SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30
Openingspost
UvT Fok!Wiki
quote:Beste Studenten,
Het tentamen Methodologie van het privaatrecht op 18 januari 2010 is een
open boek tentamen. U mag alle literatuur die u heeft moeten bestuderen voor
het vak meenemen en ook de aantekeningen die u gemaakt heeft tijdens de
colleges en bij de bestudering van de literatuur.
Heel veel succes!
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamensquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kijk, dat geeft de burger moed, zo'n aankondiging op BB, anderhalve week voor het tentamen.
[..]
yay!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is, dan heb ik hem gehaald
Dat zeggen ze vaker, maar mijn ervaring is dat toch niet eigenlijk. Maar toegegeven, bij dit vak zou dat wel eens waar kunnen zijn, omdat het nogal een vaag vak is waar je niet zomaar iets toe moet passen of parate kennis moet laten zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamens
Oja, dan zou je bij mij zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maandag:
12:45 14:30 CZ117 Organisation Development
12:45 14:30 GZ101 Introduction to Clinical Neuropsychology
Welk vak gaat het over?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef BlackSheep het volgende:
*gaapt*
Gisteren tot 5 uur 's nachts aan een oefententamen gezeten omdat ik het niet eens was met een formule die werd gebruikt in het antwoordmodel. Nu nog steeds niet overigens, het rare is dat die formule ook gewoon in het boek wordt gebruikt.
proberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb me voor de oefenrechtbank niet ingeschreven voor de deeltijdcolleges. Maar je gaat de bachelor FR ook zo ongeveer afronden dit semester?
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.quote:
post eens waar je het niet mee eens bent dan, ik heb nogal veel te maken met wiskunde 2 namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.
Ik weet niet wat er veranderd is, zal het doorgevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
GM, waarom is het "typvlak" bij de PM's anders? Als je nu een enter doet, dan komt hij er twee keer te staan + het is stom dat de opties nu onderaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |