quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, een 8.75 voor de derde opdracht! In 1x
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijkenquote:
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Das een goeie, daar zal ik eerst eens naar kijken
Ik heb overigens volgende week een mid-term van Finance1, op blackboard is helaas maar 1 proeftentamen beschikbaar en dat is die van 2010. Zijn er mensen die er toevallig nog van voorgaande jaren hebben?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, een 8.75 voor de derde opdracht! In 1x
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
!! Supergoed! Zie je nou, je moet er gewoon even inkomen
.
Dankjequote:
Ja, dat kan ik mij voorstellen!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Ik vind het ook goed om te horenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben echt zo blij met dat nieuws van die langstudeerdersboete. Eindelijk van die druk af..
Much appreciatedquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal als ik weer thuis ben eens zoeken voor je. Waarschijnlijk vrijdag.
ja & jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Impressie het volgende:
Vandaag op de Praktijk Oriëntatie Dag van complex enthousiaster geworden voor de researchmaster. Zal eens rond gaan snuffelen voor een internship. Iemand hier ervaring met een internship en is dit al aan te raden als eerstejaars of mis ik dan nog kennis en ervaring?
Je bent lief. Wil je bier?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]en natuurlijk slijmen bij current researchmasters helpt ook
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.quote:
Welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vijf, is dus wel te doen. Heb alleen niet veel gedaan dit semester dus heb veel in te halen met leren. En soms zitten de vakken iets te kort op elkaar.
Heb helaas niks nuttigs op pc. Wat oude versies van pc practica toetsen, sheets, en de syllabus van 2007-2008.quote:
Oh, de standaardriedel.quote:
Je kan jezelf ook uit de Wiki halenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Xtreem het volgende:
GM, wil je mij trouwens een keer uit de OP halen? Ben inmiddels 1,5 jaar afgestudeerd
Jij altijd met je blonde automaticquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
En ander nieuws: grappig zeg, om mee te doen aan zo'n psychologisch onderzoek
Heb jij geen handen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Complexiteit het volgende:
Ik droomde (ja serieus) dat ik een blonde automatic een hand gaf en dat ik daarover aan het braggen was op fok. En toen bedacht ik me opeens dat dat niet kan.
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
Auto heeft van die mechanische haken met rubber er over heen, maar daar zit ze best mee dus ik zou er niet zo over beginnen
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het zit em niet in de handen, maar in de haarkleur
Ik zag dus dat ze gratis banden plakten voor studenten om zo zieltjes te winnen. Dat vond ik wel een mooie gelegenheid om te vragen of ze vaker zo stemmen proberen te winnen i.p.v. 'op basis van de inhoud'. Verder dan een "Ehhh.." kwam ze helaas niet.quote:
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.quote:
Staat ze hierbij?quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee meer. Weet alleen nog dat ze een bloedirritante stem had.![]()
sterkquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Friek_ het volgende:
Hopelijk spreken ze me nog een keer aan, dan kan ik ze lekker kutten.
Die Frank L. zit toch ook op Fok of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Goede vraag, ik kan me haar niet zo voor de geest halen. Vlak daarna heb ik wel nog een stuk langer gesproken met die nummer 1 van SAM (Puck van T. heette ze, daar ook op gestemd). Zij kwam wel lekker helder over en was net als ik D66'er, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Staat ze hierbij?
http://www.joomla.fractie(...)n/lijstsamenstelling
Dat komt vast door de bril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |