In mijn mail stond het volgende:quote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef GlowMouse het volgende:
Wat moet je doen als SA?
Spannend!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
15dec komen de bachelorscriptie-projecten op BB.. ben benieuwd, hoop dat er iets leuks tussen zit
.
quote:Beste [naam],
dank je wel voor je bericht. Zou het mogelijk zijn dat je vanmiddag of
morgen even langskomt?
Het staat in m'n vorige berichten.. ? Gaat over studentassistentschap.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar gaat het over? En de middag is al voorbij?
MTO-E is bij mij open vragen..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Je verliest er niks mee en met zo'n multiplechoice tentamen kan je het altijd proberen. Ga je nou komend semester ook wat 3ejaars vakken proberen?
Ja, ik merkte dus net pas dat ik de vorige pagina helemaal nog niet gelezen hadquote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het staat in m'n vorige berichten.. ? Gaat over studentassistentschap.
Oh kut. Ik ging er vanuit dat het multiplechoice was, daar MTO A t/m C dat nog allemaal zijn geweest. Dan gaat het een lastige opgave worden denk ik..quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
MTO-E is bij mij open vragen..![]()
[..]
Ja, ik merkte dus net pas dat ik de vorige pagina helemaal nog niet gelezen hadsorry
. Echt tof, lijkt me best een relaxed baantje. Hoop dat je 'm krijgt
!
Ik ben me nu door alle artikelen aan het worstelen. Dit jaar gebruiken ze geen boek meer, dus dan moet je het met de sheets doen. Helaas zijn die niet echt van hoog niveauquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Rotvak! Falen ook veel mensen bij... (meestal omdat ze de artikelen niet lezen).
Pak je ook het boek erbij?
De sheets zijn in ieder geval waardeloos.
Overigens, is M. R. er ook nog steeds bij?
Ik ben niet zo'n taalwonderquote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Friek_ het volgende:
Is er hier iemand die even mijn essay wil checken op taalfouten of onduidelijke formuleringen? Het is geen hoogstaand niveau allemaal, dus ik waarschuw je alvast.
Succes!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh kut. Ik ging er vanuit dat het multiplechoice was, daar MTO A t/m C dat nog allemaal zijn geweest. Dan gaat het een lastige opgave worden denk ik..
M.R. nice nicequote:Op donderdag 10 december 2009 18:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben me nu door alle artikelen aan het worstelen. Dit jaar gebruiken ze geen boek meer, dus dan moet je het met de sheets doen. Helaas zijn die niet echt van hoog niveau.
Dit jaar wel een project, onze begeleidster was M.R., tijdens de presentaties had ze ook wat leuks aan. Erg aardige vrouw ook.
Het vak leek me eerst leuk, maar achteraf had ik Advanced Marketing Research misschien wel leuker gevonden.
quote:
quote:Hi ***,
I would be happy to talk with you about supervising your thesis, but unfortunately I wouldn't be able to do that until I get back to The Netherlands (on January 4th). Today is my last day here. But, I definitely was hoping to supervise students who took the A&C course so if you'd like I could already agree to supervise your thesis if you wish and then we can meet when I am back from the U.S. Whichever way is fine by me.
Groetjes,
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
Stuurt ze nou een helemaal Engels mailtje met als afsluiter "Groetjes"?
Ja, ze woont pas sinds kort in Nederland (ze is Amerikaanse) en ze is volgens mij Nederlands aan het leren. Ze sluit haar mail standaard af met "groetjes" en ze vertelde in college eens dat ze in de supermarkt ook de standaard Nederlandse woordjes "alstublieft, dankuwel" enzo gebruikt, haha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
Stuurt ze nou een helemaal Engels mailtje met als afsluiter "Groetjes"?
Dat is een kwestie van bordjes volgenquote:
Dikke trui aandoen daar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, is O de gymzaal?
Laat maar, het staat erbij op mijn oproep.
Ik wil daar geen tentamen maken
Bahquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Dikke trui aandoen daar.
En die stoeltjes zijn héél vervelend.
Tentamens zijn nooit leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bah, ik heb daar ook helemaal géén zin in
Nee, klopt. Maar als ik ergens zit wat ik ook niet leuk ga vinden, dan vind ik er helemaal geen reet meer aanquote:
Als je de ingang bij P binnenloopt (de ingang naast de pin/chipautomaat buiten), dan klein stukje rechts en dan de gang 'rechtdoor' in, en dan is het echt meteen links. Zit zo'n inham ofzo, en dat is dan P22quote:
Oja, dat is waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je de ingang bij P binnenloopt (de ingang naast de pin/chipautomaat buiten), dan klein stukje rechts en dan de gang 'rechtdoor' in, en dan is het echt meteen links. Zit zo'n inham ofzo, en dat is dan P22. Daar had ik de afgelopen drie keer practicum
.
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik vind O niet eens zo erg. Ik ben altijd vrij snel klaar, en in O hoef je dan in ieder geval niet te gaan klimmen.
Jep! Dat is wel een voordeel.. ik zit altijd onder de blauwe plekken als ik moet 'klimmen'quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?
Da's voor mij wel heel lang geleden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt allemaal zo'n tafeltje? Net als bij je eindexamen op de middelbare?
Hehequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep! Dat is wel een voordeel.. ik zit altijd onder de blauwe plekken als ik moet 'klimmen'. Maar het is er verrekte koud, in de sportzaal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |