Ik moet toch de deur uit voor wat boodschappen.quote:
Haha, succes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet toch de deur uit voor wat boodschappen.
het regime valt niet de eigen bevolking aan, maar zwaar bewapende terroristen die het land proberen te destabiliseren. Ik zie wel dat de grootste meute in dit topic met open ogen in de propagandamachine is getuind. Triest om te zien , dat na voorgaande oorlogen er nog niets is geleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Natuurlijk, voetbalhooligans staan gelijk aan een regime dat zijn eigen bevolking aanvalt.
Ik was er al bang voor.... maja de piloot wist te ontsnappen, wat velen voor een plofje aanzien was volgens mij de schietstoel. Ik kan de SAM niet zien, het lijkt me meer dat de toestellen eigenlijk door slecht onderhoud uit elkaar vallen. Helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op AJE zei de oppositie dat het een van hun toestellen is. Aangezien iemand niet graag toegeeft dat ze zelf een toestel kwijt zijn geraakt ben ik geneigd dat te geloven.
En het feit dat de piloot een parachute had.
Lijkt mij lastig als de gevechten in de stad plaatsvinden..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag zullen wellicht de aanvallen van de NAVO plaats vinden.
Ik houdt alle opties open in elk geval. Maargoed, ik denk dat een ingrijpen inmiddels onafwendbaar is geworden en dat vanmiddag/avond de eerste bommen zullen vallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het regime valt niet de eigen bevolking aan, maar zwaar bewapende terroristen die het land proberen te destabiliseren. Ik zie wel dat de grootste meute in dit topic met open ogen in de propagandamachine is getuind. Triest om te zien , dat na voorgaande oorlogen er nog niets is geleerd.
dus Khadaffi moet zijn vliegtuigen aan de grond houden en de NAVO en opstandelingen mogen naar hartelust bombarderen? IS dat nu de uileg van de VN resolutie die men wil zien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op AJE zei de oppositie dat het een van hun toestellen is. Aangezien iemand niet graag toegeeft dat ze zelf een toestel kwijt zijn geraakt ben ik geneigd dat te geloven.
En het feit dat de piloot een parachute had.
Wordt dat niet nu al vanaf donderdagnacht gezegd nadat de resolutie was aangenomen? Tot nu toe blijft het alleen bij 'bespreken' en doet de NAVO nog helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik houdt alle opties open in elk geval. Maargoed, ik denk dat een ingrijpen inmiddels onafwendbaar is geworden en dat vanmiddag/avond de eerste bommen zullen vallen.
Die paar extra dooien nemen ze op de koop toe. Ze willen het van te voren natuurlijk wel een beetje uitwerken en bespreken met elkaar hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:49 schreef QBay het volgende:
[..]
Wordt dat niet nu al vanaf donderdagnacht gezegd nadat de resolutie was aangenomen? Tot nu toe blijft het alleen bij 'bespreken' en doet de NAVO nog helemaal niks.
Als je goed kijkt naar het filmpje zie je echt een zijwaartse ontploffingsvlam uit het vliegtuig komen karakteristiek voor een ontploffing van een raket. Of het nou een pro-Ghadaffi of anti-Ghadaffi vliegtuig was weet ik niet, een feit is dat het is neergeschoten door een SAM.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:45 schreef Clondijk het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.... maja de piloot wist te ontsnappen, wat velen voor een plofje aanzien was volgens mij de schietstoel. Ik kan de SAM niet zien, het lijkt me meer dat de toestellen eigenlijk door slecht onderhoud uit elkaar vallen. Helaas
En allemaal rook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Oorlogsheld het volgende:
aljazeera nu live vanuit benghazi .. veel explosies nu
Het was een vliegtuig van de rebellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar het filmpje zie je echt een zijwaartse ontploffingsvlam uit het vliegtuig komen karakteristiek voor een ontploffing van een raket. Of het nou een pro-Ghadaffi of anti-Ghadaffi vliegtuig was weet ik niet, een feit is dat het is neergeschoten door een SAM.
En Frankrijk na het aannemen van de resolutie maar roepen dat ze binnen enkele uren konden ingrijpenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:54 schreef Susi het volgende:
Heel bizar om zo Al Jazeera te zien, arme mensen in Benghazi.
Ik snap er geen flikker van dat de NAVO niet komt.
Alleen ik mis één ding, namelijk de raket zelf (die zie je vliegen, ook het rookspoor vanaf de grond).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar het filmpje zie je echt een zijwaartse ontploffingsvlam uit het vliegtuig komen karakteristiek voor een ontploffing van een raket. Of het nou een pro-Ghadaffi of anti-Ghadaffi vliegtuig was weet ik niet, een feit is dat het is neergeschoten door een SAM.
Denk dat dit het meest passende zou zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Misleidende op
Zou meer iets moeten zijn van
"Revolutie in Libië #66: Waar de Armée de l'Air ingrijpt ..... ooit, of niet natuurlijk"
Niet van maar aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hij gaat brieven (of speeches of uitspraken) voor lezen van Obama, Cameron en Sarkozy.
In het Arabisch en Engels. Duurt nog wel even dus.
wat een geneuzel zeg en maar zand blijven strooien in de ogen van de internationale opiniequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hij gaat brieven (of speeches of uitspraken) voor lezen van Obama, Cameron en Sarkozy.
In het Arabisch en Engels. Duurt nog wel even dus.
Straks zijn ze te laat. De burgers van Benghazi worden nu aangevallen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk dat dit het meest passende zou zijn.
"Revolutie in Libië #66: Waar de Armée de l'Air nog niet ingrijpt"
Oh, ik dacht al dat Obama niet over Al-Qaida zou schrijven.quote:
Die zitten in overleg lijkt mij in Parijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is er al een reactie van Cameron, Sarkozy of Obama?
Die zitten lekker aan de koffie met elkaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nee, die zitten nog in de sauna van het hotel natuurlijk. Beetje lekker ontspannen alvorens ze aanschuiven aan de lunchtafel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik moet het ze nageven, ze zijn er best wel knap inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een geneuzel zeg en maar zand blijven strooien in de ogen van de internationale opinie
En wie zegt dat dat niet het geval kan zijn dat Al Qaida of een andere groepering daar ellende is aan het veroorzaken? Het kan allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
What would you do if al-qaida would control american cities with guns?
Dat overleg was toch pas vanmiddag?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zitten in overleg lijkt mij in Parijs.
Kan. Maar hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet het geval kan zijn dat Al Qaida of een andere groepering daar ellende is aan het veroorzaken? Het kan allemaal natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |