Jij acht dat hoogst onwaarschijnlijk. Ik acht het zeer wel mogelijk en denk dat er meer aan de hand is dan wat jij en ik wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kan. Maar hoogst onwaarschijnlijk.
De tijd zal het ons leren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij acht dat hoogst onwaarschijnlijk. Ik acht het zeer wel mogelijk en denk dat er meer aan de hand is dan wat jij en ik weten
Dat begint om 1 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ja? Zijn de heren op dit moment al in overleg in Parijs?
Dat ligt eraan of Assagne anaal vernederd gaat worden in Guantanamo natuurlijkquote:
Sarkozy, Cameron, Rutte zijn de meeste namen die ik heb gehoord. Obama weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Thanks. Weet je toevallig ook wie de Amerika vertegenwoordigd tijdens dat overleg?
Clintonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Thanks. Weet je toevallig ook wie de Amerika vertegenwoordigd tijdens dat overleg?
Volgens mij herhaling van eerder vanochtend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie zag dat vliegtuig op AJE net? Die bombardeerde?!
Was dat niet het neergehaalde vliegtuig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ehm, hij vloog over de stad. Liet iets vallen. Rookpluim. Dus ik neem aan dat er wel wat is gebombardeerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Was dat niet het neergehaalde vliegtuig?
Ik, maar ik zat niet goed te luisteren/kijken. Waren het niet de beelden van de NOS ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dan zal het wellicht gemaakt zijn door de team van Hans Jaap Melissenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
"Dutch tv NOS" op AJE net. De NOS filmt dit!
quote:FMCNL FMC the Netherlands
Netherlands Prime Minister #Rutte airborne out of The Hague Airport Fokker 70 tail nr PH-KBX heading #Paris #Villacoublay for #NFZ meeting
Dat hotel zou gebombardeerd zijn las ik ergens en daarna heb ik geen updates meer gehoord van dat team. Geen idee verderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan zal het wellicht gemaakt zijn door de team van Hans Jaap Melissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |