk onderzoek!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zit je daar? Wat doe je ook alweer?
Jemiequote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een drukte deze dagen. Ik was om 20:15 klaar met college, en nog moest ik een rondje in M lopen voordat een plekje vrijkwam....
Dat is vast leuker!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut strategic decision making.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-C
Het duurt maar even
MTO-C
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-C
Iedereen wil het beleven
Waarom heb jij geen D en E?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe liever MTO. Gelukkig heb ik MTO-C als laatste tentamen. Mijn favoriet..
Oooo, ik las verkeerdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
D is in het tweede semester?
MTO-E?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste tentamen van deze tentamenperiode dus. 4 januari is MTO-E. Ben benieuwd..
Ga hem maken zonder ooit college te hebben gehad. Lees wel een keer de sheets door, hoe moeilijk kan het zijn..quote:
Dat is dan een andere MTO-B versie denk ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus moest laatst een verslag inleveren voor MTO-B, maar de gehele jaarlaag had de opdracht verkeerd begrepen en moest het dus opnieuw doen (kregen ze een week extra voor), alleen mijn zus had toch een 7 oid gehad, omdat het zo goed was (ookal was het een foute opdracht) samen met een handjevol andere studenten.
Haha, ik ga echt kei hard lachen als je hem haalt!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga hem maken zonder ooit college te hebben gehad. Lees wel een keer de sheets door, hoe moeilijk kan het zijn..
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt kei hard lachen als je hem haalt!
Ze zeggen dat MTO-E wel "makkelijk" is, toch?
Was al wel een paar maanden geleden ofzo. Het is van Bestuurskunde, dacht dat het allemaal hetzelfde was.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan een andere MTO-B versie denk ik
Wij hebben geen opdrachten gehad voor MTO-B, dus ik denk dat het daarom anders is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was al wel een paar maanden geleden ofzo. Het is van Bestuurskunde, dacht dat het allemaal hetzelfde was.
Ik vind dat echt lachenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bekend staat. Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan met Business Administration. Dat was een tweedejaars vak maar omdat ik ooit economie heb gestudeerd dacht ik het wel te kunnen halen zonder colleges, boek e.d. Uiteindelijk van 2 of 3 hoorcolleges de sheets doorgelezen (totdat er een smiley in een formule kwam, toen ben ik direct gestopt). Mooi 6 ects binnen getikt.Voor MTO-E heb ik wel minder hoop trouwens..
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben geen opdrachten gehad voor MTO-B, dus ik denk dat het daarom anders is.
[..]
Ik vind dat echt lachen
En aan de andere kant; waarom zou je het ook niet proberen
Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?
Je moet gewoon aan jezelf denken in zo'n geval.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Daardoor zullen ze me ook een ontzettende eikel vinden.
Ach, je hebt toch gelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Daardoor zullen ze me ook een ontzettende eikel vinden.
In mijn mail stond het volgende:quote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef GlowMouse het volgende:
Wat moet je doen als SA?
Spannend!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
15dec komen de bachelorscriptie-projecten op BB.. ben benieuwd, hoop dat er iets leuks tussen zit
.
quote:Beste [naam],
dank je wel voor je bericht. Zou het mogelijk zijn dat je vanmiddag of
morgen even langskomt?
Het staat in m'n vorige berichten.. ? Gaat over studentassistentschap.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar gaat het over? En de middag is al voorbij?
MTO-E is bij mij open vragen..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?
Ja, ik merkte dus net pas dat ik de vorige pagina helemaal nog niet gelezen hadquote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het staat in m'n vorige berichten.. ? Gaat over studentassistentschap.
Oh kut. Ik ging er vanuit dat het multiplechoice was, daar MTO A t/m C dat nog allemaal zijn geweest. Dan gaat het een lastige opgave worden denk ik..quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
MTO-E is bij mij open vragen..![]()
[..]
Ja, ik merkte dus net pas dat ik de vorige pagina helemaal nog niet gelezen hadsorry
. Echt tof, lijkt me best een relaxed baantje. Hoop dat je 'm krijgt
!
Ik ben me nu door alle artikelen aan het worstelen. Dit jaar gebruiken ze geen boek meer, dus dan moet je het met de sheets doen. Helaas zijn die niet echt van hoog niveauquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Rotvak! Falen ook veel mensen bij... (meestal omdat ze de artikelen niet lezen).
Pak je ook het boek erbij?
De sheets zijn in ieder geval waardeloos.
Overigens, is M. R. er ook nog steeds bij?
Ik ben niet zo'n taalwonderquote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Friek_ het volgende:
Is er hier iemand die even mijn essay wil checken op taalfouten of onduidelijke formuleringen? Het is geen hoogstaand niveau allemaal, dus ik waarschuw je alvast.
Succes!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh kut. Ik ging er vanuit dat het multiplechoice was, daar MTO A t/m C dat nog allemaal zijn geweest. Dan gaat het een lastige opgave worden denk ik..
M.R. nice nicequote:Op donderdag 10 december 2009 18:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben me nu door alle artikelen aan het worstelen. Dit jaar gebruiken ze geen boek meer, dus dan moet je het met de sheets doen. Helaas zijn die niet echt van hoog niveau.
Dit jaar wel een project, onze begeleidster was M.R., tijdens de presentaties had ze ook wat leuks aan. Erg aardige vrouw ook.
Het vak leek me eerst leuk, maar achteraf had ik Advanced Marketing Research misschien wel leuker gevonden.
quote:
quote:Hi ***,
I would be happy to talk with you about supervising your thesis, but unfortunately I wouldn't be able to do that until I get back to The Netherlands (on January 4th). Today is my last day here. But, I definitely was hoping to supervise students who took the A&C course so if you'd like I could already agree to supervise your thesis if you wish and then we can meet when I am back from the U.S. Whichever way is fine by me.
Groetjes,
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
Stuurt ze nou een helemaal Engels mailtje met als afsluiter "Groetjes"?
Ja, ze woont pas sinds kort in Nederland (ze is Amerikaanse) en ze is volgens mij Nederlands aan het leren. Ze sluit haar mail standaard af met "groetjes" en ze vertelde in college eens dat ze in de supermarkt ook de standaard Nederlandse woordjes "alstublieft, dankuwel" enzo gebruikt, haha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
Stuurt ze nou een helemaal Engels mailtje met als afsluiter "Groetjes"?
Dat is een kwestie van bordjes volgenquote:
Dikke trui aandoen daar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, is O de gymzaal?
Laat maar, het staat erbij op mijn oproep.
Ik wil daar geen tentamen maken
Bahquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Dikke trui aandoen daar.
En die stoeltjes zijn héél vervelend.
Tentamens zijn nooit leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bah, ik heb daar ook helemaal géén zin in
Nee, klopt. Maar als ik ergens zit wat ik ook niet leuk ga vinden, dan vind ik er helemaal geen reet meer aanquote:
Als je de ingang bij P binnenloopt (de ingang naast de pin/chipautomaat buiten), dan klein stukje rechts en dan de gang 'rechtdoor' in, en dan is het echt meteen links. Zit zo'n inham ofzo, en dat is dan P22quote:
Oja, dat is waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je de ingang bij P binnenloopt (de ingang naast de pin/chipautomaat buiten), dan klein stukje rechts en dan de gang 'rechtdoor' in, en dan is het echt meteen links. Zit zo'n inham ofzo, en dat is dan P22. Daar had ik de afgelopen drie keer practicum
.
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik vind O niet eens zo erg. Ik ben altijd vrij snel klaar, en in O hoef je dan in ieder geval niet te gaan klimmen.
Jep! Dat is wel een voordeel.. ik zit altijd onder de blauwe plekken als ik moet 'klimmen'quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?
Da's voor mij wel heel lang geleden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?
Hehequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep! Dat is wel een voordeel.. ik zit altijd onder de blauwe plekken als ik moet 'klimmen'. Maar het is er verrekte koud, in de sportzaal
.
Tilburg truiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk heb vaak geluk dat ik net aan de buitenkant zit en/of niemand naast mij heb. Oké, dan doe ik een mega dikke trui aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |