SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 49% gewijzigd door GlowMouse op 06-01-2010 21:28:27 ]
Oeh, ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:30 schreef GlowMouse het volgende:
volgens mij wil Friek_ een roze nickname
Ik wel helaas. Jij dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef arj1o1 het volgende:
Iedereen hard aan het studeren in de vakantieperiode?
Ik houd even rust eerlijk gezegd. Ik heb t/m zondag voor een paper, die ga ik morgen doen, en dan ga ik vanaf maandag aan m'n twee januari-tentamens (Individueel Arbeidsrecht en Methodologie van het Privaatrecht) beginnen. Ik ben benieuwd in hoeverre dat gaat lukken trouwens, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef arj1o1 het volgende:
Haha, succesquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Paper review en tentamen van een FSW-vak (volgensmij van de gevreesde MTO-docent)
Van een werkdag wordt geen definitie gegeven, niet in de OER en niet in algemene bestuursrechtelijke wetgeving. Ik zou daarom aansluiten bij de gangbare definitie: maandag t/m vrijdag, met uitsluiting van feestdagen. De Algemene Termijnenwet noemt Nieuwjaarsdag, de Christelijke tweede Paas- en Pinksterdag, de beide Kerstdagen, de Hemelvaartsdag, de dag waarop de verjaardag van de Koning wordt gevierd, de vijfde mei en Goede Vrijdag.quote:Artikel 20 - vaststelling en bekendmaking
1. De examinator stelt terstond na het afnemen van een mondeling tentamen de uitslag vast en reikt de student dienaangaande een schriftelijke verklaring uit.
2. De examinator stelt de uitslag van een schriftelijk tentamen vast binnen vijftien werkdagen na de dag waarop het is afgelegd of waarop het uiterlijk ingeleverd moet worden, en verschaft de Centrale Studenten Administratie tegelijkertijd de nodige gegevens ten behoeve van de bekendmaking van de uitslag.
3. Indien de student in aanmerking komt voor een verlengd tentamen zoals bedoeld in artikel 15 lid 2 en artikel 15 lid 4, stelt de examinator de uitslag van het tentamen vast binnen vijftien werkdagen na de dag waarop het verlengd schriftelijk tentamen is afgelegd. Indien het verlengd tentamen mondeling wordt afgenomen volgt de bekendmaking van de uitslag terstond na het afnemen hiervan.
4. Indien een tentamen bestaat uit één of meer praktische oefeningen, bepaalt de examinator tevoren op welke wijze en binnen welke termijn de student een schriftelijke verklaring omtrent de uitslag zal ontvangen.
5. Indien een tentamen in toetsen wordt afgenomen gelden dezelfde termijnen als genoemd in de voorgaande leden.
Ik gelukkig even niet. Heerlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef arj1o1 het volgende:
Het kan altijd harder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef arj1o1 het volgende:
Ik nam het aan omdat het zo precies "uitkomt" met de aangekondigde inzage.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef GlowMouse het volgende:
Een collectieve sluitingsdag zou ik toch als werkdag meenemen, want waarom zou je als medewerker anders verplicht verlof op moeten nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |