Om vervolgens hard gniffelend weg te rennen in één van de steegjes van gebouw P. You got it.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
doe je dat laatste door geheel onverwacht op te duiken en dan keihard te knijpen?
Je hebt mijn mailadresquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Opzich een goed idee, want dan valt niemand mijn echte neus op.
We zouden zo goed verstoppertje kunnen spelen in gebouw P met z'n allenquote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om vervolgens hard gniffelend weg te rennen in één van de steegjes van gebouw P. You got it.![]()
Dan moet je wel met wat meer mensen zijn anders is het heel lastig om iemand te vinden als je hem bent.quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
We zouden zo goed verstoppertje kunnen spelen in gebouw P met z'n allen.
Waarom herken ik jou dan niet? Vorige keer wel namelijkquote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jup. Binnen.![]()
Kan ik je lekker volgende keer weer bespioneren.
quote:TiSEM is looking for new student members for the Board of Appeals (CBE). As a student member, you take part in CBE and the Ombuds Committee. You get paid to take part in a hearing. If you want to apply or to receive more information, please contact H.J.W. van Engelen. Please note that you must have a profound knowledge of the Dutch Language in order to apply.
Gezellige collega's zul jij de komende drie jaar hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef GlowMouse het volgende:
Ah, die mevrouw ken ik. Zal binnenkort wel eens mailen
En ik heb 't weer gedaan vandaag. Een docent kijkt echt heel gek na, heb je alles goed alleen één <= ipv een = (waarbij die = ook nog eens goed is maar waardoor het niet uitkomt), krijg je 4 van de 7 punten. De rest van het antwoord is geheel identiek, incl volledige redenering. En dat vond ik onredelijk en hij niet.
Maar toen kwam 't: een andere student had ook wat, die had hetzelfde als ik maar veel minder punten omdat de docent ergens 'why?' bijgekrabbeld had. Ik had dezelfde redenering, zelfde opgeschreven ook, maar geen 'why?'. Hij kon de docent overtuigen. De docent was wat op aan t schrijven, en ik zei tegen die student 'nu heb je ook x punten'. De docent hoorde dat, en zei toen met een hele boze stem 'dat maak ik zelf wel uit' (terwijl hij normaal heel vriendelijk is). Zei ik 'mjah hij heeft hetzelfde als ik'. Kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niet zo brutaal moet zijn
Dat gaat nog leuk worden, want t kan best van die paar kleine puntjes afhangen of er naar boven of naar beneden wordt afgerond.
Ik kom net terug van een sieradenpartyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat is het hier stil....iedereen hard aan het studeren?
En, iets gekocht?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een sieradenparty
Ja, een grove armbandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En, iets gekocht?
(dan kan ik je de volgende keer misschien wel herkennen)
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, een grove armband
Maar hij komt pas over twee weken ofzo
& verder ben ik niet meer zoveel op de uni
Ik alleen 7-12 & 14-12quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Alleen volgende week woensdag nog een college, en daarna tentamens.
Wat moet ik nu weer met een beeldje?quote:
Het gaat zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer met een beeldje?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
zeg niet dat je die niet kendequote:
Jawel, maar mijn reactie blijft steevast hetzelfde.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zeg niet dat je die niet kende
ah waar, dan kom ik wel even kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef hetzusjevan het volgende:
PS: denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal.
Ging het goed?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef hetzusjevan het volgende:
PS: denk aan me morgenochtend, als ik mijn presentatie in het Engels sta te doen (lees: gruwelijk, tenenkrommend slechte uitspraak) voor een volle collegezaal.
Brits klinkt zoooooooooooooveel mooierquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:41 schreef GlowMouse het volgende:
Je moet juist Amerikaans spreken, welk deel van de wereld spreekt nou Brits?
Er zijn genoeg talen die nog mooier klinken, maar dat is geen reden om zo'n taal maar te spreken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Brits klinkt zoooooooooooooveel mooier
De Amerikaanse academici krijgen anders wel een harde plasser van dat Brits Engels.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn genoeg talen die nog mooier klinken, maar dat is geen reden om zo'n taal maar te spreken.
Volgens mij staat daar nou net het tegendeel in, check de conclusiequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef Friek_ het volgende:
Onderzoek van de MIT; Social Sciences Department.
Goed op te wetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amerikaanse academici krijgen anders wel een harde plasser van dat Brits Engels.
Wat moet jij met die kennis eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
Met zo'n kostuum zit je niet ver van die 9 of 10 af inderdaad. Dat in combinatie met een Brits Engels accent is al een aanbevelingsbrief waard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Bij welke presentatie is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Haha, dan zien we je vanzelf weer terugquote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef hardromacore het volgende:
Tvp.. even gebruik maken van dit topic..
op een of andere manier stelllen mijn hersenen voor om filosofie in Tilburg te gaan studeren..
Dien nog wel ergens een Prop. te behalen..
Wordt vervolgd..
Auto, moet jij morgen naar de uni?quote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan zien we je vanzelf weer terug
Nopequote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Auto, moet jij morgen naar de uni?
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leverenquote:
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leveren. Gruwelijk irritant soms, dat ze verslagen óók op papier willen hebben (ik snap het wel, ik lees ook liever van papier af en het kost hun teveel geld en tijd om alles zelf te printen, maar toch
).
Ohhh nee die ken ik niet zo goed, vind ik lulligquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |