SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30
Openingspost
UvT Fok!Wiki
quote:Beste Studenten,
Het tentamen Methodologie van het privaatrecht op 18 januari 2010 is een
open boek tentamen. U mag alle literatuur die u heeft moeten bestuderen voor
het vak meenemen en ook de aantekeningen die u gemaakt heeft tijdens de
colleges en bij de bestudering van de literatuur.
Heel veel succes!
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamensquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kijk, dat geeft de burger moed, zo'n aankondiging op BB, anderhalve week voor het tentamen.
[..]
yay!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is, dan heb ik hem gehaald
Dat zeggen ze vaker, maar mijn ervaring is dat toch niet eigenlijk. Maar toegegeven, bij dit vak zou dat wel eens waar kunnen zijn, omdat het nogal een vaag vak is waar je niet zomaar iets toe moet passen of parate kennis moet laten zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamens
Oja, dan zou je bij mij zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maandag:
12:45 14:30 CZ117 Organisation Development
12:45 14:30 GZ101 Introduction to Clinical Neuropsychology
Welk vak gaat het over?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef BlackSheep het volgende:
*gaapt*
Gisteren tot 5 uur 's nachts aan een oefententamen gezeten omdat ik het niet eens was met een formule die werd gebruikt in het antwoordmodel. Nu nog steeds niet overigens, het rare is dat die formule ook gewoon in het boek wordt gebruikt.
proberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb me voor de oefenrechtbank niet ingeschreven voor de deeltijdcolleges. Maar je gaat de bachelor FR ook zo ongeveer afronden dit semester?
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.quote:
post eens waar je het niet mee eens bent dan, ik heb nogal veel te maken met wiskunde 2 namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.
Ik weet niet wat er veranderd is, zal het doorgevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
GM, waarom is het "typvlak" bij de PM's anders? Als je nu een enter doet, dan komt hij er twee keer te staan + het is stom dat de opties nu onderaan staan.
post 20 in dit topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef Tegan het volgende:
Je bent vergeten antwoord te geven op de vraag van Dr_Strangelove in de laatste post van het vorige topic GM!
die ken ik jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen deenzo op msn. Die gebruik ik vaak zat.
ik wees naar dit topic toen ik het typte jaquote:
Nee, n=3 want het aantal termen is n+1.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef BlackSheep het volgende:
De algemene formule van de rekenkundige rij.
daar staat bij de teller van die breuk dat je Rn+1 - 1 moet doen.
Als je een rij hebt met een ratio van 3, en de X0=1, dus 30 dan dan pak je inderdaad de eerstvolgende term na de laatste bekende term. Stel je hebt de rij 1,3,9,27, dan pak je voor X0 1, voor n=4
ik was bezig de pm te reparerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik vind het al lang duren van GlowMouse.
Dus als je de rij 5,25,125,625 hebt, dan is n 3? Het lijkt logischer om n=4 te nemen aangezien het ook 4 getallen zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, n=3 want het aantal termen is n+1.
Makkelijker te onthouden en in te vullen is de volgende formule ([opvolger laatste term] - [eerste term]) / (rede -1)
hier: (81-1)/(3-1).
Maar dat is nog niet gelukt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik was bezig de pm te repareren
Als ik het goed begrijp mag Dr.Str. alles meenemen, dus ook aantekeningen en dergelijkequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamens
Wat een "oplossing", haha. En inderdaad, als ik nu een PM wil versturen, dan is het nog steeds de stomme manier en als ik op F5 klik, dan is het weer normaalquote:
Dat is logischer inderdaad. Ik heb het boek niet meer, maar volgens mij loopt de reeks daar van x0 t/m xn, en dan heb je dus n+1 termen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dus als je de rij 5,25,125,625 hebt, dan is n 3? Het lijkt logischer om n=4 te nemen aangezien het ook 4 getallen zijn?
Thnx voor die formule trouwens, die is inderdaad wat duidelijker
Niet echt veel plekken. Ik heb 'm laatst een straatje verder gezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef automatic_ het volgende:
Kan je daar trouwens goed parkeren?
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef arj1o1 het volgende:
Pff kan toch niet zo moeilijk zijn een tentamen van 20 mensen binnen anderhalve dag na te kijken![]()
Hoe was de sollicitatie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.
je kunt parkeren achter een flat aan de verbernelaan, daar is altijd plek zat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef automatic_ het volgende:
Kan je daar trouwens goed parkeren?
Nee, nog nooit gehad. Vorige keer zeurde ik ook dat ik er überhaupt tentamen zou hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Tegan het volgende:
Je hebt toch wel vaker daar tentamen gehad automatic_, of zeurde je daar al een jaar eerder over.
Ik kijk zelfs vaak bij study results om te kijken of de resultaten daar al bijgeschreven zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs vaak bij study results om te kijken of de resultaten daar al bijgeschreven zijn.
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.
Oh bedankt, wist ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.
Maak eens een iPhone app.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.
Ik heb al eens aangegeven aan diegene die verantwoordelijk was voor de implementatie van Blackboard op de uvt of het mogelijk was een RSS feed ter beschikking te stellen van je Blackboard announcements. Het idee werd heel enthousiast ontvangen maar er is nooit iets mee gedaan, terwijl de tool zelf vrij op internet ter beschikking was en het enkel geinstalleerd hoefde te worden..quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.
geen tijd/zin om me in iPhone-ontwikkeling te verdiepenquote:
Alleen jammer dat ik me nu moet verdiepen in multidimentionale arrays en het sorteren van arrays in PHP, dat had tot nu toe nog lege ruimte in mijn hersenen kunnen blijvenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
300 dingen sorteren gaat snel in php, daar moet je niet bang voor zijn.
Maar het gaat om ORDER BY [uitdrukking] ASC/DESC, en uitdrukking kan alles zijn. Dat hoeft niet een kolomnaam te zijn, RAND() kan ook bijvoorbeeld. Als de query een error geeft dan zoek je uit hoe dat komt, als de sortering raar lijkt dan stop je de uitdrukking ook in je SELECT en kun je kijken waarom de uitdrukking fout is.
Jij hebt toch ook een bijdrage aan de ontwikkeling van dit hier?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geen tijd/zin om me in iPhone-ontwikkeling te verdiepenEn zou jij je wachtwoord invullen in iets dat door mij gemaakt is?
Ja, maar dat is heel anders. Dit kan ik goed, en hier is het leuk want direct resultaat voor een groot publiek.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een bijdrage aan de ontwikkeling van dit hier?
bedanktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Tegan het volgende:
Daarom heb ik op Fok ook een ander wachtwoord dan op andere persoonlijkere dingen.
Fok is wel heel populair als ze meer leden heeft dan er iPhone bezitters zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dat is heel anders. Dit kan ik goed, en hier is het leuk want direct resultaat voor een groot publiek.
[..]
bedankt
Daarnaast is het starten van een iPhone-app niet veel minder werk dan het opzoeken van je cijfers op de studiegids. Tot die single sign-on kwam, had ik wel een pagina die voor mij inlogde, cijfers ophaalde, en direct toonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Fok is wel heel populair als ze meer leden heeft dan er iPhone bezitters zijn.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Zoals?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
en hier krijg je nog eens wat van de users
die zou ik anders ook gehoord hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De opmerking dat je een windowlikker bent?
pushen en jailbreaken gaat niet zo goed, sms'en blijft eenvoudiger maar dat kan niet gratis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee, maar het zou toch wel leuk zijn als ie alle announcements naar je foon zou pushen of zoiets.
Jij wilde mijn fles drank niet. Nu heb ik al een ander slachtoffer in gedachten. Het is toch niet stom om een open fles te krijgen tochquote:
Heb je afgeleid uit?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij wilde mijn fles drank niet. Nu heb ik al een ander slachtoffer in gedachten. Het is toch niet stom om een open fles te krijgen toch.
Liegbeest, jij hebt wel eens wat opgedronken dat ik gehaald had terwijl jij met je rug naar de bar zat, en dus niet kon zien wat ik ermee gedaan had.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van jou niet, maar van GlowMouse zou ik 'm niet accepteren.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Liegbeest, jij hebt wel eens wat opgedronken dat ik gehaald had terwijl jij met je rug naar de bar zat, en dus niet kon zien wat ik ermee gedaan had.
Het feit dat je hem nog niet bent komen halen/hebt geeist dat ik hem kwam brengenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je afgeleid uit?Je moet alleen wel vertrouwen hebben dat er niks raars mee is gebeurd, maar dat geloof ik niet
kom hem nu brengen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je hem nog niet bent komen halen/hebt geeist dat ik hem kwam brengen.
maar je oren zijn er toen ook niet afgevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dat moet de eerste meet geweest zijn, toen kende ik 'm nog niet zoals ik 'm nu ken.
toch rechtsom, bij die contacten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Tegan het volgende:
Eerst vertrouwen winnen en dan gaan voor de kill.
Wat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
toch rechtsom, bij die contacten?
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |