Dat zou een regelrechte oorlog tussen Iran en (U)SA betekenen. Gaat niet gebeuren dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:57 schreef meth1745 het volgende:
Interventie in Libie zou een mooi excuus voor Iran in Bahrein zijn.
Of een SAM?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:58 schreef iehlaak het volgende:
Vliegtuig leek me wat te hoog te vliegen om met de AA van de rebellen neer te halen, al kan het een lucky shot zijn. Kans is groter dat het vliegtuig op grote afstand door een AAM is neergehaald.
quote:bebird RT @AJELive: #Libya gvmt accuses rebels of using "a helicopter and a fighter jet to bomb the Libyan armed forces in blatant violation of the no-fly zone" half a minute ago via Seesmic Desktop
Slaap lekker, ze zijn al in de stad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze monitoren de situatie al weken, dat laten ze echt niet gebeuren.
Hebben de rebellen goede, werkende SAM sites die ze kunnen bedienen? En als ze die hebben: waarom gebruikten ze die dan niet eerder? Nevermind, ik zie net dat ze er eergisteren al twee neerhaalden boven Benghazi.quote:
'Een straaljager wordt geraakt recht voor mijn neus' NOSquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:27 schreef SemperSenseo het volgende:
Hoorde ik net op Radio 1: Libisch vliegtuig boven Benghazi neergehaald. Journalist zag niet dat het door afweergeschut gebeurde, maar rond moment van neerhalen werd al het electronisch verkeer gejammed. Idee werd geopperd door expert dat vliegtuig is neergehaald door een van de westerse mogendheden.
http://blogs.aljazeera.net/live/africa/libya-live-blog-march-19quote:Artillery shells being shot into Benghazi from about 20km away, Al Jazeera's Tony Birtely reports.
Ze schijnen ook tanks te hebben die ze nu pas inzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:04 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Hebben de rebellen goede, werkende SAM sites die ze kunnen bedienen? En als ze die hebben: waarom gebruikten ze die dan niet eerder?
En mij juist weer een MiG-23.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:00 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een Sukhoi Su-24!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |