quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, een 8.75 voor de derde opdracht! In 1x
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijkenquote:
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijken
Ik heb overigens volgende week een mid-term van Finance1, op blackboard is helaas maar 1 proeftentamen beschikbaar en dat is die van 2010. Zijn er mensen die er toevallig nog van voorgaande jaren hebben?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, een 8.75 voor de derde opdracht! In 1x
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
!! Supergoed! Zie je nou, je moet er gewoon even inkomen
.
Dankjequote:
Ja, dat kan ik mij voorstellen!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Ik vind het ook goed om te horenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Much appreciatedquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.
ja & jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Impressie het volgende:
Vandaag op de Praktijk Oriëntatie Dag van complex enthousiaster geworden voor de researchmaster. Zal eens rond gaan snuffelen voor een internship. Iemand hier ervaring met een internship en is dit al aan te raden als eerstejaars of mis ik dan nog kennis en ervaring?
Je bent lief. Wil je bier?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]en natuurlijk slijmen bij current researchmasters helpt ook
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.quote:
Welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.
Heb helaas niks nuttigs op pc. Wat oude versies van pc practica toetsen, sheets, en de syllabus van 2007-2008.quote:
Oh, de standaardriedel.quote:
Je kan jezelf ook uit de Wiki halenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Xtreem het volgende:
GM, wil je mij trouwens een keer uit de OP halen? Ben inmiddels 1,5 jaar afgestudeerd
Jij altijd met je blonde automaticquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
En ander nieuws: grappig zeg, om mee te doen aan zo'n psychologisch onderzoek
Heb jij geen handen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
Auto heeft van die mechanische haken met rubber er over heen, maar daar zit ze best mee dus ik zou er niet zo over beginnen
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het zit em niet in de handen, maar in de haarkleur
Ik zag dus dat ze gratis banden plakten voor studenten om zo zieltjes te winnen. Dat vond ik wel een mooie gelegenheid om te vragen of ze vaker zo stemmen proberen te winnen i.p.v. 'op basis van de inhoud'. Verder dan een "Ehhh.." kwam ze helaas niet.quote:
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.quote:
Staat ze hierbij?quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.![]()
sterkquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
Hopelijk spreken ze me nog een keer aan, dan kan ik ze lekker kutten.
Die Frank L. zit toch ook op Fok of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Goede vraag, ik kan me haar niet zo voor de geest halen. Vlak daarna heb ik wel nog een stuk langer gesproken met die nummer 1 van SAM (Puck van T. heette ze, daar ook op gestemd). Zij kwam wel lekker helder over en was net als ik D66'er, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Dat komt vast door de bril.quote:
Vrouwen met brillen.quote:
Ja, daarom. Ik heb je dat al eerder horen zeggen, haha.quote:
Ken er eentje wel een beetje aangezien we zelfde jaar zitten, verder een tweetal vroeger wel eens in de stad gezien. Valt erg mee dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
Nou ja, ik doe het meestal zo (AGPS style 6):quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Complexiteit het volgende:
Friek, hoe kun je naar filosofen verwijzen in voetnoten?
Ik vind het een beetje vreemd ogen om het jaar van de uitgave van een boek dat je bv nu kunt kopen te nemen namelijk.
bv:
Schopenhauer 2008
Kiek 'm dan, hij hed 'nen boekske!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is voor juristen, heb hier een boekje waarin staat hoe het moet.
Ik heb 3 brillenquote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
maar die lijken allemaal op elkaarquote:
Het is net als met de kleren van de keizer (en de alpacatruien van Mart Smeets). Alleen echte connaisseurs zien het verschil.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maar die lijken allemaal op elkaar
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
Die deuren in C die zo lastig opengaan, daarvan kun je de deurkruk (rond ding) draaien.
Vorige week kwam er iemand later binnen, die wilde de deur dichtdoen, hij heel hard eraan trekken maar het lukte hem niet. De docent - bijna 60 - "oh krijg je de deur niet dicht? Ik zal het wel even doen". Iedereen lachen. En toen verklapte hij de truuk.
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Je mag alsnog werken hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenen nu is vrijdag ook nog eens een collectieve sluitingsdag
Te laat, ik heb mijn chocolademuffin in mijn eentje opgegeten terwijl ik mezelf erg sneu vond.quote:
Die kan ik wel beantwoorden. Vlug het hokje inspringen, als het een mooie vrouw is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ook eentje voor psychologen:
wat moet ik doen met iemand die onder de douche aan mij denkt?
Conformiteit? Is van Ash ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Ben op zoek naar een artikeltje over de psychologische druk om tot een besluit te komen (=met elkaar eens te worden) in een vergadering. Google stuurt me alleen maar naar pagina's waar ik spontaan depressief van word.
iemand een idee?
Jij zit nog midden in de Sociale Psy of niet?quote:
Group think - Janisquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Ben op zoek naar een artikeltje over de psychologische druk om tot een besluit te komen (=met elkaar eens te worden) in een vergadering. Google stuurt me alleen maar naar pagina's waar ik spontaan depressief van word.
iemand een idee?
Trots zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Erbij gaan staan / blokkeren, afhankelijk van jouw mening over die persoonquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb een vrije dag vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Complexiteit het volgende:
Bedoel je dat letterlijk, of figuurlijk? Heb het nl. al gehaald, maar zoiets vergeet ik niet snel.
En je kan als psych niet volstaan met louter vaststellen dat er problemen zijn hoorOplossingen wil ik
Ter info: ik ben chocolade aan het eten en dat verzacht de onrust wel wat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Die kan ik wel beantwoorden. Vlug het hokje inspringen, als het een mooie vrouw is.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erbij gaan staan / blokkeren, afhankelijk van jouw mening over die persoon
Bij de eerste kom ik er sneller achter of het serieus is dan bij blokkeren / trots zijn.quote:
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef oompaloompa het volgende:
Ja maar bij de eerste maak je ook een grotere kans een uitglijer te maken
ba doom tish
quote:Wie niet waagt, blijft maagd.
Gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ah zo. Nouja, het duurde even maar het is opgelost.
Ojeeee! Kan je je slag niet bij haar slaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Help, ik denk weer aan zo'n mooie vrouwelijke collega van me![]()
Gvd
quote:Besluit opheffing dArtagnan definitief
Studentenvereniging dArtagnan trekt definitief de stekker eruit. Het voorstel tot ontbinding van dArtagnan is deze week op een ALV aangenomen, zo laat bestuurslid Frank Leenders weten.
Dit betekent dat het bestuur van dArtagnan nu van start gaat met de processen die uiteindelijk tot de definitieve opheffing leiden (liquidatie/vereffening dus), en dat dit nu dus onomkeerbaar is.
Univers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |