SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26
Openingspost
UvT Fok!Wiki"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nou, eigenlijk wel!quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik maak je toch niet nieuwsgierig hè?
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepenquote:
wat een mooie neusquote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niemand gespoten ik zie er zo uit
.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er dan al een ander topic isquote:
Huh? Keek ik jouw kant op dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag er vandaag enorm herkenbaar uit, maar ik post liever mijn outfit niet. Dan weet automatic_ ook weer dat ze mij teruggespot heeft.
Oooo! Niet gelezen denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
t was al in dit topic gepost tijden terug, hij zou wat naar je roepen
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan al een ander topic is
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Keek ik jouw kant op dan?
waarom mag je niet met een rode neus rondlopen?quote:
met je fobo!quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Hehequote:
Hmm.... Ik heb dat niet gezien danquote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, liep zelfs een keer voor je om even uit te vissen wat je allemaal aan het doen was. Heerlijk, dat incognito.
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.quote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Ik heb dat niet gezien dan& wat was ik aan het doen? Boos aan het kijken & aan het schrijven zeker?
Je had vast je hoofdtelefoon niet op, anders had ik het wel gezien
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
Hahahaquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zat eerst te schrijven aan een tafeltje met wat lui om je heen (gok van je studie). Tijdje later liep je weg samen met hen en terwijl zij doorliepen vroeg jij plots recht voor de in-/uitgang van P: "Hee! Waar gaan jullie nu heen!?". Vervolgens ben ik maar doorgelopen hoewel ik mijn spionage reuze interessant vond.
die heb je echt in Frankrijk hoor, en zonder woordenboek had ik ze ook gegetenquote:
Jullie lossen elkaar afquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopen
Vond je het niet onwijs eng in P?quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat moet het moment zijn waarop ik aan kwam lopen, ik ben er toen ook even achteraan gelopen
Over 20 jaar ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
Wanneer gaan ze P slopen? Het is toch een noodgebouw.
Nee, ik probeer juist een beetje te wennen in dat gebouw. In januari heb ik college in PZ101 dus ik kan maar beter alvast het gebouw verkennen zodat ik de weg weet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vond je het niet onwijs eng in P?
"een startbudget van ¤ 208.000 beschikbaar te stellen"quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over 20 jaar ofzo
http://www.uvt.nl/diensten/bu/bo/universiteitsraad/UR932.pdf
Heel slim!quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, ik probeer juist een beetje te wennen in dat gebouw. In januari heb ik college in PZ101 dus ik kan maar beter alvast het gebouw verkennen zodat ik de weg weet.
Kleine zaaltjesquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat er collegezalen waren op de eerste verdieping van P.
Nope. Ook wat practicumlokalen.quote:
Ik heb dezelfde mail gehad als jij op 20 november (lang leve CC!).quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse, hoe zit het bij OR met PhD-plekken en de aanvraag daarvan? Ik begreep dat er weinig plekken te vergeven waren dit jaar? Wanneer krijgen jullie te horen of je bent aangenomen?
Je liep in de rendier-outfit die Tegan boven je postte?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ik zag er vandaag enorm herkenbaar uit, maar ik post liever mijn outfit niet. Dan weet automatic_ ook weer dat ze mij teruggespot heeft.
Hmmm, ja ik heb inderdaad ook die mail gehad, alleen de beslissing wordt hier halverwege maart al genomen.. Bij ons 1 of 2 plekken voor 4 personen. Externe financiering zie ik niet gebeuren...quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde mail gehad als jij op 20 november (lang leve CC!).
Voor ons (zeven mensen) zijn er een of twee plekken, dat is nog onbekend. Met externe financiering mag je sowieso door en neem je geen plek in. De studenten die gemiddeld een 8 of hoger staan mogen sowieso door, maar nemen wel die een of twee plekken in beslag (of meer indien er veel een 8 hebben). Zonder externe financiering en zonder 8 gemiddeld mag je dus stoppen na dit jaar.
Bij ons zitten wat buitenlandse studenten die financiering krijgen, misschien krijg ik ook financiering, en de rest probeert nu ook wel financiering te krijgen. Maar ik zie de goede allemaal wel een 8 of hoger halen, dus ik maak me niet zo drukquote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmmm, ja ik heb inderdaad ook die mail gehad, alleen de beslissing wordt hier halverwege maart al genomen.. Bij ons 1 of 2 plekken voor 4 personen. Externe financiering zie ik niet gebeuren...
Jup. Binnen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJa, dat klopt! Dat roepen was in de gang van P?
Wat grappig
?quote:
?quote:For that we decided to arrange another “last” meeting about the issue -hopefully with a high attendance of you and thus legitimacy- to have a vote for the CROHO name (program name on the diploma) and tell ECCO, what the majority of MPhil students really think. 3th of December (Thursday) at 14.45 is the proposed date and time, which seems to be only time no Mphil student has a class.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je liep in de rendier-outfit die Tegan boven je postte?
oh dat ook nog eens, had het niet tegen jouquote:
Nah ik maak me niet zo druk. Maar goed, met 2/4 kan ik dat maar beter doen...quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh dat ook nog eens, had het niet tegen jou
maak jij je druk of je door kan?
Waar zat ik dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb D_S volgens mij gespot bij het gastcollege van De Hullu.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]Misschien moet ik inderdaad maar eens m'n gebreide rendiertrui aantrekken rond kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een 8 halenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nah ik maak me niet zo druk. Maar goed, met 2/4 kan ik dat maar beter doen...
Wat liefquote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheWe komen dan wel een keertje bij je kijken in dit topic
[..]
Hmm.... Ik heb dat niet gezien dan& wat was ik aan het doen? Boos aan het kijken & aan het schrijven zeker?
Je had vast je hoofdtelefoon niet op, anders had ik het wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |