Mag jij hier nog zijn?quote:
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal mij eens gaan verdiepen in de richting die ik ga kiezen...
Ja ik ook, als je wat wilt weten, roep maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maar
Het is zeg maar zo dat ik Sociale wel heel leuk vind (al die onderzoeken etc.), maar ik zie het mijzelf gewoon nog niet doen "later" & ik weet niet zo goed wat ik er verder mee kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg lang gezocht naar welke richting ik wil, als je wat wilt weten, roep maar
...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik ook, als je wat wilt weten, roep maar
Zonder mij bestond dit niet eens...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag jij hier nog zijn?![]()
heb je al een beetje zin in EHV?![]()
Nee, alleen in de richting die ik wil.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
...
jij hebt je ook verdiept in de verschillende minoren bij psychologie?
A => B impliceert niet (niet A) => (niet B)quote:
Ok, maar dan was B niet exact zoals B nu is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
A => B impliceert niet (niet A) => (niet B)
We zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar dan was B niet exact zoals B nu is.
Mijn havo-diploma werd pas geverifieerd toen ik mijn HBO afgemaakt hadquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Trouwens he, in Studielink, mijn Havo-diploma is al 39483 jaar geverifieerd bij vooropleidingen, maar mijn Vwo-diploma nog steeds niet. Bij Econometrie ook niet, alleen daar heb ik toen een gewaarmerkte kopie naar gestuurd, maar die heb ik dus niet meer... Krijg ik daar nog gezeik mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |