Dat plaatje van de koptelefoon is wel erg gek de oorschelpen staan verkeerd om zo hoor je toch niks?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:09 schreef MangoTree het volgende:
[..]
'Een straaljager wordt geraakt recht voor mijn neus' NOS
En welke "SAM" van westerse oorsprong zou het dan moeten zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het Libische vliegtuig is neergehaald door een SAM van "westerse oorsprong". Omdat:
• Het Libische vliegtuig was waarschijnlijk een vrij moderne Sukhoi Su-24, haal je niet even neer met simpel afweergeschut
• Journalisten zagen geen afweergeschut wat het vliegtuig zou kunnen neerhalen
• Vliegtuig vloog vrij hoog (moeilijk mikken voor afweergeschut)
• Rond moment van neerhalen werd plots allerlei electronisch verkeer gejammed, dit is gemeld door verscheidene journalisten
janvt Al Jazeera noemt NOS ploeg als een vd eerste getuigen in Benghazi #libyaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
AJE: "...The plane was shot down while Dutch guy, from NOS was filming..."
Wat zou daar nou het nut van zijn om dat te doen?quote:Rond moment van neerhalen werd plots allerlei electronisch verkeer gejammed, dit is gemeld door verscheidene journalisten
Als je wordt gejammed dan kan de piloot zijn vliegtuig nog wel besturen, maar bijv. zijn radar niet meer gebruiken of de raket die hij afschiet kan zijn doel niet meer vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zou daar nou het nut van zijn om dat te doen?
Kan die piloot dan ineens zijn vliegtuig niet meer besturen ofzo waardoor hij makkelijker te raken is of waardoor hij niet kan uitwijken voor die raket ofzo?
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Wie heeft dat ding dan neergeschoten? Een rebel met een raketwerper op z'n schouder?
Op het filmpje van de NOS doet er echt iets POEF aan het vliegtuig. Ik neig toch naar een SAMmetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:52 schreef MangoTree het volgende:
[..]
janvt Al Jazeera noemt NOS ploeg als een vd eerste getuigen in Benghazi #libya
Twitter - 3 minuut geleden
Hedde link?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het filmpje van de NOS doet er echt iets POEF aan het vliegtuig. Ik neig toch naar een SAMmetje.
Kan het ook een afgeschoten raket van een ander (NAVO-)vliegtuig zijn geweest?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het filmpje van de NOS doet er echt iets POEF aan het vliegtuig. Ik neig toch naar een SAMmetje.
In theorie wel, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het ook een afgeschoten raket van een ander (NAVO-)vliegtuig zijn geweest?
http://nos.nl/artikel/226749-live-benghazi-onder-vuur.htmlquote:
quote:09.37 uur: Nieuwe beelden neerstorten straaljager
Ghadaffi is gestopt met schieten en bommen gooien. Tenminste dat is wat ie zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:10 schreef QBay het volgende:
Gaat het beginnen? Ik heb vannacht geslapen maar wat ik van het bijlezen begrijp is dat Gadaffi gewoon doorgaat met vuren![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/226749-live-benghazi-onder-vuur.html
Deze:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |