Lekker dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hadden wij vorig jaar ook met 3 vakken. Er kwamen wel tentamen gelegenheden en verder was het "succes!"
Bij ons was het zo dat twee vakken van het eerste naar het tweede jaar gingen en één vak ging naar het derde jaar. Deze lessen worden dus dit jaar weer gegeven, maar vorig jaar hadden wij gewoon pech.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker dan.Gelukkig ben ik wel behoorlijk autodidact op gebied van filosofie, maar zoiets is toch behoorlijk pittig. Wat vreemd ook dat ze dit soort zaken niet gewoon goed regelen voor studenten.
Alle colleges nog een keer aanbieden voor die handvol studenten is ook weer teveel werk. Ze moeten alle colleges gewoon opnemen, snap niet waarom dat nog niet op grote schaal gebeurt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker dan.Gelukkig ben ik wel behoorlijk autodidact op gebied van filosofie, maar zoiets is toch behoorlijk pittig. Wat vreemd ook dat ze dit soort zaken niet gewoon goed regelen voor studenten.
Die sheets zijn er bij mij geeneens. De docent gaf gewoon hoor-/werkcolleges en daarmee was de kous af. Geen informatie op BlackBoard, geen PowerPoint, niks. Nu is er dus helemaal niets meer en ik ben heel benieuwd wat ze van die tutorials maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het mooie was nog dat één docent ook alle BB info had weggehaald![]()
Ik moet overigens wel zeggen dat bij beide vakken de sheets het belangrijkste waren en dat de docenten verder weinig extra info gaven
Inderdaad zeg, ik heb wel eens zo'n college via internet bekeken en dat is best wel handigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alle colleges nog een keer aanbieden voor die handvol studenten is ook weer teveel werk. Ze moeten alle colleges gewoon opnemen, snap niet waarom dat nog niet op grote schaal gebeurt.
Ik heb het niet gedaan en heb niet echt het idee dat ik iets misgelopen ben. Je kent op het begin wellicht misschien minder mensen en dat is bij eventueel groepswerk en de vorming van groepen wel af en toe onhandig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:01 schreef roosmar het volgende:
Hee,
Is de TIK-week ook aan te raden als je alleen een master gaat doen (geen bachelor, geen pre-master...)
Bij mij was het geval dat ik er een viertal goede vrienden aan heb overgehouden. Wat de mentoren betreft heb ik er de rest van het jaar niet veel aan gehad. Zoals GlowMouse zegt heb je maar een paar keer een bespreking hoe het gaat op de universiteit. Maar om snel mensen te leren kennen is het zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:49 schreef Mikewilownu het volgende:
Wat houdt zo'n mentorgroep dan precies in? Zit je alleen bij deze mensen tijdens de TIK-Week of doe je daar nog veel meer dingen mee?
Voor de onderwerpen voor de bachelor thesis en de groepsindeling voor brand management was dat ook dramatischquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik zit weer klaar voor een COMAPinschrijving...
goede veranderingquote:MLC vanaf 30 augustus na 18.00 uur gesloten. Bibliotheek langer open
Vanaf maandag 30 augustus is het Montesquieu Learning Centre na 18.00 uur gesloten. Vanaf deze datum kan je na 18.00 uur in de bibliotheek terecht. De bibliotheek is dan op werkdagen van 8.00 tot 23.00 uur open (in plaats van tot 21.30 uur). De openingstijden van de bibliotheek op feestdagen zijn ook uitgebreid.
Bij ons viel het vandaag wel meequote:Op maandag 16 augustus 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de onderwerpen voor de bachelor thesis en de groepsindeling voor brand management was dat ook dramatisch
Dan moeten ze ook niet de datum zo precies opgeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is het gewoon de 16e afgeschreven; in de avond
Maar goed; ik vind het een beetje een overdreven reactie van je hoor... Je had het toch ook nog ff op je rekening kunnen laten staan tot de 17e/18e?
Nee, want ik houd er echt niet van om zoveel geld te laten staan. Daarnaast wat GlowMouse zegt: zet de datum dan niet zo precies. Na 00.00u uur ga ik er dan niet meer vanuit dat ze iets afschrijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is het gewoon de 16e afgeschreven; in de avond
Maar goed; ik vind het een beetje een overdreven reactie van je hoor... Je had het toch ook nog ff op je rekening kunnen laten staan tot de 17e/18e?
Wel als ze ze eerder besteld hebben dan ik / bij een boekhandel hebben gehaald die ze nog wel op voorraad heeftquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
Dan heeft waarschijnlijk niemand ze die ochtend
Ik zie nergens staan dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:31 schreef GlowMouse het volgende:
daarom moet je alles op de campus halen
Een ongegronde aanname inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ze dat niet heeft gedaan.
Ik heb helemaal geen aanname gedaanquote:
Jawel, namelijk dat ze het niet op de campus gehaald heeft!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen aanname gedaan
Neenee, je kunt het ook lezen als 'als je het op de campus besteld hebt dan ben je niet de enige'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, namelijk dat ze het niet op de campus gehaald heeft!
Althans, dat impliceer je.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Neenee, je kunt het ook lezen als 'als je het op de campus besteld hebt dan ben je niet de enige'.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wel als ze ze eerder besteld hebben dan ik / bij een boekhandel hebben gehaald die ze nog wel op voorraad heeft.
Ik meen dat er 6 inschrijfmogelijkheden waren (dus 6 'groepen') en dat er 20 à 30 mensen in een groep konden? Het was iig heel snel volquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
Zijn het niet groepen van zes studenten en een hele cursus dertien lessen is. Nu dus onbekend is hoeveel groepen er zijn.
Vond het nogal vreemd, want als bij duo groep begon over pre-master was het al meteen: je hebt nergens recht op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef GlowMouse het volgende:
"Je kunt je dus bij DUO/IB Groep aanmelden als master student. "
dat kan dus, en dan krijg je een OV en recht op stufi en/of lenen.
Haha, succes met bellen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vond het nogal vreemd, want als bij duo groep begon over pre-master was het al meteen: je hebt nergens recht op.
Maar goed, ik kan me niet meer via studielink inschrijven, ik denk dat ik maar weer eens ga bellen
Na totaal 1.5 uur in de wacht te hebben gestaan ben ik erachter gekomen dat studielink, duo groep en uvt alle 3 hun informatievoorziening niet op orde hebbenquote:
maar de betaling hoeft dus niet voor 1 september binnen te zijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef GlowMouse het volgende:
als er niks verandert, hoef je ook niks met de ibg te doen. De betaling moet met een machtiging, maar die krijg je misschien nog in je mailbox
hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:34 schreef hetzusjevan het volgende:
ik ben zo'n dooie kanarie soms. Op selexyz.nl stond alleen de voorraad van gianotten, de winkel in de Emmapassage. Blijkt dat de boekwinkel op de campus nu Studiestore heet en ze nog zat boeken op voorraad hadden. Had ik toevallig ook nog iemand aan de lijn die me kende van een werkgroep, hij legde de boeken wel weg voor me.
Eind goed, al goed.
De les die ik na 3 jaar nog niet geleerd heb (dit is niet de eerste keer): gewoon je boeken bij de winkel op de campus halen of bestellen
. zucht.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:34 schreef hetzusjevan het volgende:
De les die ik na 3 jaar nog niet geleerd heb (dit is niet de eerste keer): gewoon je boeken bij de winkel op de campus halen of bestellen
. zucht.
Bij mij is het in 2008 pas eind september afgeschreven, zonder nare gevolgen. Maar ik had het wel tijdig opgestuurd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar de betaling hoeft dus niet voor 1 september binnen te zijn?
een week zonder pcquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is het in 2008 pas eind september afgeschreven, zonder nare gevolgen. Maar ik had het wel tijdig opgestuurd.
Volgende week woensdag is alweer mijn eerste werkdag. Dat biedt nu nog de mogelijkheid om een week zonder pc te leven. Tot volgende week
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef GlowMouse het volgende:
Volgende week woensdag is alweer mijn eerste werkdag. Dat biedt nu nog de mogelijkheid om een week zonder pc te leven. Tot volgende week
Vet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
ik zit nog anderhalve week op kosten van de uni in moskou
En, hoe was het?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Impressie het volgende:
Hoi liefjes, ik had net mijn eerste dag![]()
Het was heul eng want ik wist niet waar mijn collegezaal was en ik kende niemand, maar toen kwam ik iemand tegen die ik een jaar of vijf terug kende en daarmee bij gepraat enzoquote:
Ooo grappig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Impressie het volgende:
[..]
Het was heul eng want ik wist niet waar mijn collegezaal was en ik kende niemand, maar toen kwam ik iemand tegen die ik een jaar of vijf terug kende en daarmee bij gepraat enzo
Verder een standaard eerste dag met veel gepraat en uitleg, 's middags nog even een spelletjesintromiddag gehad van Complex, dat was wel grappig
Wie weet kom ik je wel tegen en dan weet jij niet wie ik ben, mwahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo grappig!
Aha, je gaat Psychologie doen; gezellig!
Spannend hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wie weet kom ik je wel tegen en dan weet jij niet wie ik ben, mwaha
Pre-master dag?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Impressie het volgende:
Hoi liefjes, ik had net mijn eerste dag![]()
Als ik COMAP nalees zijn de groepen wel geheel vol van de minor Filosofie. Dan denk ik eigenlijk dat de groepen bestaan uit 35 personen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef Complexiteit het volgende:
Hoeveel studenten kent de opleiding Filosofie eigenlijk, ongeveer? Zijn het kleine groepjes bij die werkcollege's, of toch wel 20 a 30? Friek, of iemand anders?
Nooit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Impressie het volgende:
Zit er trouwens weleens iemand in dat meditatiegebouw in het midden van het terrein?
Hahah, fail! Nja ik heb in blok 2 of 3 college op vrijdagochtend 8.45u. Minstens net zo kutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb maandag mijn eerste statistiek les op 8.45. Ze kunnen daar wel plannen zeg
Statistiek voor HBO toevallig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb maandag mijn eerste statistiek les op 8.45. Ze kunnen daar wel plannen zeg
Idd, hopelijk is jouw vak interessanterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah, fail! Nja ik heb in blok 2 of 3 college op vrijdagochtend 8.45u. Minstens net zo kut.
Yes statistiek voor HBOquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Statistiek voor HBO toevallig?
Volgens mij valt dat altijd op ongunstige tijden.
Hmm oke. Maar zou het niet zo zijn dat de minor meer studenten kent dan de bachelor zelf? Als ik althans bij COMAP van de eigenlijke vakken kijk dan is er nog veel plek.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Als ik COMAP nalees zijn de groepen wel geheel vol van de minor Filosofie. Dan denk ik eigenlijk dat de groepen bestaan uit 35 personen.
Ik dacht dat je die sowieso niet meer via de post kreeg. Maar ik heb nog niks gehad, terwijl het collegegeld al afgeschreven is dus ik vind dat ze 'm onderhand wel op mogen sturenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen,
Iemand al zo'n bewijs van inschrijving gehad? Die zou je toch voor 1 september gehad moeten hebben?
Ik heb iig nog niets binnen. En voor degene die hem binnen hebben gehad; krijg je hem in de mail of gewoon thuisgestuurd?
In de week van 30aug beginnen de collegesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:16 schreef sk888er het volgende:
Wanneer beginnen de colleges? Ik ben namelijk nog aan het afstuderen aan het HBO en krijg pas 30 Augustus mijn diploma, ik heb hierdoor dus ook de premaster dag gemist waardoor ik volgens mij belangrijke informatie ben misgelopen :/ (premaster Finance)
Je kunt/moet op de website van de UvT zelf je rooster samenstellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:16 schreef sk888er het volgende:
Wanneer beginnen de colleges? Ik ben namelijk nog aan het afstuderen aan het HBO en krijg pas 30 Augustus mijn diploma, ik heb hierdoor dus ook de premaster dag gemist waardoor ik volgens mij belangrijke informatie ben misgelopen :/ (premaster Finance)
Ik heb die volgens mij begin deze week binnengekregen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen,
Iemand al zo'n bewijs van inschrijving gehad? Die zou je toch voor 1 september gehad moeten hebben?
Ik heb iig nog niets binnen. En voor degene die hem binnen hebben gehad; krijg je hem in de mail of gewoon thuisgestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |