Volgens mij staat daar nou net het tegendeel in, check de conclusiequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef Friek_ het volgende:
Onderzoek van de MIT; Social Sciences Department.
Goed op te wetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amerikaanse academici krijgen anders wel een harde plasser van dat Brits Engels.
Wat moet jij met die kennis eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje levenswijsheid delen kan geen kwaad.
Met zo'n kostuum zit je niet ver van die 9 of 10 af inderdaad. Dat in combinatie met een Brits Engels accent is al een aanbevelingsbrief waard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Bij welke presentatie is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
En je dan zeker ook nog in deze stijl kleden bij de presentatie?
Haha, dan zien we je vanzelf weer terugquote:Op zondag 6 december 2009 11:43 schreef hardromacore het volgende:
Tvp.. even gebruik maken van dit topic..
op een of andere manier stelllen mijn hersenen voor om filosofie in Tilburg te gaan studeren..
Dien nog wel ergens een Prop. te behalen..
Wordt vervolgd..
Auto, moet jij morgen naar de uni?quote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan zien we je vanzelf weer terug
Nopequote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Auto, moet jij morgen naar de uni?
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leverenquote:
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jammer.. ik ken dus echt niemand die morgen naar de uni moet, dus dat betekent dat ik zelf 2 uur kan gaan reizen om een stom verslag in een postvak in te leveren. Gruwelijk irritant soms, dat ze verslagen óók op papier willen hebben (ik snap het wel, ik lees ook liever van papier af en het kost hun teveel geld en tijd om alles zelf te printen, maar toch
).
Ohhh nee die ken ik niet zo goed, vind ik lulligquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sis morgen wel moet... Hij is nu aan het werken, maar ik kan hem even een SMS sturen...?
Haha okéquote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohhh nee die ken ik niet zo goed, vind ik lullig. Maar bedankt voor het aanbod!
Kan ik jou vertrouwen?quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik moet morgen nog in P zijn, moet ik wat inleveren?
Neequote:
Dat weet ik ook niet, met name het vinden van het postvak kan best eens zolang duren dat het inleveren niet lukt voor 12.30quote:Het moet er voor 12.30u ofzo zijn, in een postvak in P inderdaad. Weet niet hoelaat jij er bent?
Nee, ik dacht dat P63 de postkamer is, maar ik twijfel, dus daarom haalde ik het wegquote:
Als je door de schuifdeuren naar binnen gaat, dan loop je de lange gang in. Vervolgens loop je bijna tegen een muurtje ("koffie hoekje"), daar ga je naar links, dan meteen rechts & dan is het (uit mijn hoofd) de 3e of 4e deur links. Deur staat altijd openquote:
Haha. Als je uit de schuifdeuren gaat, dan ga je zeg maar rechtdoor (dus stukje naar rechts en dan meteen links naast de wc's die gang in)quote:
Is ze verstandig of kiest ze voor de makkelijke weg?quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
De vraag is nu:
Doet ze het of doet ze het niet?
Mja, dat is een goede...quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is ze verstandig of kiest ze voor de makkelijke weg?
Met zoiets durf ik weinig risico's te nemen: als het niet voor 12.30u in zijn postvakje ligt, dan ben ik de sjaakquote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef GlowMouse het volgende:
ik ga het wel vindennu nog een naam en een document, die mogen naar mijn username at fok.nl. Als hetzusjevan het aandurft, want het is wel een enorm risico.
vroeg opstaan, twee uur reizen, ik zou het wel wetenquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Met zoiets durf ik weinig risico's te nemen: als het niet voor 12.30u in zijn postvakje ligt, dan ben ik de sjaak.
Gezellig...quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een research proposal voor consumentengedrag.. - ff naar mn eten kijken nu -
Tof! Ga je het doen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om lid te worden van de studentenraad van mijn faculteit...
En ga je het doen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om lid te worden van de studentenraad van mijn faculteit...
Ik doe aan SOGquote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
En ga je het doen?
(edit: auto, wat ben je toch snel vandaag)
dat was gewoon een auto-reply!quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
En ga je het doen?
(edit: auto, wat ben je toch snel vandaag)
verkozen?quote:Een studentenraad is een verkozen vergadering van studenten aan een hogeschool of universiteit.
wheheh, automatic die auto-reply gebruikt ^^quote:
Ik verwachtte een vertegenwoordigend lichaam, daarom was ik verbaasd dat de democratische legitimatie ontbrak.quote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Wat de studentenraad van mijn faculteit specifiek doet ok, maar dat vind je niet op wikipedia, en wat daar zou staan zou vrij duidelijk moeten zijn aan de naam al.
Hehe, dat zou wel bij mijn nickname passen natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
wheheh, automatic die auto-reply gebruikt ^^
Je loopt te zeuren op FR maar je kent het eerste echte fiscale vak dat je tegenkomt niet eensquote:
Ik heb zo'n wannabee fiscaal vak atm: Fiscale aspecten van het ondernemenquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je loopt te zeuren op FR maar je kent het eerste echte fiscale vak dat je tegenkomt niet eens
quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
heb ik nou zo'n slechte reputatie hier?
Ja? Ik heb ook moeten doen aan verkiezingen hoor. Al die studentenfracties van de medezeggenschapsraden komen tot stand na een verkiezing.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studentenraad
[..]
verkozen?
lol =) erg laf om niet ff een briefje achter te laten, is puur verzekering werk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
hallo stomme eikel of trut!!
Bedankt voor die mooie kras over mijn bumper en achterspatbord op het parkeerterrein van de Universiteit, achter gebouw K gisteren. Als je niet uit kan parkeren en dan niet eens de ballen hebt om een briefje achter te laten, dan wens ik je een hoop ziektes toe. Vuile laffe hond.
Erg lulligquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
Bedankt voor die mooie kras over mijn bumper en achterspatbord op het parkeerterrein van de Universiteit, achter gebouw K gisteren. Als je niet uit kan parkeren en dan niet eens de ballen hebt om een briefje achter te laten, dan wens ik je een hoop ziektes toe. Vuile laffe hond.
..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Waldkorn het volgende:
De Universiteitsraad en Faculteitsraad is hier wel gekozen (meestal oudleden van de Studentenraad van de faculteiten).quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja? Ik heb ook moeten doen aan verkiezingen hoor. Al die studentenfracties van de medezeggenschapsraden komen tot stand na een verkiezing.
Edit: never mind, had je al door.
Ach, wat wiskunde en statistiek is goed voor jou. Hup, vort, leren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap de ballen niet van dat pauper AMOS en ik vind het belachelijk dat we bij MTO-A tot en met E (eerste twee practica) met SPSS moeten werken en nu ineens het allerlaatste practicum moeten we even halsoverkop gaan uitvissen hoe een ander programma werkt.
Stik.
Basic of Graphicsquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik snap de ballen niet van dat pauper AMOS en ik vind het belachelijk dat we bij MTO-A tot en met E (eerste twee practica) met SPSS moeten werken en nu ineens het allerlaatste practicum moeten we even halsoverkop gaan uitvissen hoe een ander programma werkt.
Stik.
Respect.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
Nieuw recordje gehaald vandaag. Vanwege de overvolle liften en omdat ik veel moest rondlopen, heb ik totaal 21 trappen opgelopen in K
De Ruth First zaal is wel mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het goed zoeken van een plaats om af te studeren.
Ik bedoelde natuurlijk een bedrijfquote:
Waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Stik.
Ja daar heb ik niks meer van gehoord, weet ik ook weer hoe er over mij gedacht wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
![]()
Maar hoe is het met de inleveropdracht van zusje gegaan?
Ahh... Ik kan het mij wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niks meer van gehoord, weet ik ook weer hoe er over mij gedacht wordt
Mijn oude sigquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef GlowMouse het volgende:
You don't know you, don't know you don't know anything about me
Juist, dat is wel een geruststelling hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
doet in ieder geval mijn geheugen het nog
Ik onthoud het meeste wel. Ik kan zelfs zoveel onthouden dat sommigen denken dat het mogelijk is om alles wat ik niet kan onthouden op te schrijven in boeken. Helaas gebruiken ze net die boeken bij mijn studiequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist, dat is wel een geruststelling hè
Hehequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik onthoud het meeste wel. Ik kan zelfs zoveel onthouden dat sommigen denken dat het mogelijk is om alles wat ik niet kan onthouden op te schrijven in boeken. Helaas gebruiken ze net die boeken bij mijn studie
Goede vraag. Als het goed is, heeft een studiegenoot het voor me ingeleverd, maar heb eigenlijk niet meer gevraagd of ze dat echt gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
![]()
Maar hoe is het met de inleveropdracht van zusje gegaan?
Als ze er 'Nonparametric Statistics with Pictures of Naked Babes' van maken, wordt ik wel nieuwsgierig...quote:Op woensdag 9 december 2009 00:38 schreef Tegan het volgende:
In het collegedictaat "Applied Statistics with Applications to Science and Engineering" staat:
Perhaps a better title would be 'A bit less of Parametric Statistics with Applications in Science and Engineering', but it surely would have sold fewer copies. On the other hand, if sales were the primary objective, we would have titled this 'Nonparametric Statistics for Dummies' or maybe 'Nonparametric Statistics with Pictures of Naked people'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |