Deze in een lokaal in Cquote:
14 heb ik een tentamen en de rest (5) in januariquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef GlowMouse het volgende:
En is het al de veertiende? Ik zal wel iets missen
WOW! Ik heb zelfs val meer gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben het studeren nu al beu. Toch al wel 5 hele bladzijdes uit een samenvatting gelezen..
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vandaag ben ik druk papers aan het lezen. Heb een flinke achterstand in te halen voor het weekend. Anders ga ik het nooit redden op het tentamen.
Al 3 papers gehad, nog 3 te gaan voor vandaag
Strategic Management staat op het programma voor komende donderdag volgens mij. Gelukkig is de essentie in veel artikelen wel redelijk duidelijk. Dat vergemakkelijkt het lezen wel.quote:
Rotvak! Falen ook veel mensen bij... (meestal omdat ze de artikelen niet lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Strategic Management staat op het programma voor komende donderdag volgens mij. Gelukkig is de essentie in veel artikelen wel redelijk duidelijk. Dat vergemakkelijkt het lezen wel.
Verschrikkelijk is het. Ik kom er ook alleen nog maar zakelijk. Aan de studie doe ik wel gewoon thuis. Kut drukte..quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een drukte deze dagen. Ik was om 20:15 klaar met college, en nog moest ik een rondje in M lopen voordat een plekje vrijkwam....
Waar zit jij ergens dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
echte bazen hebben hun eigen werkplek
+1quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
echte bazen hebben hun eigen werkplek
belangrijk onderzoek!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zit je daar? Wat doe je ook alweer?
Jemiequote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een drukte deze dagen. Ik was om 20:15 klaar met college, en nog moest ik een rondje in M lopen voordat een plekje vrijkwam....
Dat is vast leuker!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut strategic decision making.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-C
Het duurt maar even
MTO-C
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-C
Iedereen wil het beleven
Waarom heb jij geen D en E?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe liever MTO. Gelukkig heb ik MTO-C als laatste tentamen. Mijn favoriet..
Oooo, ik las verkeerdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
D is in het tweede semester?
MTO-E?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste tentamen van deze tentamenperiode dus. 4 januari is MTO-E. Ben benieuwd..
Ga hem maken zonder ooit college te hebben gehad. Lees wel een keer de sheets door, hoe moeilijk kan het zijn..quote:
Dat is dan een andere MTO-B versie denk ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus moest laatst een verslag inleveren voor MTO-B, maar de gehele jaarlaag had de opdracht verkeerd begrepen en moest het dus opnieuw doen (kregen ze een week extra voor), alleen mijn zus had toch een 7 oid gehad, omdat het zo goed was (ookal was het een foute opdracht) samen met een handjevol andere studenten.
Haha, ik ga echt kei hard lachen als je hem haalt!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga hem maken zonder ooit college te hebben gehad. Lees wel een keer de sheets door, hoe moeilijk kan het zijn..
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt kei hard lachen als je hem haalt!
Ze zeggen dat MTO-E wel "makkelijk" is, toch?
Was al wel een paar maanden geleden ofzo. Het is van Bestuurskunde, dacht dat het allemaal hetzelfde was.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan een andere MTO-B versie denk ik
Wij hebben geen opdrachten gehad voor MTO-B, dus ik denk dat het daarom anders is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was al wel een paar maanden geleden ofzo. Het is van Bestuurskunde, dacht dat het allemaal hetzelfde was.
Ik vind dat echt lachenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bekend staat. Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan met Business Administration. Dat was een tweedejaars vak maar omdat ik ooit economie heb gestudeerd dacht ik het wel te kunnen halen zonder colleges, boek e.d. Uiteindelijk van 2 of 3 hoorcolleges de sheets doorgelezen (totdat er een smiley in een formule kwam, toen ben ik direct gestopt). Mooi 6 ects binnen getikt.Voor MTO-E heb ik wel minder hoop trouwens..
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben geen opdrachten gehad voor MTO-B, dus ik denk dat het daarom anders is.
[..]
Ik vind dat echt lachen
En aan de andere kant; waarom zou je het ook niet proberen
Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?
Je moet gewoon aan jezelf denken in zo'n geval.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Daardoor zullen ze me ook een ontzettende eikel vinden.
Ach, je hebt toch gelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt! Daardoor zullen ze me ook een ontzettende eikel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |