Je kan jezelf ook uit de Wiki halenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Xtreem het volgende:
GM, wil je mij trouwens een keer uit de OP halen? Ben inmiddels 1,5 jaar afgestudeerd
Jij altijd met je blonde automaticquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
En ander nieuws: grappig zeg, om mee te doen aan zo'n psychologisch onderzoek
Heb jij geen handen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
Auto heeft van die mechanische haken met rubber er over heen, maar daar zit ze best mee dus ik zou er niet zo over beginnen
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het zit em niet in de handen, maar in de haarkleur
Ik zag dus dat ze gratis banden plakten voor studenten om zo zieltjes te winnen. Dat vond ik wel een mooie gelegenheid om te vragen of ze vaker zo stemmen proberen te winnen i.p.v. 'op basis van de inhoud'. Verder dan een "Ehhh.." kwam ze helaas niet.quote:
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.quote:
Staat ze hierbij?quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.![]()
sterkquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
Hopelijk spreken ze me nog een keer aan, dan kan ik ze lekker kutten.
Die Frank L. zit toch ook op Fok of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Goede vraag, ik kan me haar niet zo voor de geest halen. Vlak daarna heb ik wel nog een stuk langer gesproken met die nummer 1 van SAM (Puck van T. heette ze, daar ook op gestemd). Zij kwam wel lekker helder over en was net als ik D66'er, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Dat komt vast door de bril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |