Goede vraag, ik kan me haar niet zo voor de geest halen. Vlak daarna heb ik wel nog een stuk langer gesproken met die nummer 1 van SAM (Puck van T. heette ze, daar ook op gestemd). Zij kwam wel lekker helder over en was net als ik D66'er, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Dat komt vast door de bril.quote:
Vrouwen met brillen.quote:
Ja, daarom. Ik heb je dat al eerder horen zeggen, haha.quote:
Ken er eentje wel een beetje aangezien we zelfde jaar zitten, verder een tweetal vroeger wel eens in de stad gezien. Valt erg mee dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
Nou ja, ik doe het meestal zo (AGPS style 6):quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Complexiteit het volgende:
Friek, hoe kun je naar filosofen verwijzen in voetnoten?
Ik vind het een beetje vreemd ogen om het jaar van de uitgave van een boek dat je bv nu kunt kopen te nemen namelijk.
bv:
Schopenhauer 2008
Kiek 'm dan, hij hed 'nen boekske!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Complexiteit het volgende:
Dit is voor juristen, heb hier een boekje waarin staat hoe het moet.
Ik heb 3 brillenquote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrouwen met brillen.
Complexiteit, ken jij dan al de lui? Zitten wel veel rechtenstudenten tussen moet ik nageven.
maar die lijken allemaal op elkaarquote:
Het is net als met de kleren van de keizer (en de alpacatruien van Mart Smeets). Alleen echte connaisseurs zien het verschil.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maar die lijken allemaal op elkaar
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
Die deuren in C die zo lastig opengaan, daarvan kun je de deurkruk (rond ding) draaien.
Vorige week kwam er iemand later binnen, die wilde de deur dichtdoen, hij heel hard eraan trekken maar het lukte hem niet. De docent - bijna 60 - "oh krijg je de deur niet dicht? Ik zal het wel even doen". Iedereen lachen. En toen verklapte hij de truuk.
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben jij ook nog heel erg sneu op de uni?
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jij fietste net met een stalen gezicht langs de mensa
Je mag alsnog werken hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb wat veel dingen om hard over na te denkenen nu is vrijdag ook nog eens een collectieve sluitingsdag
Te laat, ik heb mijn chocolademuffin in mijn eentje opgegeten terwijl ik mezelf erg sneu vond.quote:
Die kan ik wel beantwoorden. Vlug het hokje inspringen, als het een mooie vrouw is.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef GlowMouse het volgende:
Ook eentje voor psychologen:
wat moet ik doen met iemand die onder de douche aan mij denkt?
Conformiteit? Is van Ash ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Ook eentje voor psychologen:
Ben op zoek naar een artikeltje over de psychologische druk om tot een besluit te komen (=met elkaar eens te worden) in een vergadering. Google stuurt me alleen maar naar pagina's waar ik spontaan depressief van word.
iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |