si.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef Impressie het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je zelf een nieuwe opent nadat je de oude hebt volgemaakt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef oompaloompa het volgende:
vraagje aan de mensen van de feb. Ben een aantal dagen bezig met een economische paper waarin veel axiomas voorkomen en ik merk dat ik het moeilijk vind om op die manier te lezen.
Welk vak kan ik volgen dat mij daarbij helpt?
(het is dus niet dat ik het niet begrijp, maar dat ik er weinig ervaring in heb en het daarom veel energie kost)
Om een voorbeeld te geven van wat ik bedoel:Ik zat eigenlijk te denken aan Micro-Economics, maar daar zijn er heel veel subvakken van. Kan dus niet precies zeggen welke je daarvan moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burning bridges gives you so much more
Dat is het probleem dus, ik heb me al ingeschreven en kreeg een mailtje dat de diploma en cijferlijst voor 1 September dient te worden ingeleverd. Nu heb ik dus zo geregeld dat ik Maandag als ik slaag aan het eind van de middag dus mijn diploma krijg (heb daarvoor eindverdediging). Mijn HBO instelling helpt mij hier echt goed mee maar aan de kant van de UVT wordt ik niet veel wijzer. Daarnaast heb ik dus ook die premasterday gemist waardoor het deels mijn eigen schuld is natuurlijk (alhoewel het niet anders kon aangezien dit de dag was dat ik de scriptie moest inleveren).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die sowieso niet meer via de post kreeg. Maar ik heb nog niks gehad, terwijl het collegegeld al afgeschreven is dus ik vind dat ze 'm onderhand wel op mogen sturen.
[..]
In de week van 30aug beginnen de colleges. Heb je je boeken, rooster, uvt-username etc. al wel dan? Anders is het knap lastig.. heb je je uberhaupt al ingeschreven eigenlijk?
.
Sterkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:47 schreef Friek_ het volgende:
Goeiesmiddags-dese-middag.
Het valt best mee uiteindelijk hoor. Het zijn zeker de lastigste vakken aangezien je net als bij wiskunde het steeds stapje bij stapje moeilijker maakt en echt geen seconde je aandacht kan laten verslappen. Elk college aanwezig zijn en gedisciplineerd de opdrachten maken is gewoon een vereiste. Concreet leer je hoe propositie- en predikatenlogica in elkaar steken, hoe je een bepaalde redenering (of verzameling zinnen) op kan schrijven in logische taal en deze kan testen op geldigheid of consistentie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Sterk![]()
Zeg, Friek, je zei een tijdje terug dat je de logica vakken altijd het moeilijkst van heel je opleiding vond. Bizar moeilijk, of te doen? Ik zit nu wat te kijken op blackboard en in het boek en het ziet er niet bepaald simpel uit![]()
Heb je een wiskundige achtergrond of iets dergelijks nodig, of gewoon veel tijd erinsteken zoals met de meeste vakken?
edit: laat maar, ben er al uit, dat vak is niet aan mij besteed![]()
Ik heb inmiddels 4 jaar ervaring met soortgelijke ELO's maar het is telkens weer zoeken hoe het allemaal werkt etcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zit net voor de tweede keer blackboard eens te bekijken, het zal vast wel prima werken als je weet waar alles zit, maar man o man wat ongebruiksvriendelijk![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Two het volgende:
Dit jaar 1e jaars Psychologie op de UvT, Psycho was op de EUR 1 groot drama. maar ik verwacht dat het op de UvT een stuk beter zal zijn aangezien ze hier een veel traditioneler onderwijssysteem hebben.
Ooh, hallo jaargenoot!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Two het volgende:
Dit jaar 1e jaars Psychologie op de UvT, Psycho was op de EUR 1 groot drama. maar ik verwacht dat het op de UvT een stuk beter zal zijn aangezien ze hier een veel traditioneler onderwijssysteem hebben.
hallo proefpersonen muhahahahaquote:
nja dan weet ik nu in ieder geval waar te beginnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan Micro-Economics, maar daar zijn er heel veel subvakken van. Kan dus niet precies zeggen welke je daarvan moet hebben.
Welke premaster ga je doen dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef sk888er het volgende:
Ondertussen via via via een rooster en een boekenlijst gekregen.
Ik mis maandag 2 colleges, en ik hoop zo erg dat dit introductie colleges zijn zodat ik niets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |